Zoo, dat was mijn eerste keer Fusion.
We waren er als aller eerste omdat we anders geen vervoer konden regelen. Eerst hebben we een half uurtje vertoeft in de waterpijp lounge. En toen begonnen we met audiotricz in mijn ogen de verassing van de avond wat een heerlijke set, veel oldskool en ook veel raw er tussen door. Daarna Adrenalize goede set gehoord. En toen kwam digital punk, dat was niet super ofzo. D-Block en S-te-fan heb ik overgeslagen toen ben ik wat gaan eten en drinken. Daarna Ran-D was wel oke. En toen kwamen de echte B-front, Adaro, Radical redemption. En wauw wauw wauw wat draaide B-Front heerlijk. Zo vet te zien hoe gepassioneerd hij achter de DJ boot staat.
Al bij al.
+ Het geluid
+ De sfeer
+ Adaro, Adrenalize, Audiotricz
- Eten.
- De hitte.
- En een aantal vervelende 16 jarige pillenmonstertjes die dan raar beginnen te doen.
Maar voor mijn part was het een dikke 8.
