Prima feestje gehad gisteren. Heb mezelf erg goed vermaakt en vond dat dat om ons groepje heen ook gebeurde. Jammer alleen van DBSTF die natuurlijk totaal verkeerd stonden ingepland, haalde de drive er echt helemaal uit.
Hoogtepunt van de avond ongetwijfeld B-Front! Wat een energie en een heeerlijke set

. Ik moest lang wachten op mijn favoriete plaat, want hij draaide hem helemaal op het einde, maar daardoor extra speciaal om Mysterias weer te horen

, ook geweldig hoe hij al die screeches en kickrolls staat mee te doen!
Adaro was ook weer erg gaaf met Pattern 2, Satana, Sparta, en Strike

. Halverwege Radical hadden we het wel gezien (en ik had Acculumated Filth gehoord) en zijn we richting de bus gelopen.
+++ B-Front
++ Adaro
+ Digital Punk
+ Gezellige sfeer + vriendengroep
+ Geluid + show
+ Ontzettend droge DV8, held!
+ stagedivende Zwarte piet tijdens Adaro
-- Ziedende hitte (een sauna is er niks bij)
Al met al een geweldige avond gehad

.