Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaa... Een klokgebouw waardig feestje. Aankleding en geluid meer dan prima in orde.

Blademasterz, the pitcher & slim shore, frequencerz, says, Chris one ft the machine en Thera ft degos & redone waren echt wel bazig.

Heerlijk dat dag feestjes gevoel. Lekker optijd thuis en geen half vergooide zondag.

Minpunt, geringe keuze uit eten. Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super tof feest op een perfecte locatie. Dit concept mag wat mij betreft vaker komen!

Set van Thera vs Degos & Re-Done :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2018 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah Thera en Degos&Re-Done mon dieux genieten geblazen zeg. Doormixen, platen die je niet op ieder classic feest voorgeschoteld krijgt, heerlijk geluid en bovenal gewoon lekker de ruimte. Merk wel dat ik zo erg klaar ben met dat massale opgekropte Ziggodome gebeuren. Geef gewoon de ruimte om lekker te snoeien en zet een act neer die lekker doormixt en wat verrassende platen draait en je bent er.

Ook Pavo geweest, was eigenlijk het eerste uurtje early dat ik ooit heb meegemaakt. Grandioos gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was 'gezellig' druk en eigenlijk altijd prima de ruimte gehad. Kende bijna niks bij A.S.Y.S. maar wat een kicks. Eerste half uur stond het geluid nog kut, maar daarna kwamen die kicks zo hard door. Pitcher & Slim Shore mixte snel door en kwamen al bij track 6 na 10 minuten. Makkelijk 25 nummers gedraaid met onder andere Copies Are Faking, Floorspin, My Style Is Dutch, Together As One, Shut Up, Chemical en genoeg ander spul. Gare Vision edit/remix (Slim Shore remix?) die niet best klonk en een wel leuke edit van een Pitcher plaat (Even vergeten welke).

Daarna even bij Titan vs HV gekeken en dat was wel oke. Shiverz, Civil Disobedience ( (L) ), Brutal 3, Octavus Augustus remix. Toen half uurtje bij Francois gekeken die hitjes (Lockdown en Shout Out, wtf) afwisselde met onbekender spul. Uurtje beetje rondgekeken en gegeten. Tijdens het eten Nomansland gehoord bij Adaro. Blademasterz begon vervolgens iets te laat, maar set was oke.

DBSTF was prima hitjes met soms een Like Thiz, Reloaded pt 2 en eindigen met Mess Up (L). Geluid stond daar prima, maar bij NC klonk het net alsof hij in het rood draaide. Het laag klonk totaal niet lekker meer. Verder wel oke setje. Toen richting zaal 3 en weinig mee gekregen van The Machine vs Chris One, maar hoorde vooral tracks die je zou verwachten. Niet geheel onverwachts, maar vond het teveel lijken op C1's Origins set.

Thera en D&R was heerlijk. Geluid stond zo goed als perfect afgesteld en alles kwam prima door. Dikke set en het ging goed los. Ook een aantal dikke overgangen gehoord.

Geluid op de main was wisselend. Begin van de dag schommelde het heel erg, tijdens DBSTF stond het prima en bij NC klonken de kicks niet goed. Zaal 3 was vrij goed en op het begin na, was de early zaal heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat uitgebreider terugkijkend was het toch wel een heerlijk feestje hoor :worship:

De combinatie locatie/ niet te druk/ heerlijk geluid (bij de Early & Raw) was echt goud. Toffe plaatjes gehoord bij Titan & High Voltage die in een aardig tempo door aan het mixen waren. Paar oude platen uit de goede tijd van Radical, altijd goed :thumbup:

Daarna was 90 min Pavo gewoonweg genieten, wat een oude meuk gooide hij erop (L) Direkt Dizko (L) En wat een heerlijke sound kwam er uit die speakers daar.

Daarna beetje gependeld tussen de zalen om uiteindelijk bij Chris One & The Machine te belanden, dat ging er stevig op. Daarna set van de dag Thera vs Degos & Re-done. Al die oude Theracords platen sowieso heerlijk (Matt Restless - And it goes :drool: ) en de DnR tracks blijven het ook goed doen. Vooral i.c.m. met het snoeiharde en zuivere geluid daar :love: Prima sfeer ook, ging zeer goed los links vooraan :thumbsup:

En overdag feestjes.. dikke +100. Ik hoop oprecht dat B2S volhoudt en dit concept volgend jaar laat terugkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feest gehad. Heerlijk dat het overdag was, na het feest lekker naar het hotel gelopen en gewoon lekker kunnen pitten.

Was nog nooit eerder in het klokgebouw geweest maar wel een fijne locatie, geluid ook prima. Bijna alleen maar in de hardstyle classics zaal geweest want daar stonden we gewoon perfect, leuke mensen om ons heen met een top sfeertje. Noisecontrollers was voor mij zoals altijd genieten :thumbsup: Rest vd setjes ook prima, zelfs bij Brennan Heart genoten.

Qua catering wel matig, niet iets van fruit te krijgen maar ach voor een keertje overleef je dat ook wel.
Vond het wel heel anders qua publiek maar dat was juist wel mooi, geen 1 persoon gezien die compleet de weg kwijt was. De ehbo had het zelfs zo rustig dat ze zelf ook konden genieten van het feest.
Lekker de ruimte het hele feest, ben echt klaar met iets als qlimax waar je op bepaalde momenten gewoon je armen niet eens in de lucht kan gooien.

+++ Vriendelijk personeel
+++ publiek en sfeer
+++ Ruimte
-- Catering
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet feestje gehad, prima qua drukte en geluid. Geopend bij Balistic die heel vet draaide (originele Bringing the Funk en Annihilating <3 ). Daarna hele vette sets gehoord bij o.a. Pavo, Dana, ASYS, Blademasterz en Thera/ D&R. Ook Chris One en The Machine was vet, veel vette platen gehoord in die korte tijd.

DjThera schreef:



Met goedkeuring van C1 toch maar ff gedraaid :evil:

Was VET!!!!! (L) :love:

Heel vet, eindelijk live gehoord. Vette set verder ook :)

En verder dit:
Stoux schreef:

En overdag feestjes.. dikke +100. Ik hoop oprecht dat B2S volhoudt en dit concept volgend jaar laat terugkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+++ Thera vs Degos & Re-Done. Zoveel vette tracks gehoord met als hoogtepunten TOA - The Strangers, Parallel Worlds, Substream Remix en Scum.
++ Blademasterz, Chain Reaction, High Voltage & Titan, A*S*Y*S
+ Geluid in zaal 3, met name tijdens Thera vs Degos & Re-Done stond het subliem afgesteld
+ Chille security. Ook EHBO was chill, ging op een gegeven moment paracetamol halen omdat ik wat koppijn kreeg en kreeg deze gewoon zonder dat ik eerst een boekwerk aan papier in moest vullen.

+/- Chris One vs The Machine, had ze liever gewoon 1,5 uur niet-live gezien.
+/- E-Force, heel wisselend setje. Hele vette platen gehoord als Passion For Life, Crucifix, My Angel, So High (die kwam onverwachts), Second Nightmare en Underground Tacticz, maar ook bijvoorbeeld die gare hardcore edit van Masterclass en een hardcore edit van Seven die compleet random ergens op driekwart van z'n set voorbij kwamen. Vervolgens weer terug naar 150/155 BPM, best apart. Grootste minpunt is dat ik The Game niet heb gehoord, juist de track die ik per se wou horen tijdens zijn set.

- The Nasty Boyz, zat totaal geen drive in en niet wat ik er van verwacht had. Pluspunt hiervan is dan weer wel dat ik daardoor in de early zaal belandde waar A*S*Y*S een kneiterdikke set neerzette.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Game komt dan wel uit 2014 en die zaal was aangegeven dat het tot 2013 was. Maar ja, Seven en Underground Tacticz komen ook uit 2014...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft hij eindelijk de kans om Seven achterwege te laten, draait hij hem nog steeds xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
The Game komt dan wel uit 2014 en die zaal was aangegeven dat het tot 2013 was. Maar ja, Seven en Underground Tacticz komen ook uit 2014...

Precies, daarom was ik blij toen ik hem Underground Tacticz hoorde draaien. Dacht dat 'ie The Game er dan ook wel bij zou pakken, maar helaas :(

Trouwens, kwam tijdens 't einde van BH binnen lopen voor Blademasterz. Sluit 'ie effe af met Revival X, wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
The Game komt dan wel uit 2014 en die zaal was aangegeven dat het tot 2013 was. Maar ja, Seven en Underground Tacticz komen ook uit 2014...


Deze komt toch echt uit 2011?

Edit: nvm je bedoelt vast zijn remix, tis al laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:02 
 
Hardtraxx Elite

De kracht gevonden om even iets te zeggen over dit feestje. Was muzikaal echt heel vet, ook gezellig met allerlei bekende. Gelukkig toch nog iets nieuws ontdekt, dat vind ik altijd het leuke van zo'n feesten, A*S*Y*S, wat ging dat hard zeg!

+
Setjes van Thera & DNR, Noisecontrollers, DBSTF, Blademasterz, C1 & Machine en ASYS.
Gezelligheid, sfeer, volk.
Locatie en geluid.

-
Te vroeg afgelopen ook al waren we als eerste binnen :P
Adaro wéér gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heeft hij eindelijk de kans om Seven achterwege te laten, draait hij hem nog steeds xd


Moet wel bij vermeld worden dat dit een versie was die nooit gereleased is, zat ook meer drive in dan in de plaat die zo bekend is geworden.

Ondanks dat ik pas om 19.00 aanwezig was 4 ongekend vette uren gehad. Klein stukje E-Force meegepakt, daarna Attack Again om af te sluiten met Chris One vs The Machine en Thera vs Degos & Re-Done. Laatste set overduidelijk set van de avond, wat een kicks en wat een mixwerk van met name Dj Thera, heb bij hem echt nauwelijks breaks gehoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:

Trouwens, kwam tijdens 't einde van BH binnen lopen voor Blademasterz. Sluit 'ie effe af met Revival X remix, wat een baas :worship:

Teeeeeeering wat een klappen in die mid ja :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met climax van het origineel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 17:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bedankt iedereen voor de supervette reacties :love: :love: Vond het echt een geweldig feest!!

Dit waren trouwens de tracks die ik heb gedraaid gedurende de Thera vs DnR set! :D

01. Geck-e - Soul Train
02. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
03. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
04. Co2 vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
05. Geck-e - Parallel Worlds
06. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
07. The Dizzorder ft R-Tillary - Vampires Dream
08. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
09. Vazard - Zimmersion
10. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
11. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
12. Chris One - Scum
13. Dj Thera - The Twilight Zone Breaking Point (Mash-Up)
14. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera Live Mix)
15. Dj Thera - Stash
16. The Outside Agency - The Strangers
17. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
18. Matt Restless - And It Goes
19. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat b2s volgend jaar weer dit feest organiseren? Zou volgend jaar graag wel willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
12. Chris One - Scum
17. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)

Was heel vet om deze weer eens live te horen. :yay: Goede set ook verder, vette overgangen en lekker snel doorgemixt. :thumbup:

En ook pluspunten voor de setjes van Adaro, Frequencerz, High Voltage & Titan en Prefix & Density.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan die Hardstyle Rockers echt niet meer un-mama-appelsappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:

Dit waren trouwens de tracks die ik heb gedraaid gedurende de Thera vs DnR set! :D


Héél erg vet :drool:

Gekke vraag misschien, maar waarom deel je/ delen jullie niet de gehele tracklist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 09:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Omdat ik die niet in mijn rekordbox heb staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker genoten van dit feest!

Was voor mij de eerste keer dat ik op een feest zelf in het klokgebouw was, moet zeggen dat ik toch niet echt kwijt van van deze locatie. Heeft misschien ook een beetje te maken hoe B2S het indeelt/aankleed maar ik had echt het gevoel alsof ik op een schoolfeest rondliep. Geluid in zaal 3 was lekker maar in zaal 2 vondt ik het niet zo geweldig, en zaal 1 daar stond het wel zo loeihard dat ik er zonder oordoppen niet kon staan. (last minute gegaan dus had geen tijd op me oordoppen thuis op te halen)

Sfeer kwam voor me gevoel pas laat op gang maar tijdens D-block & S-te-Fan en NC was sfeer echt mooi.

En natuurlijk norm genoten van Dnr & Thera wat een oorlog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Bedankt iedereen voor de supervette reacties :love: :love: Vond het echt een geweldig feest!!

Dit waren trouwens de tracks die ik heb gedraaid gedurende de Thera vs DnR set! :D

01. Geck-e - Soul Train
09. Vazard - Zimmersion
10. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
11. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
15. Dj Thera - Stash



:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2018 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een avond van ups en down. Met afstand de vetste set was Pavo. GEWELDIG. Daarna Thera en D&R. Louter vette platen gehoord op goed geluid en met ruimte, grandioos. Dana viel erg tegen, vooral de sfeer was erg dood op dat moment. Verder vond ik de main erg tam. Weinig mensen die lekker losgingen. Catering was ronduit slecht en personeel veelal onder 15 voor mijn idee. The Machine wederom niet de platen gedraaid die ik wilde horen :( Hij heeft wel wat gedaan met de feedback die hij gehad heeft door de jaren heen; hij stond als een idioot te bewegen (positief).

Verder nog een shout-out naar Charlotte (ben der HT naam ff kwijt - Qdance??)!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten