Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:25 
 

PerryPSV schreef:
de echte B-front, Adaro, Radical redemption


De echte ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

PerryPSV schreef:
Ook ik heb mijn kaarten binnen.
Ben voornamelijk overgehaald door Adaro en Radical Redemption. :love:

Eerste keer Fusion dus ben benieuwd mijn eerste feest als 18 jarige.
Iemand ervaring met de akoestiek in de sportarena? Is het geluid zuiver en de bass hard genoeg?


Mooi dat Fusion 16+ is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel leuk maar wat een pauper volk liep er dit jaar rond, nog vele male erger dan vorig jaar. :')

++ setjes over het algemeen
+ Adrenalize en Audiotricz die nog best een leuke set hadden gedraaid met veel oudere plaatjes
+ geluid over het algemeen wel goed
+ maar één dubbele plaat gehoord wat toch wel goed is aangezien veel artiesten elkaars platen draaien in deze line up.

-- hitte
-- volk
------------ kluisjes die worden omgeduwd :')

Waarschijnlijk niet meer aanwezig volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:44 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Was wel leuk maar wat een pauper volk liep er dit jaar rond, nog vele male erger dan vorig jaar. :')

++ setjes over het algemeen
+ Adrenalize en Audiotricz die nog best een leuke set hadden gedraaid met veel oudere plaatjes
+ geluid over het algemeen wel goed
+ maar één dubbele plaat gehoord wat toch wel goed is aangezien veel artiesten elkaars platen draaien in deze line up.

-- hitte
-- volk
------------ kluisjes die worden omgeduwd :')

Waarschijnlijk niet meer aanwezig volgend jaar.


Ik heb me ook echt kapot lopen ergeren aan het publiek dit jaar, was vorig jaar stukken minder na mijn idee. Show/geluid/setjes waren wel goed te pruimen overigens. Ik vond t alleen wel jammer dat RR brutal 3.0 en One by one niet meer heeft gedraait :( matig feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

Prima feestje. Leuker dan vorige jaren imo. Volgens mij hangt het wel af van waar je staat, want ik vond het publiek juist wel prima. Veel losgaande mensen en geen opstootje of dergelijks gezien. De sfeer tijdens dbstf, b-front en adaro was super, leuke sfeeractie met die lichtkokers en crowdsurfende zwarte piet was grappig xd

Jammer van de afsluiter, had liever gewoon wat (blije) hardcore gehad. Zoals vorig jaar paul elstak was denk ik leuker geweest. Verder nog een vermelding voor b-front die een hele lekkere set draaide.

+++ b-front
+ stage
+ sfeer
- radical redemption
- warmte
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:06 
 
Hardtraxxer

wat ik mezelf trouwens afvraag, het is nu 16+. maar vanaf 2014 wordt de alcoholleeftijd 18+. Hoe willen ze dat ooit gaan handhaven op zn 16+ feest. met bandjes gaat nooit werken want andere mensen kunnen gewoon halen voor hun vrienden. en maar 1 consumptie halen pp gaat ook nooit lukken. zou t dan misschien een 18+ feest gaan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 22:27 
 
Hardtraxx Addict

Prima feestje gehad gisteren. Heb mezelf erg goed vermaakt en vond dat dat om ons groepje heen ook gebeurde. Jammer alleen van DBSTF die natuurlijk totaal verkeerd stonden ingepland, haalde de drive er echt helemaal uit.
Hoogtepunt van de avond ongetwijfeld B-Front! Wat een energie en een heeerlijke set :love: . Ik moest lang wachten op mijn favoriete plaat, want hij draaide hem helemaal op het einde, maar daardoor extra speciaal om Mysterias weer te horen :loving: , ook geweldig hoe hij al die screeches en kickrolls staat mee te doen!
Adaro was ook weer erg gaaf met Pattern 2, Satana, Sparta, en Strike :yay: . Halverwege Radical hadden we het wel gezien (en ik had Acculumated Filth gehoord) en zijn we richting de bus gelopen.

+++ B-Front
++ Adaro
+ Digital Punk
+ Gezellige sfeer + vriendengroep
+ Geluid + show
+ Ontzettend droge DV8, held!
+ stagedivende Zwarte piet tijdens Adaro :lol: :lol:

-- Ziedende hitte (een sauna is er niks bij)

Al met al een geweldige avond gehad :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 09:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
wat ik mezelf trouwens afvraag, het is nu 16+. maar vanaf 2014 wordt de alcoholleeftijd 18+. Hoe willen ze dat ooit gaan handhaven op zn 16+ feest. met bandjes gaat nooit werken want andere mensen kunnen gewoon halen voor hun vrienden. en maar 1 consumptie halen pp gaat ook nooit lukken. zou t dan misschien een 18+ feest gaan worden?


Is niet te hanteren dus het zal inderdaad naar 18+ gaan. Kreeg een filmpje door van me broertje, Adaro die eventjes Unleash Hell draaide, de halve zaal stond stil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
wat ik mezelf trouwens afvraag, het is nu 16+. maar vanaf 2014 wordt de alcoholleeftijd 18+. Hoe willen ze dat ooit gaan handhaven op zn 16+ feest. met bandjes gaat nooit werken want andere mensen kunnen gewoon halen voor hun vrienden. en maar 1 consumptie halen pp gaat ook nooit lukken. zou t dan misschien een 18+ feest gaan worden?


Is niet te hanteren dus het zal inderdaad naar 18+ gaan. Kreeg een filmpje door van me broertje, Adaro die eventjes Unleash Hell draaide, de halve zaal stond stil xd

Het aantal losgaande mensen vooraan bij B-Front was op twee handen te tellen (bijna letterlijk).
Je kon ook echt merken dat tijdens de 'meer mainstream' hardstyle meer mensen zich konden vinden in de muziek.

Trouwens nog een eervolle vermelding voor Adaro en z'n snelle mixwerk. Geweldige overgang van Sorrow naar Damned. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, in 2010 was het volk al kut. (Lees: moshpits bouwen e.d.) En zo te zien is het geen steek veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:05 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
wat ik mezelf trouwens afvraag, het is nu 16+. maar vanaf 2014 wordt de alcoholleeftijd 18+. Hoe willen ze dat ooit gaan handhaven op zn 16+ feest. met bandjes gaat nooit werken want andere mensen kunnen gewoon halen voor hun vrienden. en maar 1 consumptie halen pp gaat ook nooit lukken. zou t dan misschien een 18+ feest gaan worden?


Is niet te hanteren dus het zal inderdaad naar 18+ gaan. Kreeg een filmpje door van me broertje, Adaro die eventjes Unleash Hell draaide, de halve zaal stond stil xd

Beter zet ie dat op Youtube, ik MOET dat zien hahaha :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten