Oh ja natuurlijk. Ik zag hem niet staan na een snelle vergelijking.wrote:NC is toch niet weg? Neem aan dat Attack Again wordt gedaan door Noisecontrollers.wrote:Noisecontrollers en WMF weg... En zowel Brennan Heart als Blademasterz?![]()
Zal nog wel weer veranderen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Helaas maken we ook bij b2s per ongeluk wel eens een foutje... wij zijn ook maar gewoon mensen ;-) Er is een verkeerde afbeelding van Genesis op het internet gaan circuleren. Op de b2s website en onze socials staat de juiste info!
Last edited by b2s on , edited 1 time in total.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
T is jullie vergeven. Alleen beetje apart dat de twee foto's nagenoeg gelijk waren qua lay-out alleen de artiesten anders. Was dit dan een andere line-up die mogelijk was voor dit feest of is hier een andere reden voor?
We hebben uiteraard ook te maken met Defqon Australië dat in datzelfde weekend valt 
Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.
Op Decibel 2015 hadden jullie het goed voor elkaar toen hij een Zairon set draaide. Mochten jullie 'm nog eens boeken voor "oude" platen, boek hem dan please weer als Zairon, dat was een hele toffe en diverse set (al hoopte ik stiekem zelfs op nog ECHT Zairon-spul en niet de Zatox mixen, hij keek toen in ieder geval verder terug dan 2010.
Line-up is heel vet
Nu ook maar hopen dat Max Enforcer de hitjes van de bekende artiesten een beetje thuis laat en juist lekker veel van z'n eigen oude tracks draait. Daar waar ik bij iedereen altijd hoop dat ze eens wat anders draaien dan hun eigen platen uit 2009-2012, vind ik het juist heel jammer dat Max Enforcer dit zo weinig doet. En dan hoop ik vooral op shit van voor 2011. Catchin' up draait ie dus echt nooit :(En ook dilemma en epic zelden
Op Decibel 2015 hadden jullie het goed voor elkaar toen hij een Zairon set draaide. Mochten jullie 'm nog eens boeken voor "oude" platen, boek hem dan please weer als Zairon, dat was een hele toffe en diverse set (al hoopte ik stiekem zelfs op nog ECHT Zairon-spul en niet de Zatox mixen, hij keek toen in ieder geval verder terug dan 2010.
Line-up is heel vet
Nu ook maar hopen dat Max Enforcer de hitjes van de bekende artiesten een beetje thuis laat en juist lekker veel van z'n eigen oude tracks draait. Daar waar ik bij iedereen altijd hoop dat ze eens wat anders draaien dan hun eigen platen uit 2009-2012, vind ik het juist heel jammer dat Max Enforcer dit zo weinig doet. En dan hoop ik vooral op shit van voor 2011. Catchin' up draait ie dus echt nooit :(En ook dilemma en epic zelden
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
Is dit nu de juiste versie dan?wrote:
En weer een nieuwe versie.
Zo staat ie ook op de site, hier teken ik voor hoorwrote: Is dit nu de juiste versie dan?
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Boek Tatanka lekker solo, ongekend dat die pannenkoek van een Zatox er altijd maar weer bij moet. Zelden zo'n blamage meegemaakt als die man, iedere keer op een classic stage maar weer. Zou er als bezoeker van dit feest niet rouwig om zijnwrote:Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.
Yes, dit is de juiste versiewrote:Is dit nu de juiste versie dan?wrote:
En weer een nieuwe versie.
Welkom B2S, opdat jullie hier mooi kunnen mee discussiëren en informatie kunnen verspreiden
Off: is het een idee om een Q-Dance vs. B2S Q&A te doen om de verschillende blikken op organiseren en de scene te zien?
Allicht is het info die een organisatie graag voor zichzelf houdt tho 
Off: is het een idee om een Q-Dance vs. B2S Q&A te doen om de verschillende blikken op organiseren en de scene te zien?
Prima idee lijkt mij!!wrote:Welkom B2S, opdat jullie hier mooi kunnen mee discussiëren en informatie kunnen verspreiden![]()
Off: is het een idee om een Q-Dance vs. B2S Q&A te doen om de verschillende blikken op organiseren en de scene te zien?Allicht is het info die een organisatie graag voor zichzelf houdt tho
Ik snap hier ook helemaal niets van. Waarom zou je die vent een paar ruggen betalen om katjelam een set te komen verklootviolen. Vooral als je gewoon een prima alternatief hebt in de vorm van Tat solo. Zijn echt ontelbare voorbeelden van.wrote:Boek Tatanka lekker solo, ongekend dat die pannenkoek van een Zatox er altijd maar weer bij moet. Zelden zo'n blamage meegemaakt als die man, iedere keer op een classic stage maar weer. Zou er als bezoeker van dit feest niet rouwig om zijn
Zatox, de DJ Jean van de Classic Stages
-
NHardtraxxer
- 222 posts member since 2010
- last seen 17 days ago
Meer dan prima line-up, dit wordt een zekerheidje, ik hoop op wat onbekender werk van Dance Pollution/Pasta/Sigma bij Nasty Boyz en Super Marco May. Als je echte Italiaanse EHS wilt horen zou ik aanraden om naar deze heren te gaan ipv Zatox 
Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten 
Wat chill dat dit een daytime event is 
Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar tochwrote:Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten
Valt wel mee toch? Helemaal als je het vergelijkt met andere feesten.wrote:Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar tochwrote:Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten
Zelfde prijs als loudness op deze locatie, en nu heb je nog een area extra.
Precies. Origins was ook zo duur met nog een area minder en veel kleinere capaciteit.wrote:Zelfde prijs als loudness op deze locatie, en nu heb je nog een area extra.
wrote:Valt wel mee toch? Helemaal als je het vergelijkt met andere feesten.wrote:Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar tochwrote:Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten
Ik heb mn kaarten al binnen heurrrrr. Ff interessant doen enzo
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Helemaal mee eens! Toen Dilemma op origins werd gedraaid sprong ik dan ook een gat in de lucht!wrote:Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.
Line-up is heel vet