Mogguh, dikke lijn! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja, bij.
wrote:Ja, lijkt me wel dat ik hier aanwezig ben.
Pohh, wat een line up! Huilen dat ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn. 
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Hier ga ik zeker weten aanwezig zijn

Oh my
Bij Chapter 1 had ik graag nog namen gezien als Pila / Isaac / Bas & Ram, maar goed, details. Wat een line-up en heerlijk overdag
Ondanks de week na Q-base, waarschijnlijk wel aanwezig.
Bij Chapter 1 had ik graag nog namen gezien als Pila / Isaac / Bas & Ram, maar goed, details. Wat een line-up en heerlijk overdag
Zo, waar komt dit dan vandaan. Helaas anderhalf uur rijden. Even kijken of ik ga.
Bazige line-up, vrij dichtbij, gave locatie, goeie begin en eindtijden. Maar ik kan niet 
wrote:Ondanks de week na Q-base, waarschijnlijk wel aanwezig.
No offence maar 1,5 uur is toch niet per sé lang? Wat ben jij dan gewend?wrote:Zo, waar komt dit dan vandaan. Helaas anderhalf uur rijden. Even kijken of ik ga.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:wrote:Ondanks de week na Q-base, waarschijnlijk wel aanwezig.
-
A
Mehh, da's wel minder...wrote:3 area's.wrote:Heel dik dit! Is dit dan 3 areas of in 1 zaal deze 3 onderdelen?
Hoop op een vet anthem die door alle stijlen heen gaat
Minder? Dat is juist beter ipv iedereen B2B2B2B hoef toch niet alles te zien, beter uitgebreide setjes dat je kan kiezen dan alles snel achter elkaar geraustwrote:Mehh, da's wel minder...wrote:3 area's.wrote:Heel dik dit! Is dit dan 3 areas of in 1 zaal deze 3 onderdelen?
wrote:Das het minimum wat Remi, Corneel en ik 9/10 keer moeten rijden.wrote:No offence maar 1,5 uur is toch niet per sé lang? Wat ben jij dan gewend?wrote:Zo, waar komt dit dan vandaan. Helaas anderhalf uur rijden. Even kijken of ik ga.
Had het liefst een 3 daags feest gehad met elke dag 1 chapter. Wordt lastige keuzes maken dit want ik kan van alle 3 de stijlen/periodes genieten.wrote:Mehh, da's wel minder...wrote:3 area's.wrote:Heel dik dit! Is dit dan 3 areas of in 1 zaal deze 3 onderdelen?
-
A
Dat wel ja, maar had op een feest gehoopt als Sensation Black waarbij je geen keuzes hoeft te makenwrote:Minder? Dat is juist beter ipv iedereen B2B2B2B hoef toch niet alles te zien, beter uitgebreide setjes dat je kan kiezen dan alles snel achter elkaar geraustwrote:
Mehh, da's wel minder...
wrote:wrote:wrote:Ondanks de week na Q-base, waarschijnlijk wel aanwezig.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 19 hours ago
Holy wat een line up
100% zeker aanwezig. Dat het een weekje na Q-Base is wel te overleven
Naja, gaat niet echt om gewenning, maar ik vind een uur reistijd lang zat. Dat andere mensen langer moeten reizen, maakt mij niet zoveel uitwrote:No offence maar 1,5 uur is toch niet per sé lang? Wat ben jij dan gewend?wrote:Zo, waar komt dit dan vandaan. Helaas anderhalf uur rijden. Even kijken of ik ga.
Zeker proberen hier aanwezig te zijn!
-
KHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Wat vinden jullie van de tijd van dit evenement? van 13:00 tot 23:00.
Lijkt mij persoonlijk heel chill, beetje op tijd afteren en je hoeft geen nacht te missen.
Lijkt mij persoonlijk heel chill, beetje op tijd afteren en je hoeft geen nacht te missen.
-
J
- 8 posts member since 2018
- last seen Jan 2019
Echt ideaal. Woon op 10 minuten lopen. Dus zo thuis na het feest en de after kan beginnen.wrote:Wat vinden jullie van de tijd van dit evenement? van 13:00 tot 23:00.
Ik vind zo'n dagfeesten echt ideaal !wrote:Wat vinden jullie van de tijd van dit evenement? van 13:00 tot 23:00.
Toch een min of meer normale nachtrust en als Belg zijnde hoef ik niet meer in het midden van de nacht/ochtend nog naar huis rijden !