Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Chroman schreef:
Noisecontrollers en WMF weg... En zowel Brennan Heart als Blademasterz? :huh:
Zal nog wel weer veranderen

NC is toch niet weg? Neem aan dat Attack Again wordt gedaan door Noisecontrollers.

Oh ja natuurlijk. Ik zag hem niet staan na een snelle vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wut, wat is dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:51 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Helaas maken we ook bij b2s per ongeluk wel eens een foutje... wij zijn ook maar gewoon mensen ;-) Er is een verkeerde afbeelding van Genesis op het internet gaan circuleren. Op de b2s website en onze socials staat de juiste info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:01 
 
Hardtraxx Addict

T is jullie vergeven. Alleen beetje apart dat de twee foto's nagenoeg gelijk waren qua lay-out alleen de artiesten anders. Was dit dan een andere line-up die mogelijk was voor dit feest of is hier een andere reden voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We hebben uiteraard ook te maken met Defqon Australië dat in datzelfde weekend valt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.

Op Decibel 2015 hadden jullie het goed voor elkaar toen hij een Zairon set draaide. Mochten jullie 'm nog eens boeken voor "oude" platen, boek hem dan please weer als Zairon, dat was een hele toffe en diverse set (al hoopte ik stiekem zelfs op nog ECHT Zairon-spul en niet de Zatox mixen, hij keek toen in ieder geval verder terug dan 2010.

Line-up is heel vet :D

Nu ook maar hopen dat Max Enforcer de hitjes van de bekende artiesten een beetje thuis laat en juist lekker veel van z'n eigen oude tracks draait. Daar waar ik bij iedereen altijd hoop dat ze eens wat anders draaien dan hun eigen platen uit 2009-2012, vind ik het juist heel jammer dat Max Enforcer dit zo weinig doet. En dan hoop ik vooral op shit van voor 2011. Catchin' up draait ie dus echt nooit :(En ook dilemma en epic zelden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Afbeelding

En weer een nieuwe versie.

Is dit nu de juiste versie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Is dit nu de juiste versie dan?

Zo staat ie ook op de site, hier teken ik voor hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 23:06 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.

Boek Tatanka lekker solo, ongekend dat die pannenkoek van een Zatox er altijd maar weer bij moet. Zelden zo'n blamage meegemaakt als die man, iedere keer op een classic stage maar weer. Zou er als bezoeker van dit feest niet rouwig om zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 09:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

wootum schreef:
MelvinFR schreef:
Afbeelding

En weer een nieuwe versie.

Is dit nu de juiste versie dan?


Yes, dit is de juiste versie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom B2S, opdat jullie hier mooi kunnen mee discussiëren en informatie kunnen verspreiden :clap:

Off: is het een idee om een Q-Dance vs. B2S Q&A te doen om de verschillende blikken op organiseren en de scene te zien? :D Allicht is het info die een organisatie graag voor zichzelf houdt tho ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Welkom B2S, opdat jullie hier mooi kunnen mee discussiëren en informatie kunnen verspreiden :clap:

Off: is het een idee om een Q-Dance vs. B2S Q&A te doen om de verschillende blikken op organiseren en de scene te zien? :D Allicht is het info die een organisatie graag voor zichzelf houdt tho ;)


Prima idee lijkt mij!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Boek Tatanka lekker solo, ongekend dat die pannenkoek van een Zatox er altijd maar weer bij moet. Zelden zo'n blamage meegemaakt als die man, iedere keer op een classic stage maar weer. Zou er als bezoeker van dit feest niet rouwig om zijn :)

Ik snap hier ook helemaal niets van. Waarom zou je die vent een paar ruggen betalen om katjelam een set te komen verklootviolen. Vooral als je gewoon een prima alternatief hebt in de vorm van Tat solo. Zijn echt ontelbare voorbeelden van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox, de DJ Jean van de Classic Stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 12:24 
 
Hardtraxxer

Meer dan prima line-up, dit wordt een zekerheidje, ik hoop op wat onbekender werk van Dance Pollution/Pasta/Sigma bij Nasty Boyz en Super Marco May. Als je echte Italiaanse EHS wilt horen zou ik aanraden om naar deze heren te gaan ipv Zatox ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat chill dat dit een daytime event is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten :D


Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Norther66 schreef:
Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten :D


Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar toch


Valt wel mee toch? Helemaal als je het vergelijkt met andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde prijs als loudness op deze locatie, en nu heb je nog een area extra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Zelfde prijs als loudness op deze locatie, en nu heb je nog een area extra.


Precies. Origins was ook zo duur met nog een area minder en veel kleinere capaciteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
ErikZ schreef:
Norther66 schreef:
Kaartverkoop begint komende zaterdag, en kaarten kosten 39,75 incl service kosten :D


Pff flinke kosten zeg, veel namen I know maar toch


Valt wel mee toch? Helemaal als je het vergelijkt met andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mn kaarten al binnen heurrrrr. Ff interessant doen enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2018 17:56 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Ach, wild motherfuckers was toch weer een blamage geweest. Die twee hebben zulke vette platen gemaakt in de jaren VOOR 2011, en vanaf 2011 begon het allemaal een beetje matig te worden. En elke keer draaienze dus alleen maar 2010 en later, op een enkele verdwaalde plaat na die ze super snel afkappen.

Op Decibel 2015 hadden jullie het goed voor elkaar toen hij een Zairon set draaide. Mochten jullie 'm nog eens boeken voor "oude" platen, boek hem dan please weer als Zairon, dat was een hele toffe en diverse set (al hoopte ik stiekem zelfs op nog ECHT Zairon-spul en niet de Zatox mixen, hij keek toen in ieder geval verder terug dan 2010.

Line-up is heel vet :D

Nu ook maar hopen dat Max Enforcer de hitjes van de bekende artiesten een beetje thuis laat en juist lekker veel van z'n eigen oude tracks draait. Daar waar ik bij iedereen altijd hoop dat ze eens wat anders draaien dan hun eigen platen uit 2009-2012, vind ik het juist heel jammer dat Max Enforcer dit zo weinig doet. En dan hoop ik vooral op shit van voor 2011. Catchin' up draait ie dus echt nooit :(En ook dilemma en epic zelden :(


Helemaal mee eens! Toen Dilemma op origins werd gedraaid sprong ik dan ook een gat in de lucht!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten