Pure prachtwrote:Van ellende?
Lijkt mij dat daar wat anders aan te pas komt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zou een prima verhouding zijn inderdaad. Ook D&R pakken er altijd zulke belachelijk dikke platen bij buiten hun TC werk om, met als voorbeeld natuurlijk Originswrote:Dat is zeker waar, ik ben altijd een sterk voorstander van verrassingen en sets die je niet vantevoren voor minstens de helft al in kunt vullen. Maar ik hoop toch zeker ook wel op wat Theracords spul. 50/50 ofzo zou awesome zijn.wrote:Corneel en ik gaven net dus precies tegelijk aan dat we juist hopen dat de set grotendeels uit niet-Theracords spul bestaat omdat je die platen al (relatief) vaak hoort op (Theracords) classics feestjes en de drie heren altijd megadik ander spul erbij pakkenwrote:Zou tof zijn om 'm te horen, maar we komen voornamelijk naar Thera & D&R voor die theracords sound (en het mixwerk)
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Om nog even in de stemming te komen, voor op de heenweg, bedenk het maar
Bionicle & CRO - Genesis Warm-up
Jammer dat ik een week lang aan geheelonthouding doe om morgen NOG MEER te kunnen genieten, anders had ik deze direct aan gezet. Hele lekkere lijstwrote:Om nog even in de stemming te komen, voor op de heenweg, bedenk het maar![]()
-
J
- 5 posts member since 2018
- last seen Nov 2024
Dit inderdaad, kan niet wachten op morgen! Lekker alles meeschreeuwen en keihard losgaan, ik hoop om de sexual thrill nog een keertje te horen livewrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Mijn maat is helaas ziek en kan waarschijnlijk morgen niet gaan
Gewoon standaard linksvoor aan elke stage.wrote:Mijn maat is helaas ziek en kan waarschijnlijk morgen niet gaanIs er misschien een stel hardtraxxers dat deze verloren liefhebber van de oldschool hardstyle wil opnemen in de groep? Ik ben erg sterk in de pincer move en kan alle nummers meebleren
.
Gegarandeerd de gezelligste mensen en de beste sfeer
Kan ik bevestigenwrote:Gewoon standaard linksvoor aan elke stage.
Staat in de bijbel zelfs...
Oude testament
Genesis.
Laat die pincer maar achterwege, das nou juist iets wat veel mensen proberen te vermijden met een feest als deze haha. Gewoon stampen en keihard blérenwrote:Ik ben erg sterk in de pincer move en kan alle nummers meebleren.
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Pooooh, nog maar een dagje. Dit gaat zo dik worden!
Lekker beginnen bij p&d en daarvoor al wat pils harken op de parking vanaf ong 12u. Gvd zin in!!
Wie is er bij de parkeerplaats meeting?
Lekker beginnen bij p&d en daarvoor al wat pils harken op de parking vanaf ong 12u. Gvd zin in!!
Pilsje harken op de fietswrote:Pooooh, nog maar een dagje. Dit gaat zo dik worden!![]()
Iemand idee hoe het met eten zit in het klokgebouw?
Bij Loudness was altijd 1 zaal voor eten, maar aangezien het nu 3 zalen is in plaats van 2 weet ik niet waar ze dat gaan wegstoppen. Mensen met Tijdmachine of Awakenings ervaring?wrote:Iemand idee hoe het met eten zit in het klokgebouw?
Volgens mij kun je daar broodjes beenham krijgen als ik me niet vergis
Afgelopen Loudness was het in die zaal waar je binnenkomt, waar ook de kluisjes staan, net zoals in iig 2012wrote:Bij Loudness was altijd 1 zaal voor eten, maar aangezien het nu 3 zalen is in plaats van 2 weet ik niet waar ze dat gaan wegstoppen. Mensen met Tijdmachine of Awakenings ervaring?wrote:Iemand idee hoe het met eten zit in het klokgebouw?
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Ik maakte een sarcastische grap met die pincer move maar dat werkt natuurlijk niet via een forumwrote:Gewoon standaard linksvoor aan elke stage.wrote:Mijn maat is helaas ziek en kan waarschijnlijk morgen niet gaanIs er misschien een stel hardtraxxers dat deze verloren liefhebber van de oldschool hardstyle wil opnemen in de groep? Ik ben erg sterk in de pincer move en kan alle nummers meebleren
.
ROOOOOOOYYYYYY DUBBEL ACCOUNT!11!11ELF
Nu hoeft ie er toch niet alleen heen te gaan, snap dat danwrote:ROOOOOOOYYYYYY DUBBEL ACCOUNT!11!11ELF
Instagram Brennan Heart:
djbrennanheart: Can’t wait for tomorrow! Back to the roots! Going back in time where we started as Blademasterz at DQ 2008 (Bringing a very special guest) #Genesis @officialb2s
Inb4 Jonathan Mendelsohn voor Imaginary en Follow The Light 
wrote:Inb4 Jonathan Mendelsohn voor Imaginary en Follow The Light
Als die dat doet stel ik voor dat iedereen het sensation black 2006 verhaal meepakt.
Gewoon met z'n allen gaan zitten en bier gooien, en 1 iemand moet dan de stage op klimmen en 'm een klap voor z'n bek geven.
Ik ben nog op vakantie, geen straf, Maar had hier toch graag bij willen zijn 
wrote:Ik ben nog op vakantie, geen straf, Maar had hier toch graag bij willen zijn