Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 04:06 
 
Hardtraxxer

Van mijn kant ook een klein verslagje (*Edit, achteraf toch wel erg lang :x ):

Vanwege de diversiteit op dit feest, en ook mede dankzij theracords voor de gewonnen kaartjes :thumbsup: , waren we (Mocambo en Klos) aanwezig met een groot deel van onze vriendengroep (veel daarvan vinden hs wel mooi maar volgen het niet zo fanatiek en ook een aantal die er niet heel erg veel mee hebben) en natuurlijk Henk-Jan, Rik, Sainen, Mandy en Delange. Natuurlijk is FoD een ander soort feest als bijvoorbeeld Loudness vorige week (wat ontzettend vet was) en daar moet je het dan ook niet mee willen vergelijken, maar desondanks heb ik me hier prima vermaakt.

We kwamen binnen bij Stereotuners in een vrijwel lege zaal. Die draaiden niet heel bijzonder dus gingen we even de rest van de Ijsselhallen verkennen. Vlak voor Geck-O kwam een ander deel van onze vriendengroep binnen, die dus even opgezocht en kwamen we tijdens The Hose - I Survived de zaal binnen.
Gelijk een goed begin. Terwijl ik achteraf baal dat ik Superdisco gemist heb, want dat is echt een geniaal mooi nummer. Vervolgens intens genieten tijdens Dancing Machine, aangezien dat 1 van de nummers was die ik had aangevraagd om de gratis kaartjes te winnen. Pommer er nog op gewezen dat het nummer van zijn shirt (dancing machine dus) ingemixed werd (misschien had ie dat zelf ook wel door :P), die zal verrast zijn geweest aangezien ie mij niet kent maar ik hem (via klos) wel herkende.
Tijdens 2-1 een genietmomentje met klos en de rest van de voetbalminded-vriendengroep :clap:.
Prachtig dat Geck-O RFTI draaide, aangezien het zo vroeg op de avond was. Ben blij dat ik hem nu wel gehoord heb omdat ik um op Loudness toevallig had gemist.
Die zatox mash-up klonk ook zeer goed en Angel was een prachtige nostalgische afsluiter. Heerlijke set! :yay:

Toen kwam Dbstf en zijn we naar Lipgloss gegaan omdat er ook een deel van onze vrienden daar graag wou kijken. Heb me daar ook wel prima vermaakt moet ik zeggen, alhoewel het natuurlijk niet mijn muziek is, maar ik erger me niet zo heel gauw aan muziek, en het was best gezellig :cool: .

Alpha2 zette een verrassend goede set neer, met tracks als So High, Liberate, Let it Go, Surge of Power (aangename verrassing), Yellow Minute remix (omdat ik het origineel geniaal vind en intro/outro van de remix erg fijn is). Verder ben ik niet zo'n held in het onthouden van nummers, maar er zullen ongetwijfeld meer leuke nummers langs zijn gekomen.

Omdat we bij Alpha2 goed los waren gegaan en Zatox mij eigenlijk niet zo heel erg interesseerde (ben niet zo'n groot fan van het meeste van zijn recente werk) zijn we toen met een deel van onze groep een pauze gaan houden en wat gaan eten. Heb niet het idee dat ik veel gemist heb door Zatox grotendeels te skippen, was daardoor weer opgeladen om nog even te knallen bij Gunz4Hire en Thera.

Gunz 4 Hire heeft wel een leuke live-act (had die nog niet eerder gezien) en de nummers zijn ook wel mooi alleen het is allemaal wel een klein beetje voorspelbaar en de meesten daarvan heb ik zo onderhand ook wel weer een beetje gezien. Desondanks wel redelijk los gegaan en nog een mooi genietmomentje gehad samen met een maat tijdens die Muse-Uprising cover, omdat hij niet zo heel veel hs-nummers kent maar hier ineens wel de vocalen van mee kon blèren.

Diezelfde maat overigens die tijdens Thera ook gewoon mooi los ging en achteraf vertelde dat hij het vet vond en een track als Done ook kon waarderen. Respect voor zulk soort 'dagjesmensen', die ook gewoon genieten en losgaan ondanks dat ze niet echt een fan zijn.
Thera was voor mij (samen met Geck-O) op voorhand al eigenlijk de held van de avond en dit maakte hij dan ook zonder meer waar.
Super genoten! De nieuwe tracks klonken zeer fijn, al ben ik niet zo'n persoon die compleet losgaat op nummers die ik nog nooit gehoord heb, ging dit toch wel hard.
Road Warrior was 1 van de hoogtepunten van de avond. Toch wel een klein beetje ondergewaardeerd misschien, maar zo'n vette track!!!
Fusion of Sound mag natuurlijk niet ontbreken op dit feest, die anti is echt goddelijk!
De show die Thera er van maakt is ook geweldig om te zien. Hij sleept het publiek echt helemaal mee. Ik heb ook gelachen bij Do the Happy Face met die koptelefoon als smile xd. Zouden meer artiesten moeten doen, zo'n show. Bij Degos & Re-Done had ik op Loudness ook echt het gevoel dat ze samen met het publiek een feestje aan het bouwen waren, en zo zullen er vast meer voorbeelden zijn maar dat is in ieder geval heerlijk om te zien.
Toen Done ingemixed werd had ik het eerst helemaal niet door, maar toen kwam Rik met zijn grote armen gespreid op me aflopen, gek van vreugde, haha ^^ . Done was de andere track die ik had aangevraagd met de winactie en het was echt prachtig om die op zo'n geluidssysteem te horen.

Heb nog wel 2 vraagjes aan Pieter:
- Heb je tijdens het draaien ook oogcontact met bepaalde mensen in het publiek? Ik weet bijvoorbeeld dat je Rik een beetje kent en ik stond bij hem in de buurt en het leek soms net alsof je hem zag staan en aan keek.
- Wat gebeurde er nu precies op het einde? Je wou graag nog een plaat draaien maar dit mocht niet meer vanwege de tijd? Volgens mij kon je jou ook bepaalde dingen door de mic horen zeggen maar dat kan ik me ook ingebeeld hebben :P

Tijdens EA was ik best wel gesloopt en besloten we maar een zitplek op te gaan zoeken om het einde af te wachten (onze trein vertrok pas om half 9 dus vertrekken was nog geen optie). Toen het vuurwerk begon nog wel even staan kijken en dus ook die 3 gigantische knallen meegekregen, man man, ik dacht dat er iets vreselijks fout ging, ik schrok me dood >.< , en volgens mij was ik niet de enige.

Al met al was dit een zeer vermakelijk feestje waarna ik aan het eind helemaal totaal uitgeput was. Altijd weer een teken dat ik genoten heb ^^ . Ook super geweldig dat Thera en Geck-O de tracks hebben gedraaid die ik had aangevraagd, al zullen ze dat vast niet om mij gedaan hebben ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij deze opnieuw: bedankt Pieter voor het verneuken van m'n schoolcarriére. 17 uur geslapen, waardoor ik niet kon leren voor m'n tentamen en ook nog eens te laat wakker werd om hem überhaupt te maken. Ik haat je! :cry: Noisecontrollers zijn mijn nieuwe helden. Die houden tenminste wél rekening met mij doordat ze bij hun XQ zo'n belachelijke line-up neerzetten dat ik het niet eens overweeg om er naartoe te gaan, zodat ik die maandag daarna wél de toets kan maken.

Nee, ff serieus. Dit feest meemaken en m'n eerste kans missen op een tentamen is iets wat ik niet had willen missen. Dit was echt super! En ja, die toets komt de volgende keer wel.

En ja, dat vuurwerk was niet echt goed uitgezocht in deze galmende zaal. Volgende keer maar niet weer doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En ja, dat vuurwerk was niet echt goed uitgezocht in deze galmende zaal. Volgende keer maar niet weer doen xd


Was bij die knal voor ea echt blij dat ik oordopjes had :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 12:39 
 
Hardtraxxer

Sainen schreef:
Chukkels schreef:
En ja, dat vuurwerk was niet echt goed uitgezocht in deze galmende zaal. Volgende keer maar niet weer doen xd


Was bij die knal voor ea echt blij dat ik oordopjes had :P.

Wow anders ik wel. Ging echt belachelijk hard haha, schrok me kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Sainen schreef:
Chukkels schreef:
En ja, dat vuurwerk was niet echt goed uitgezocht in deze galmende zaal. Volgende keer maar niet weer doen xd


Was bij die knal voor ea echt blij dat ik oordopjes had :P.

Wow anders ik wel. Ging echt belachelijk hard haha, schrok me kapot.


Ja ik ook! Ben sowieso geen grote fan van vuurwerk indoors... Het ruikt alleen wel lekker vind ik altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ziek mooi was dat, stond net achter in de zaal te kijken.

Dikke schrikreactie door het publiek :lol:

@ 5.28
http://www.youtube.com/watch?v=9d6IwDcm ... e=youtu.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 13:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh was jij dat Mojo, haha :P Jah ik dacht eerst dat je het over Bingo! had omdat die toen gedraaid werd haha, ik ben nooit zo'n held in het herkennen van nummers die net ingemixed worden. Ik ben sws geen held in nummers herkennen op een feest, ik herkende Quirk ook niet terwijl ik die de hele week geluisterd heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag kan je hier lezen : https://partyflock.nl/report/12596:Fusi ... ndoor.html

Ik wil het nogmaals herhalen : wat een heldenfeest!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dat er ook een paar mensen onetisch gevisiteerd zijn (bijvoorbeeld onder de rand van de broek voelen). Ach ja, van dat punt weer ik juist niet veel meer, want ik was in een toestand waarbij ik me niet erg veel herinner xd Maar ja, als je iets meeneemt wat mensen niet mogen vinden, dan ben je ook wel heeeeeeel erg dom als je het laat vinden :P

Hondje had z'n werk vorig jaar inderdaad niet goed gedaan, want die was er niet, verder was er extreem veel beveiliging aanwezig (hulde daarvoor). Daardoor ook geen enkel opstootje gezien, dat zijn er 294748 minder dan de 294748 die er vorig jaar waren.

Toch wel een paar minpunten:

- raketje: 1 muntje a.k.a. €2,50 (en dan te bedenken dat een broodje kroket een half muntje was xd)
- gesmolten ijs. WTF? Zorg voor fatsoenlijke cooling.
- De Stentor dat toch een grote glimlach op mijn gezicht tovert :D

Citaat:
ZWOLLE - Om een uur of één wordt het dringen. "Dit is wel een piekmoment", zegt een toekijkende agent. De rijen bij de toegangspoorten van de IJsselhallen in Zwolle worden dus iets langer.

Maar de wachttijd valt mee. Niemand klaagt omdat Fusion of Dance heeft geleerd van de vorige Indoor-editie. Geen negen 'toegangspoortjes, maar dertig. Zoals ook het aantal toiletpunten - niet onbelangrijk - fors werd vergroot.

Moest ook wel, want waar vorig jaar het dancefeest plaats bood aan 7500 bezoekers kon de tweede editie 12.500 liefhebbers herbergen. Die waren er niet (ongeveer 10.000), maar dat maakte het succes van de avond niet minder. Wat om tien uur 's avonds begon, eindigt in een dikke glimlach om zeven uur 's morgens.

De uren die voorbij gleden waren een lange promotiefilm voor house en dance, zeker in een periode waarin de stad Zwolle 'housen' in de binnenstad in de ban wil doen. In een massale optocht trekt een lange sliert mensen eendrachtig via een heuse looproute door de verschillende zalen langs de verschillende muziekstijlen (zoals trance, lipgloss, megabass). En dat allemaal zonder wanklank, al vonden sommigen 'dat het met de bass wel wat minder kon', maar dan moet je maar niet in de HardBase-zaal gaan staan; de zaal waar de geëvalueerde vorm van gabber wordt gedraaid en waar een paar duizend dancefreaks he-le-maal los gaan op de muziek van de Nederlandse hard-core live-act Evil Activities. De hardcore-zaal vormt een vrij groot contrast met de volgende zaal waar je langs loopt en waar New Kids (featering Corry Konings) hit 'Hoeren Neuken, nooit meer werken' uit de speakers komt gedenderd. En voor wie het gedonder en gebass echt teveel wordt, is er altijd de lounge. Een rustig eilandje, bepakt met zitzakken en opgevrolijkt met rustige loungemuziek. Een eilandje dat gaandeweg de nacht - als de energie minder en minder wordt - meer en meer aanloop krijgt. Stoere mannen met onbloot bovenlijf puffen welhaast hun laatste adem uit, terwijl ze bier reeds ingeruild hebben tegen Smirnoff-Ice. Niet zo macho, maar tegen zes uur een welkome afwisseling. Voor sommigen komt de switch te laat: zij duwen en trekken om zo snel mogelijk met het hoofd boven de toiletpot te hangen om de inname ongedaan te maken.

Buiten rijden de taxi's ondertussen af en aan. Eerste signaal van het nakende einde van deze housenacht.


Verder, 18+?

Citaat:
ZWOLLE - Een 16-jarige jongen uit Wezep is in de nacht van zaterdag op zondag bij het dansevenement Fusion of Dance in de IJsselhallen aangehouden omdat hij personeel zou hebben mishandeld.
De jongen is meegenomen naar het politiebureau.

Een 20-jarige man uit Oldebroek werd tijdens het evenement aangehouden op verdenking van bezit van drugs.


1 iemand aangehouden op 10.000 man. Heeft Zwolle genoeg geld geïncasseerd van vorig jaar ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was 't geluid eigenlijk mensen? Vorig jaar viel dit best wel tegen namelijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hoe was 't geluid eigenlijk mensen? Vorig jaar viel dit best wel tegen namelijk :P .

Was echt zwaar tevreden! Geen idee hoe het vorig jaar was maar vond het dik in orde. Precies goed als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:59 
 
Artiest

G1LL schreef:
Hoe was 't geluid eigenlijk mensen? Vorig jaar viel dit best wel tegen namelijk :P .

Ik vond t erg lekker! Heb wel vooraan gestaan telkens dus weet niet of het verder naar achteren ook nog te pruimen was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het begin dacht ik van, is het geluid nu zo goed, of lijkt dat zo door Loudness vorige week :P


Nee, was gewoon goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stuk beter dus dan vorig jaar xd waaren er geen irritante opgempomte lui? Die waren vorig jaar nog al AANwezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waren er geen irritante opgempomte lui? Die waren vorig jaar nog al AANwezig..

Vond het reuze meevallen, heb wel de hele nacht voorin gestaan dusja weet niet hoe het was op andere plekken. Heb wel veel dagjesmensen gezien maar lang niet zo erg als jij Robert :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vond er best wel veel kutvolk rondlopen, maar vooraan had ik nergens last van, goeie sfeer. Maar als je ging pissen ofzo zag je genoeg van die 2 meter brede (vaak oudere) dwarskoppen lopen.

Ik zag ook nog een kerel van 50 ofzo die met een fucking grote grijze sik rondliep, ik dacht eerst dat ik aant spacen was maar iemand anders zei het ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik vond er best wel veel kutvolk rondlopen, maar vooraan had ik nergens last van, goeie sfeer. Maar als je ging pissen ofzo zag je genoeg van die 2 meter brede (vaak oudere) dwarskoppen lopen.

Ik zag ook nog een kerel van 50 ofzo die met een fucking grote grijze sik rondliep, ik dacht eerst dat ik aant spacen was maar iemand anders zei het ook xd

Die zie ik echt heel vaak, die met dat petje toch? xd Vanaf in qontrol 2010 heb ik hem al meerdere keren gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:54 
 

tommetjeuh schreef:
Pommer schreef:
Ik vond er best wel veel kutvolk rondlopen, maar vooraan had ik nergens last van, goeie sfeer. Maar als je ging pissen ofzo zag je genoeg van die 2 meter brede (vaak oudere) dwarskoppen lopen.

Ik zag ook nog een kerel van 50 ofzo die met een fucking grote grijze sik rondliep, ik dacht eerst dat ik aant spacen was maar iemand anders zei het ook xd

Die zie ik echt heel vaak, die met dat petje toch? xd Vanaf in qontrol 2010 heb ik hem al meerdere keren gezien

Ik sta lekker met hem op de foto. Wie wilt mij nu aanraken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 17:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Pommer schreef:
Ik vond er best wel veel kutvolk rondlopen, maar vooraan had ik nergens last van, goeie sfeer. Maar als je ging pissen ofzo zag je genoeg van die 2 meter brede (vaak oudere) dwarskoppen lopen.

Ik zag ook nog een kerel van 50 ofzo die met een fucking grote grijze sik rondliep, ik dacht eerst dat ik aant spacen was maar iemand anders zei het ook xd

Die zie ik echt heel vaak, die met dat petje toch? xd Vanaf in qontrol 2010 heb ik hem al meerdere keren gezien

Serieus? xd Dit was de eerste keer dat ik hem zag, idd met dat petje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb niet zo gelet op al die vage leute. Heb me gewoon goed vermaakt vooraan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:13 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik zag ook nog een kerel van 50 ofzo die met een fucking grote grijze sik rondliep, ik dacht eerst dat ik aant spacen was maar iemand anders zei het ook xd

HAHAHAHA, die kerel heb ik (als we dezelfde bedoelen) ook gezien. Wij kwamen om half 11 binnen ofzo en die vent zat midden bij de megabase in zn eentje op zn knieën te spacen. Wat heb ik gelachen xd
Klos schreef:
Ik heb niet zo gelet op al die vage leute. Heb me gewoon goed vermaakt vooraan :D

Beter nadenken, of heb je last van zwarte gaten in je geheugen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden we nog leuke groepsfoto's gemaakt btw? Volgens mij zijn deze wel toonbaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best ernstig btw. Heb 13 of 14 nieuwe vriendschapverzoeken via PF en Facebook, maar weet van de helft in godsnaam niet meer wie ze zijn. :x

Ook de laatste keer dat ik aan de drank ga vóór feesten dus :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik heb niet zo gelet op al die vage leute. Heb me gewoon goed vermaakt vooraan :D


Had jij een Theracords shirt aan dan? Ik heb geen idee wie jij bent xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Klos schreef:
Ik heb niet zo gelet op al die vage leute. Heb me gewoon goed vermaakt vooraan :D


Had jij een Theracords shirt aan dan? Ik heb geen idee wie jij bent xd .

Konijntje + sprekend Adaro
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten