Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Vraag me dan toch altijd af waarom die verschillen zo groot zijn he. VWAB IS 2 maanden vantevoren uitverkocht terwijl Genesis het moet doen met half gevulde zalen. Dit ondanks meer muzikale aanbod en georganiseerd door een gerenommeerde organisatie als B2S.


De Maaspoort is dan ook een veel kleinere locatie vergelijken met het klokgebouw (alle 3 de zalen). Daarin boekt B2S dus ook veel meer artiesten (denk dus aan kortingen met het boeken van meerdere artiesten bij dezelfde Agency). Hierdoor heeft b2s gewoon vol ingezet op het feest. Ondanks dat het niet helemaal uitverkocht is, kunnen zij er toch nog wat op verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet feest gehad. Vind het klokgebouw ook een erg fijne locatie.

Iedereen hield zich aan het concept behalve Luna & CR en alle setjes waren ook best dik behalve Luna & CR. Gelukkig dat moment gekozen om te gaan eten. Die periode hoefde ik ook niet meteen iets te zien. De ziel nog uit mijn lijf gestampt bij Thera vs Chris One. Telkens opnieuw verbazen ze mij met hun platenkeuze. Vooral Thera nam er deze keer obscure plaatjes bij. Na afloop van het feest nog gaan afteren in de kroeg bij ons in het dorp aangezien we na 45 minuutjes al thuis waren. :thumbsup:

++ Genoeg ruimte
++ Muzikaal aspect
++ Sfeer
++ Locatie / afstand
+ WC's: snel en proper
- Luna vs. CR
- Muntprijzen
-- 9 euro voor een hamburger. Daardoor gewoon een zak friet genomen.
-- Aanschuiven bij het eten (na B-Front). Toch zo'n 15 à 20 minuten. Bij de barren ging het ook vaak sloom.

Volgend jaar sowieso weer aanwezig (als het nog doorgaat) aangezien het muzikale voor mij het belangrijkste is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Erg goed vermaakt en was super om met Chris One af te sluiten!

Dit zijn de tracks die ik heb gedraaid tijdens onze set:
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Kidd Kaos - Satisfaction
03. Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
04. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix)
05. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
06. Phrantic - Road Warrior
07. The Outside Agency - The Strangers
08. Sasha F - Artificial Reality
09. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
10. Dj Thera & Phrantic - Violence
11. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
12. Catatonic Overload - Futile
13. Moridin - Unleash Hell
14. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
15. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
16. Tymon - Gucci
17. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
18. Vazard - Complete Destruction
19. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
20. Unexist - Attack

Wat een ongelofelijk dikke lijst zeg :worship: Ook een hoop tracks die je niet zomaar op een classic feest voorbij hoort komen. Dat ik dit heb moeten missen, baal er toch wel behoorlijk van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 08:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Erg goed vermaakt en was super om met Chris One af te sluiten!

Dit zijn de tracks die ik heb gedraaid tijdens onze set:
01. Dj Thera - Doggystyle
02. Kidd Kaos - Satisfaction
03. Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
04. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radioactive Mix)
05. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
06. Phrantic - Road Warrior
07. The Outside Agency - The Strangers
08. Sasha F - Artificial Reality
09. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
10. Dj Thera & Phrantic - Violence
11. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
12. Catatonic Overload - Futile
13. Moridin - Unleash Hell
14. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
15. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
16. Tymon - Gucci
17. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
18. Vazard - Complete Destruction
19. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
20. Unexist - Attack


Set van de dag was dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 08:56 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Vraag me dan toch altijd af waarom die verschillen zo groot zijn he. VWAB IS 2 maanden vantevoren uitverkocht terwijl Genesis het moet doen met half gevulde zalen. Dit ondanks meer muzikale aanbod en georganiseerd door een gerenommeerde organisatie als B2S.


Denk vooral dat het aan de datum ligt.....het is net na het festivalseizoen, mensen kiezen dan toch eerder voor begin van de maand nog 1 of 2 festivalletjes mee te pakken voordat het indoorseizoen weer begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keurig feestje gehad :thumbsup: Opening (Geck-O) en afsluiter (Thera vs Chris One) setjes van de dag :worship:

Ik vond het geluid wel matig/ wisselvallig. We zijn even bij Derb wezen kijken, maar daar kwam het geluid echt totaal niet goed door. Zaal 2 was wisselend en bij The Evolution werd het naarmate de dag vorderde beter voor m'n gevoel.

Ik zei het vorig jaar ook al en ik zeg het nu weer: hopelijk houdt B2S vol en blijft Genesis bestaan, want een classics feest waar de je keuze hebt uit meerdere zalen is gewoon heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
(Symphonic Sound :loving: )

SL8492 schreef:
Symphonic Sound :surrender:

@B-Front: Moeten we de hoop op een free release echt laten varen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 10:34 
 
Artiest

Wat zat de sfeer er al heerlijk in bij het begin :D thanks iedereen! Zojuist even mijn tracklijstje neergepend:

01. Dana - Ultrasonic (Technoboy Remix)
02. Rave Creator - Into Sound (Marshall Masters Remix)
03. Dana - Unendlichkeit
04. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
05. A-lusion - Freeek It Up
06. Tuneboy - Eins Zwei Telefunken
07. Activator - Back In The Days
08. Zatox - Creation
09. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
10. Hunter - Sweetie (Tuneboy Remix)
11. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix)
12. Tat & Zat - Skleroxx
13. Activator - Back In The Days
14. The Pitcher - Karma
15. Phrantic - Road Warrior
16. Zany - Spunk
17. Frontliner - Tuuduu
18. DJ N3ck vs Caffeine - Hard'Onez Bitch (Activator Remix)
19. Chris One - EDM Space Machine
20. Stana - Pressure
21. Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-o Remix)
22. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
23. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
24. Blackburn - Eat Sleep Rave Repeat (Bootleg)
25. Geck-o - Space Jam
26. TNT vs Kutski - Sucksess
27. Noisecontrollers - Come Wake Up
28. Phrantic - LSD
29. Audiofreq - BRNFNK
30. Audiofreq - Time Machine
31. Killaheadz - Fix Your Speakerz (Delete Remix)
32. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Vision Mix)
33. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
34. The Machine ft Sasha F - Self Esteem Fund (Geck-o Remix)
35. Phrantic - In The Mix
36. Geck-o - Assquake VIP
37. Phrantic - Take Control
38. Geck-o - AHA
39. Ivan Carsten - You Try To Play Me
40. Tuneboy - La Musica Del Futuro
41. Toneshifterz - Quirk
42. Jon The Baptist & DJ Chuck-E - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)
43. Excision X Messinian X Space Laces - X-Rated (Geck-o & Phrantic Bootleg)
44. Geck-o - 2-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na zo'n set kun je toch gewoon in een keer naar huis haha. Wat een lijst joh. Illegale praktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
na zo'n set kun je toch gewoon in een keer naar huis haha. Wat een lijst joh. Illegale praktijken.

Had al een goed rood hoofd na deze set ja. Wat een geweld! Mixwerk was ook weer om je vingers van af te likken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2019 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
na zo'n set kun je toch gewoon in een keer naar huis haha. Wat een lijst joh. Illegale praktijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel leuk feest gehad, ondanks m'n kater van de bruiloft de dag ervoor. Gezellig gehad met een grote berg liefhebbers, sfeer was echt heel goed, had vooral niet verwacht dat het in 2006-2012 zaal zulk tof publiek zou zijn, dat was vorig jaar anders.

Paar sets staken er muzikaal voor mij bovenuit: Verrassende dingen van The Prophet, die zich weer eens niet aan het concept hield maar in dit geval pakte dat voor mij heel positief uit, veel early en onverwachtse plaatjes. Zany eerste uur geweest, was genieten. Chris One & Thera het laatste uur, nog even maximaal maaien op 't eind (had teveel staan lullen dus ik moet van mezelf).
Chain Reaction & Luna was echt een enorme domper, wat was dat een rare kutset zeg :/

Geluid was toch wel echt een dingetje. Kennelijk mocht het in zaal 3 niet harder vanwege slechtere isolatie daar en (met de geluidsman staan praten) en in de andere twee zalen was het ook vrij wisselvallig.

Verder vond ik de drukte heerlijk, al had het wel IETS drukker gemogen in zaal 1 en 3, maar dat kwam denk ik deels door het tegenvallende geluid. Hopen dat ze genoeg omzet hebben gedraaid om het volgend jaar weer door te laten gaan, want muzikaal gezien is dit feest echt fenomenaal (al was het vorig jaar beter).

Ik stel ook een andere datum voor, volgens mij zit niemand rond deze tijd van het jaar (net na de festivals) te wachten op een feest en speelt dat mee. En misschien een andere locatie, vanwege de issues met het geluid bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijk wat tijd doorgebracht in area 3 en me geen enkel moment gestoord aan het geluid eerlijk gezegd. Het stond idd wat stiller dan de andere zalen, maar wanneer ik mijn oordoppen uit deed ging dit best prima vond ik. Ik vraag me soms af welke eisen jullie stellen voordat het wel goed is.

En nee, ik ben nog niet doof. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 12:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Redelijk wat tijd doorgebracht in area 3 en me geen enkel moment gestoord aan het geluid eerlijk gezegd. Het stond idd wat stiller dan de andere zalen, maar wanneer ik mijn oordoppen uit deed ging dit best prima vond ik. Ik vraag me soms af welke eisen jullie stellen voordat het wel goed is.

En nee, ik ben nog niet doof. :P


Als dat het geval is is het bij voorbaat slecht, het klinkt waarschijnlijk te zacht om met oordoppen in te luisteren, maar het is dan nog steeds hard genoeg voor gehoorschade als je ze uit doet.

De standaard is dat het gewoon vol en hard genoeg moet klinken met oordoppen in (imo).

Het hoeft echt niet allemaal HMH of Defqon.1 Silver area levels te zijn. Maar gewoon een vol, zuiver en normaal geluid verdeeld over de hele ruimte met oordoppen in moet toch gewoon de standaard zijn. Je betaalt er ook voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mijzelf alleen met b-front aan het geluid geïrriteerd. Stond duidelijk zachter toen. Maar verder weinig op of aanmerkingen wat dat betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me er niet echt aan geërgerd/gestoord, maar vond het wel jammer. Zuivere dreunen/bassen die je armharen/broek/borstkas in beweging brengen zonder dat je oren het geluid hinderend vinden, dat heb ik het liefst en dat verwacht ik ook gewoon bij een b2s feest, want dat is bijna altijd het geval bij b2s. Daarom kies ik ook voor feesten van b2s, omdat ze voor kwaliteit staan.
Als het geluid zoals bovenstaand beschreven is, dan beleef ik de muziek het beste, krijg ik het meeste energie/euforie zonder dat daar farmacologische middelen bij hoeven te komen kijken...
Ja, ik draag op maat gemaakte oordoppen, en ja ik heb al gehoorschade dus waarschijnlijk is het voor sommige mensen harder dan voor mij, maar alsnog... De bass was in de verste verte niet te voelen, dat vond ik wel wat jammer. En dan gaan artiesten in het rood draaien en krijg je dus wel gehoorbeschadiging, ondanks dat het nog steeds niet super hard staat. Dat is spijtig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2019 18:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Enkel in de early zaal geweest, met uitzondering op Geck-O, B-Front en Donkey Rollers. Maar ontzettend gaaf dat alle artiesten in de early zich aan de jaartallen hielden, geweldige sets voorbij horen komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
En misschien een andere locatie, vanwege de issues met het geluid bij deze.

Was je wel in het klokgebouw? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 08:56 
 
Hardtraxxer

Zal dit event volgend jaar nog wel terugkomen? Normaal de dag na het feest wordt de datum (op Facebook) voor het jaar erop al bekend gemaakt, dat in volgens mij nu nog niet het geval (of ik moet het gemist hebben).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Normaal de dag na het feest wordt de datum (op Facebook) voor het jaar erop al bekend gemaakt


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Zal dit event volgend jaar nog wel terugkomen? Normaal de dag na het feest wordt de datum (op Facebook) voor het jaar erop al bekend gemaakt, dat in volgens mij nu nog niet het geval (of ik moet het gemist hebben).


Hoe kom je hier nou weer bij? Dit was pas het 2e jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 11:14 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
HardDB schreef:
Zal dit event volgend jaar nog wel terugkomen? Normaal de dag na het feest wordt de datum (op Facebook) voor het jaar erop al bekend gemaakt, dat in volgens mij nu nog niet het geval (of ik moet het gemist hebben).


Hoe kom je hier nou weer bij? Dit was pas het 2e jaar


Ja klopt, maar na vorige editie werd de dag erna gelijk de datum bekend gemaakt voor het jaar erop (de editie van afgelopen weekend dus). Dat bedoel ik...

Dat heeft b2s nu niet gedaan. Vandaar ik me afvraag of er volgend jaar nog een editie is!?!
Aangezien de bezoekersaantallen vorig jaar en ook dit jaar gewoonweg tegenvielen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het idee dat er dit jaar meer mensen aanwezig waren.
Dat de stage gedraaid was bij de Raw Classics vond ik wel minder. Zag de zon ook heel fel binnenvallen als je naar links keek. Werd ik er aan herinnerd dat het buiten zo'n lekker weer was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
na vorige editie werd de dag erna gelijk de datum bekend gemaakt voor het jaar erop (de editie van afgelopen weekend dus)

Nogmaals, nee.

HardDB schreef:
Aangezien de bezoekersaantallen vorig jaar en ook dit jaar gewoonweg tegenvielen....


Het was duidelijk drukker dan vorig jaar. En ook met een niet-uitverkocht feest kan er winst gemaakt worden, en kunnen ze gewoon doorgaan.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten