Vette line up!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zou bijna mijn vriendin dumpen om hier bij te kunnen zijn... (en volgens mij zien sommige dat ook nog wel gebeuren)
Gvd net in mijn vakantie, erg tof concept dit!!
Wat een ongelooflijk dikke line-up!!
Van de vetste early tot de hardste knallers... veel beter dan verwacht dit
Van de vetste early tot de hardste knallers... veel beter dan verwacht dit
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Hele fijne line-up dit! Scope DJ altijd al eens willen zien. Voor de rest NC, Blademasterz, DBSTF, The Pitcher, CR en E-Force erg gaaf. Eerst twijfels, maar nu zeker proberen aanwezig te zijn! 
Wat is dit dan!
Qbase zit wel beetje in the weg nu
Qbase zit wel beetje in the weg nu
Helemaal prima dit! Waarschijnlijk wel aanwezig 
Hele dikke line-up, sowieso aanwezig!
Vet! En lange setjes als ik naar het aantal namen kijk 
7, 9 en 10 namen per area, op een feest van 10 uur, dus alleen in de early zaal echt iets langere sets danwrote:Vet! En lange setjes als ik naar het aantal namen kijk
Alsnog langer dan de de 16 namen op 10 uur wat tegenwoordig de standaard is. Maar ik bedoelde inderdaad vooral de early.wrote:7, 9 en 10 namen per area, op een feest van 10 uur, dus alleen in de early zaal echt iets langere sets danwrote:Vet! En lange setjes als ik naar het aantal namen kijk
Daar heeft b2s gelukkig nog nooit echt aan meegedaanwrote: 16 namen op 10 uur
Brute line-up... echter wel een week na q-base dus ik zal 1 van de twee gaan kiezen met de groep.. Zal wel q-base worden dan.
E-Force!!!
Even kijken of ik aanwezig ben omdat ‘t een week na Q-Base is, maar ziet er goed uit.
Hardbasswrote:Daar heeft b2s gelukkig nog nooit echt aan meegedaanwrote: 16 namen op 10 uur
17 in 9 uur zelfs, als je de opener meeteltwrote:Hardbasswrote:Daar heeft b2s gelukkig nog nooit echt aan meegedaanwrote: 16 namen op 10 uur
Jeuzes wat een line up
Zo kut dat dit een week na Q-Base is en ik heb ook nog eens een bruiloft die dag/avond ervoor, maar wil hier toch wel heel graag bij zijn.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Dit zit er wel heel dik uit! en ook nog overdag
Dit kan ik echt niet missen
Een early zaal met langere sets en daar buiten ook heel veel vette namen.
Last edited by corneelwr on , edited 1 time in total.