Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:55 
 

Afbeelding

16:00 - 01:00
+ afterparty in Tilburg
16+

line-up:
Adaro
D-Block & S-te-Fan
B-Front
Ran-D
Radical Redemption
Digital Punk
Audiotricz
PRDX
Adrenalize
Hosted by MC Villain & MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 3 november even aangepast in de titel naar 2 wat op het plaatje staat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vorig jaar een leuk feest maar toch line up afhankelijk of ik hier aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:02 
 
Hardtraxx Addict

Was leuk vorig jaar. Muziek stond goed hard en was loepzuiver, gezellige mensen en goede setjes. Dit jaar zeker weer aanwezig met de vrienden groep :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 23:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lijkt me een mooi feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:15 
 

Afbeelding

line-up:

Adaro
D-Block & S-te-Fan
B-Front
Ran-D
Radical Redemption
Digital Punk
Audiotricz
PRDX
Adrenalize
Hosted by MC Villain & MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanmerkelijk hardere line-up in vergelijking met vorige jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:22 
 

Khadber schreef:
Aanmerkelijk hardere line-up in vergelijking met vorige jaren.


Inderdaad, plus afterparty :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een prima lijstje.
Wel een stuk harder dan dat ik gewend ben van Fusion, mij hoor je niet klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 19:28 
 

Stefann4 schreef:
Een prima lijstje.
Wel een stuk harder dan dat ik gewend ben van Fusion, mij hoor je niet klagen.


Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bast
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 20:03 
 
Hardtraxxer

wel een beetje een rare begintijd, maar goed dat zal de pret niet drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Was vorig jaar een leuk feest maar toch line up afhankelijk of ik hier aanwezig ben.

Aanwezig dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Dit word mijn eerste echte feestje :D.
Line-Up ziet er wel erg lekker uit :). Digital Punk, Adaro, B-Front & Radical.


En ook je laatste voor de komende 2 jaar gok ik :P

Beetje onzin dat zo'n feest al om 4 uur begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 22:12 
 

Afteren in Tilburg woehoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Stefann4 schreef:
Een prima lijstje.
Wel een stuk harder dan dat ik gewend ben van Fusion, mij hoor je niet klagen.


Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bast


Is soms ook wel goed voor de lachspieren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:19 
 

Stefann4 schreef:
stefaneke schreef:
Stefann4 schreef:
Een prima lijstje.
Wel een stuk harder dan dat ik gewend ben van Fusion, mij hoor je niet klagen.


Ik kijk al uit naar al die amper zestienjarige raw wannabes helemaal van de kaart in hun blote bast


Is soms ook wel goed voor de lachspieren ;)


Dat ook, en het is stiekem ook een beetje zelfreflectie want toen ik eenmaal 16 was ging het bij mij ook goed los haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Basshunterzz schreef:
Cruelty schreef:
Dit word mijn eerste echte feestje :D.
Line-Up ziet er wel erg lekker uit :). Digital Punk, Adaro, B-Front & Radical.


En ook je laatste voor de komende 2 jaar gok ik :P

Beetje onzin dat zo'n feest al om 4 uur begint

Neu, ze zullen wel met bandjes gaan werken anders kunnen er wel veel feestjes stoppen
En anders mooi naar Belgie :D.


Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:44 
 

Basshunterzz schreef:
Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?


In Belgiƫ is bijna alles 16+

En feestjes voor de zestienjarigen moeten er ook zijn, anders zitten we straks te zeuren dat de leeftijdsgrens naar 20 moet ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?


Masters of Hardcore is groot en 16+ :P maar hoeven er ook niet veel te zijn, zo'n feest is (ook nuchter) een aardige aanslag op je lichaam en op die leeftijd is dat zeker niet goed voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict

Dikke line-up hoor :worship: . D. Adaro, B-Front, Ran-D, RR, DP :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:

Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?

jij bent toch ook wel 16 geweest? nu is gelijk iedereen van 16 vdk en stom :P als de feesten 18+ worden zijn ze vast ook weer vdk en stom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Basshunterzz schreef:

Waarom stoppen? Wanneer je Intents 18 maakt, zal het feest alleen maar leuker worden omdat er dan niet van die 16-jarige van de kaart mensen rondlopen. En van Fusion maak je gewoon een feest wat om 10 uur begint en dan zal dat vast ook wel uitverkocht raken. Voor de rest weet ik niet echt een groot feestje wat 16+ is?

jij bent toch ook wel 16 geweest? nu is gelijk iedereen van 16 vdk en stom :P als de feesten 18+ worden zijn ze vast ook weer vdk en stom :P


Ik ben ook 16 geweest jah, maar als ik hier af en toe zie hoeveel mensen wel niet klagen over het 16 jaar gehalte dan denk ik dat het stoppen van sommige feesten totaal niet aan de orde hoeft te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit feest; Precies hetzelfde volk als op intens, wat een kutsfeer hing daar zeg. ben er vorig jaar geweest, Een grote flop. Dit is zo'n feest waar ik absoluut niet heen ga, of mijn entree moet komen aanwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 12:17 
 

Stichting de Kloontjes schreef:
psstt vanaf a.s. vrijdag 10:00u is er alvast een beperkt aantal tickets voor #Fusionevent verkrijgbaar bij Rick Light. op=op #snelbijzijn


Haha, rij van hier tot tokyo xd
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten