Ja ik wilde ook graag gaan, helaas uitje van de zaakwrote:Ho eens, er zijn gewoon mensen uit Zeeland aanwezig hoorwrote:Ernstig in dubio maar waarschijnlijk niet aanwezig. Uit de buurt gaat er werkelijk niemand en moet dan na de voetbal nog 1,5 uur alleen rijden dus ik denk helaas te skippen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nodig me dan eens uit ah sahbi.wrote:Ho eens, er zijn gewoon mensen uit Zeeland aanwezig hoorwrote:Ernstig in dubio maar waarschijnlijk niet aanwezig. Uit de buurt gaat er werkelijk niemand en moet dan na de voetbal nog 1,5 uur alleen rijden dus ik denk helaas te skippen.
Jij mag altijd mee, dat weetje.wrote:Nodig me dan eens uit ah sahbi.wrote:Ho eens, er zijn gewoon mensen uit Zeeland aanwezig hoorwrote:Ernstig in dubio maar waarschijnlijk niet aanwezig. Uit de buurt gaat er werkelijk niemand en moet dan na de voetbal nog 1,5 uur alleen rijden dus ik denk helaas te skippen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Remi. Wat maak je me nou dan. 
Hou er maar over op, baal er zelf stiekem wel van.
Pas jij nou maar op, na Mysteryland heb jij geen recht van spreken meer!wrote:Jonge ga gewoon
Helaas tegelijk met de Zena Trophy Cup dus afwezig hier.
Kom vechten dan.wrote:Pas jij nou maar op, na Mysteryland heb jij geen recht van spreken meer!wrote:Jonge ga gewoon
Squat battle!wrote:Kom vechten dan.wrote:Pas jij nou maar op, na Mysteryland heb jij geen recht van spreken meer!wrote:Jonge ga gewoon
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 31 minutes ago
HYPE. Half 1 de trein vanuit Den Bosch, heerlijk openen bij Geck-o
Een potje Turks olieworstelen lijkt me wel wat.wrote:Kom vechten dan.wrote:Pas jij nou maar op, na Mysteryland heb jij geen recht van spreken meer!wrote:Jonge ga gewoon
OK, regel jij de kispets?wrote:Een potje Turks olieworstelen lijkt me wel wat.wrote:Kom vechten dan.wrote: Pas jij nou maar op, na Mysteryland heb jij geen recht van spreken meer!
Kunnen in het voorprogramma nog wel een leuke klaplongcirckel doen?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Dat duswrote:HYPE. Heerlijk openen bij Geck-o
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Enorm veel zin in! Lekker de hele dag door alle 3 de zalen heen stuiteren 
Zand tussen de tenen uitgehaald en nu helemaal hyped voor deze! Gaat mooi worden. 
Wel jammer dat D-Block & S-te-Fan hier niet staan dit jaar.. maar enorm veel zin in!
En dat Ran-D & Adaro tegelijk met Josh en Wesh staan
En dat Ran-D & Adaro tegelijk met Josh en Wesh staan
Last edited by tommeh on , edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Dus ditwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Zeg dat wel!!wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vandaag een belangrijke toets gemaakt, nu mentaal volledig ingesteld op een goede pak early meepakken morgen. Ter voorbereiding:
View on YouTube
View on YouTube
Poah heel veel zin in
Groot deel van de dag bij de Early te vinden denk ik. Eerste 1,5 uur beetje alle zalen en daarna Early met uitstapjes naar B-Front & Noisecontrollers. Heel benieuwd wat Derb, Haze & Abyss en Zany gaan doen. Hoop dat iedereen zich ook fatsoenlijk aan het concept houdt (dromen mag...)
Tot morgen!
Tot morgen!
Zin in! Te herkennen aan Pinsr. shirt.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Met een uurtje vertrekken hier
Te herkennen aan een dbstf shirt
Te herkennen aan een dbstf shirt