Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi al kaarten gehaald via Hardtravel. Meteen een busreis erbij, geen wachtrij (!) en 5 euro korting. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxxer

Wat een kut organisatie zeg, heb wel kaarten maar maat van me werd uit bestelscherm geknikkerd.­ Precies hetzelfde had ik vorig jaar met intens.­ Ellendige bedoeling....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:31 
 

brammetjepsv schreef:
Wat een kut organisatie zeg, heb wel kaarten maar maat van me werd uit bestelscherm geknikkerd.­ Precies hetzelfde had ik vorig jaar met intens.­ Ellendige bedoeling....


Ligt niet aan de organisatie dat die maat van jouw er uit geflikkerd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:36 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
brammetjepsv schreef:
Wat een kut organisatie zeg, heb wel kaarten maar maat van me werd uit bestelscherm geknikkerd.­ Precies hetzelfde had ik vorig jaar met intens.­ Ellendige bedoeling....


Ligt niet aan de organisatie dat die maat van jouw er uit geflikkerd werd.


Aan weet ik veel wat dan, wel sterk dat dat alleen bij evenementen van kloontjes is. Verder nog nooit meegemaakt. Vorig jaar zelfs er doorheen gekomen maar de vakjes voor het aantal tickets aan te vinken waren weg, dus ook al geen kaarten. Wel toevallig dan, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:37 
 

brammetjepsv schreef:
Aan weet ik veel wat dan, wel sterk dat dat alleen bij evenementen van kloontjes is. Verder nog nooit meegemaakt. Vorig jaar zelfs er doorheen gekomen maar de vakjes voor het aantal tickets aan te vinken waren weg, dus ook al geen kaarten. Wel toevallig dan, niet?


Dit komt omdat de servers overbelast worden vanwege de duizenden mensen die tegelijkertijd een kaartje proberen te kopen. De Kloontjes zijn vorig jaar al van ticketservice geswitched vanwege dit soort problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:06 
 
Hardtraxxer

Facebook:
Fusion: The harder styles is wederom uitverkocht! Binnen slechts 20 minuten zijn alle kaarten online verkocht. 2 november mogen we weer super enthousiaste bezoekers verwachten. Hier zijn we als organisatie dan ook erg trots op. Wij beloven dan ook om weer alles uit de kast te halen om een mega dikke stage en een unieke licht en lasershow neer te zetten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
stefaneke schreef:
brammetjepsv schreef:
Wat een kut organisatie zeg, heb wel kaarten maar maat van me werd uit bestelscherm geknikkerd.­ Precies hetzelfde had ik vorig jaar met intens.­ Ellendige bedoeling....


Ligt niet aan de organisatie dat die maat van jouw er uit geflikkerd werd.


Aan weet ik veel wat dan, wel sterk dat dat alleen bij evenementen van kloontjes is. Verder nog nooit meegemaakt. Vorig jaar zelfs er doorheen gekomen maar de vakjes voor het aantal tickets aan te vinken waren weg, dus ook al geen kaarten. Wel toevallig dan, niet?

ja best domme opmerking. gaat via paylogic en hun servers. volgens mij werken daar wel meerder grote organisaties mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
brammetjepsv schreef:
Aan weet ik veel wat dan, wel sterk dat dat alleen bij evenementen van kloontjes is. Verder nog nooit meegemaakt. Vorig jaar zelfs er doorheen gekomen maar de vakjes voor het aantal tickets aan te vinken waren weg, dus ook al geen kaarten. Wel toevallig dan, niet?


Dit komt omdat de servers overbelast worden vanwege de duizenden mensen die tegelijkertijd een kaartje proberen te kopen. De Kloontjes zijn vorig jaar al van ticketservice geswitched vanwege dit soort problemen.


5000 (meer zal het niet zijn) in 20 min of 35000 in een half uur (qlimax) of 50000 in een uur (decibel) en nooit problemen en toch allemaal paylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:40 
 

brammetjepsv schreef:
5000 (meer zal het niet zijn) in 20 min of 35000 in een half uur (qlimax) of 50000 in een uur (decibel) en nooit problemen en toch allemaal paylogic


2200

Bij Hard Bass waren er vorig jaar ook problemen.

Ook daar gebeuren dit soort dingen, Paylogic lijkt ook minder rekening te houden met kleinere organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
5000 (meer zal het niet zijn) in 20 min of 35000 in een half uur (qlimax) of 50000 in een uur (decibel) en nooit problemen en toch allemaal paylogic


Dus jij wil zeggen dat er bij Qlimax & Decibel niemand klaagde over het systeem?
Haha doe je ogen open man. Bij die feesten waren er net zo goed problemen, volgens mij nog wel meer zelfs. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
intens


Rolofss schreef:
intens


Blijft toch een moeilijk woord he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
brammetjepsv schreef:
5000 (meer zal het niet zijn) in 20 min of 35000 in een half uur (qlimax) of 50000 in een uur (decibel) en nooit problemen en toch allemaal paylogic


Dus jij wil zeggen dat er bij Qlimax & Decibel niemand klaagde over het systeem?
Haha doe je ogen open man. Bij die feesten waren er net zo goed problemen, volgens mij nog wel meer zelfs. xd


In 4 jaar tijd alleen 2x meegemaakt. Neemt niet weg dat ik er dafuq van baal dat we niet met zn allen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Paylogic lijkt ook minder rekening te houden met kleinere organisaties.


Daar zal het natuurlijk ook mee te maken kunnen hebben aangezien er weinig kleinere feesten zo snel uitverkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 22:51 
 
Hardtraxx Addict

Kaarten in the pocket, wordt weer een mooi feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ook ik heb mijn kaarten binnen.
Ben voornamelijk overgehaald door Adaro en Radical Redemption. :love:

Eerste keer Fusion dus ben benieuwd mijn eerste feest als 18 jarige.
Iemand ervaring met de akoestiek in de sportarena? Is het geluid zuiver en de bass hard genoeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:57 
 
Hardtraxx Addict

PerryPSV schreef:
Ook ik heb mijn kaarten binnen.
Ben voornamelijk overgehaald door Adaro en Radical Redemption. :love:

Eerste keer Fusion dus ben benieuwd mijn eerste feest als 18 jarige.
Iemand ervaring met de akoestiek in de sportarena? Is het geluid zuiver en de bass hard genoeg?


Vond vorig jaar het geluid heel zuiver met een prima bass, af en toe een beetje teveel zelfs.
Verbaasde me het meest bij Forgiven en The Otherside hoe hard die reverse bass ging bij Audiofreq :surrender: :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:53 
 
Hardtraxxer

Darknezz schreef:
PerryPSV schreef:
Ook ik heb mijn kaarten binnen.
Ben voornamelijk overgehaald door Adaro en Radical Redemption. :love:

Eerste keer Fusion dus ben benieuwd mijn eerste feest als 18 jarige.
Iemand ervaring met de akoestiek in de sportarena? Is het geluid zuiver en de bass hard genoeg?


Vond vorig jaar het geluid heel zuiver met een prima bass, af en toe een beetje teveel zelfs.
Verbaasde me het meest bij Forgiven en The Otherside hoe hard die reverse bass ging bij Audiofreq :surrender: :drool: .


mag ik vragen waar in de zaal jij de vorige keer had gestaan? ikzelf stond helemaal links voorin, voor de grote venitalor. geluid daar was eigenlijk veel te hard (ik weet het eigen schuld :P) en de bass viel daar tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:48 
 
Hardtraxxer

Timetable:

16:00 - 17:00 PRDX
17:00 - 18:00 Audiotricz
18:00 - 19:00 Adrenalize
19:00 - 20:00 Digital Punk
20:00 - 21:00 Ran-D
21:00 - 22:00 D-Block & S-Te-Fan
22:00 - 23:00 B-Front
23:00 - 00:00 Adaro
00:00 - 01:00 Radical Redemption

goeie timetable vind ik zelf. bouwt mooi op en tijdens dbstf ff een uurtje rusten/eten/rondjes lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:12 
 
Hardtraxxer

heel misschien toch nog aanwezig omdat ik echt niks anders te doen heb.
publiek zal wel weer tering schraal.
Timetable vind ik wel nice, ik ga juist wel naar dbstf en bij de andere namen een keer eten want die zie ik echt 300x per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
Timetable:
17:00 - 18:00 Audiotricz


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als ze daar net zo goed draaien als deze set dan wordt ik gek... xd xd xd

https://soundcloud.com/davcasoundz/audi ... dicated-dj
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Rond 18:30 aanwezig, heel veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Timetable:
17:00 - 18:00 Audiotricz


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als ze daar net zo goed draaien als deze set dan wordt ik gek... xd xd xd

https://soundcloud.com/davcasoundz/audi ... dicated-dj

Kijk eens goed naar de naam :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde het net zeggen.

Wel fucked up hoeveel vrienden die gasten hebben, dat er minstens 50 man op ze stemt bij die contest, ze meer dan 300 plays hebben op die set, en 11 likes. Jaloers op het aantal fans. :( Niet op het mixwerk daarentegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
Timetable:
17:00 - 18:00 Audiotricz


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Als ze daar net zo goed draaien als deze set dan wordt ik gek... xd xd xd

https://soundcloud.com/davcasoundz/audi ... dicated-dj

Kijk eens goed naar de naam :whistle:


ow hahahahahaha xd fail
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 15:02 
 
Hardtraxx Newbie

Zoo, dat was mijn eerste keer Fusion.

We waren er als aller eerste omdat we anders geen vervoer konden regelen. Eerst hebben we een half uurtje vertoeft in de waterpijp lounge. En toen begonnen we met audiotricz in mijn ogen de verassing van de avond wat een heerlijke set, veel oldskool en ook veel raw er tussen door. Daarna Adrenalize goede set gehoord. En toen kwam digital punk, dat was niet super ofzo. D-Block en S-te-fan heb ik overgeslagen toen ben ik wat gaan eten en drinken. Daarna Ran-D was wel oke. En toen kwamen de echte B-front, Adaro, Radical redemption. En wauw wauw wauw wat draaide B-Front heerlijk. Zo vet te zien hoe gepassioneerd hij achter de DJ boot staat.

Al bij al.

+ Het geluid
+ De sfeer
+ Adaro, Adrenalize, Audiotricz

- Eten.
- De hitte.
- En een aantal vervelende 16 jarige pillenmonstertjes die dan raar beginnen te doen.

Maar voor mijn part was het een dikke 8. :yay: :yay:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten