Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet een Nederlander toch ook?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kommunist schreef:
Wat vinden jullie van de tijd van dit evenement? van 13:00 tot 23:00.

Lijkt mij persoonlijk heel chill, beetje op tijd afteren en je hoeft geen nacht te missen.


Met deze eindtijd met het ov, ben ik alsnog ergens tegen 4 uur snachts pas thuis. Kan ik net zo goed een nachtfeest hebben -.-
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat moet een Nederlander toch ook?

Ja idd maar doelde meer specifiek op mijn eigen situatie, woon dichtbij Brussel zo moet ik elke keer minstens 1u30 in de auto zitten om een feestje in Nederland mee te pakken dus zijn dagfeesten daardoor ook aangenamer :$
Bericht Geplaatst op 07 jun 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line up! Alleen helaas net die dag ga ik op vakantie. :P
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch wel mooi om te zien hoe het lijkt alsof B2S wel luistert naar zijn doelgroep. Langere sets, overdag, en weer terug met early! Ben wel benieuwd hoe die early stage uitpakt, die zalen in het klokgebouw zijn best groot. Als je dan een grote zaal hebt die voor een kwart is gevuld gaat het vaak wel ten koste van de sfeer.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Toch wel mooi om te zien hoe het lijkt alsof B2S wel luistert naar zijn doelgroep.

Dat is ook wel eens anders geweest.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
MeneerEend schreef:
Toch wel mooi om te zien hoe het lijkt alsof B2S wel luistert naar zijn doelgroep.

Dat is ook wel eens anders geweest.


Klopt, en kijk hoe dat uitpakte. Goed om te zien dat ze het nu over een andere boeg gooien
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:51 
 
Hardtraxx Elite

Ja aanwazig!
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, dit zoek ik wel! Grote kans slaapplek en een fiets in Eindhoven dus dat gaat goed komen.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxx Addict

Gaaf concept en line-upje hoor! Even kijken of ik hierheen ga, want dat weekend is ook altijd het dorpsfeest/begaai weekend -.- .
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Gaaf concept en line-upje hoor! Even kijken of ik hierheen ga, want dat weekend is ook altijd het dorpsfeest/begaai weekend -.- .


Once in a life-time pik, dat dorpsfeest komt altijd terug, deze line-up niet.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Toch wel mooi om te zien hoe het lijkt alsof B2S wel luistert naar zijn doelgroep. Langere sets, overdag, en weer terug met early! Ben wel benieuwd hoe die early stage uitpakt, die zalen in het klokgebouw zijn best groot. Als je dan een grote zaal hebt die voor een kwart is gevuld gaat het vaak wel ten koste van de sfeer.


De early zal wel weer in zaal 2 (van Loudness) zijn gok ik, net als toen met De Tijdmachine! :)
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
patrickjeb schreef:
MeneerEend schreef:
Toch wel mooi om te zien hoe het lijkt alsof B2S wel luistert naar zijn doelgroep.

Dat is ook wel eens anders geweest.


Klopt, en kijk hoe dat uitpakte. Goed om te zien dat ze het nu over een andere boeg gooien

Bij Loudfest luisterden ze en dat liep voor geen meter eig.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox staat toch ook op de lineup? Zie hem op de banner van het FB evenement wel maar verder nergens :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Zatox staat toch ook op de lineup? Zie hem op de banner van het FB evenement wel maar verder nergens :whistle:


Welke banner heb jij gezien, zie het juist nergens op de Facebook pagina of event page.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2018 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
David_ schreef:
Zatox staat toch ook op de lineup? Zie hem op de banner van het FB evenement wel maar verder nergens :whistle:


Welke banner heb jij gezien, zie het juist nergens op de Facebook pagina of event page.


Banner video op de event page.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2018 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ja, lijkt me wel dat ik hier aanwezig ben.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Zatox & Tatanka als Wild Motherfuckers dus.

Edit: En nu staan E-Force en Alpha Twins er weer niet bij, maar Activator weer wel :huh:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:35 
 

Uniforce schreef:
Zatox & Tatanka als Wild Motherfuckers dus.

Edit: En nu staan E-Force en Alpha Twins er weer niet bij, maar Activator weer wel :huh:

Afbeelding


Beter toch :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus ook geen Blademasterz meer? Dat zou echt een zwaar klote zet zijn...

Activator ook duidelijk in de minste area waar hij geplaatst kon worden :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

En weer een nieuwe versie.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 17:54 
 
Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
En weer een nieuwe versie.

Zag hem ook ja. Wel benieuwd waar die andere foto dan vandaan komt haha.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers en WMF weg... En zowel Brennan Heart als Blademasterz? :huh:
Zal nog wel weer veranderen
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij loopt het allemaal niet zo lekker bij b2s. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Noisecontrollers en WMF weg... En zowel Brennan Heart als Blademasterz? :huh:
Zal nog wel weer veranderen

NC is toch niet weg? Neem aan dat Attack Again wordt gedaan door Noisecontrollers.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten