Heel veel zin in 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tickets binnen, beter laat dan nooit
Zin in!
Leeeet's go! Onderweg
InQontrol Save.Exit.Planet shirt uit het archief getrokken, kom vooral even met me stampen
InQontrol Save.Exit.Planet shirt uit het archief getrokken, kom vooral even met me stampen
-
R
- 1 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
Gruwelijk veel zin in!!!
Kijk het meeste uit naar Thera met D&R.
Gaan ze nog iets met die top 10 doen?
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Heel erg hyped! Vanaf 12u aanwezig, ik ben herkenbaar
Elke DJ moet de volledige Top 10 verplicht draaien, zoals op elk classics feest natuurlijk.wrote:Gruwelijk veel zin in!!!
Maar even zonder gein, ik heb er ook machtig veel zin in! Kijk vooral uit naar Chris One & The Machine
Rood/rossig haar en The Funky Cat shirtje. Vrienden komen wat later dus spreek me aan als je me ziet 
-
J
- 5 posts member since 2018
- last seen Nov 2024
Ook super veel zin in en onderweg! Te herkennen linksvoor met vissenshirt.
I’m really sorry guys! due to a big fly delay, i’m still stuck at Malaga Airport and unfortunately gonna miss Genenis today.
Ofcourse Niels will be there to play the early Frequencerz sounds for you early Hardstyle lovers! @officialb2s
Ook ik ben herkenbaar vandaag. Over kwartiertje op Strijp-S.
Na-aperwrote:InQontrol Save.Exit.Planet shirt uit het archief getrokken
Rond een uurtje of 3 binnen. Lekker met de stadsbus heen- en terug. 
Afterparty is nog een beetje leeg, heerlijke early beneden hoor 
Met goedkeuring van C1 toch maar ff gedraaidwrote:Held!wrote:wrote: Dan kom ook meteen maar even met alle ht raw classics verzoekjes!
Chris One - Scum
Was VET!!!!!
Thx voor het draaien van The sexual thrill!!!
Wat ging die lomphard door die zaal heen
Wat ging die lomphard door die zaal heen
Twee duidelijke sets van de dag; Pavo
en Degos & Re-done en Thera
zonde dat die laatste set op hield, die gasten hadden nog wel paar uur door mogen gaan 
Hahaha dat was voor ons ook echt geen probleem geweest! Veel te kort die 90 minwrote:Twee duidelijke sets van de dag; Pavoen Degos & Re-done en Thera
zonde dat die laatste set op hield, die gasten hadden nog wel paar uur door mogen gaan
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Feestje kwam pas echt los de laatste uurtjes...Chris One & The Machine.. wat een kwaliteitsmuziek
, Thera & Degos & Re-Done
en stukje Deepack op het laatste meegepakt. Wat een feest 
Veel gezellige mensen, zat ruimte om los te gaan, betere stage/lichten dan destijds bij De Tijdmachine Klokgebouw en fijne sets van o.a. A*S*Y*S, Dana, Chris One vs The Machine en Thera vs D&R. Alles bij elkaar uitstekend vermaakt 
Was een prima last minute’tje.
Shiverz ook nog gehoord trouwens
Shiverz ook nog gehoord trouwens
Was weer een fijn partijtje. Thera en DnR set van de dag, 100%. P&D ook erg vet. A*S*Y*S was ook genieten. 
Ik hoop dat dit concept, ondanks de misschien tegenvallende kaartverkoop, volgend jaar terugkomt!
Ik hoop dat dit concept, ondanks de misschien tegenvallende kaartverkoop, volgend jaar terugkomt!
Haha die liveopname is al genieten, die oude D&R platen blijven grandioos en hoor je echt te weinig.
Thankswrote:Met goedkeuring van C1 toch maar ff gedraaid![]()
Was VET!!!!!![]()
Dat was inderdaad heel vet
Wat een allemachtigs vet feest was dit zeg!
Top geluid, lekker de ruimte, direct drinken en pissen, zonder moeite even naar de kraan rennen voor een slok water en na de break al weer terug in de zaal.
Sfeertje, vooral in zaal 3
En dan die laatste twee uur zaal 3
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.