Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 19:40 
 
Hardtraxxer

Area 1: LIPGLOSS
22.00 - 23.15 Condance
23.15 - 00:30 Roul and Doors
00.30 - 01.30 Quintino
01.30 - 03.00 Lucien Foort
03.00 - 04.15 Sandro Silva
04.15 - 05.30 Sidney Samson
05.30 - 07.00 Ralvero
Hosted by MC Ambush en Zawdi MC

Area 2: Megabase
22.00 - 23.00 Vecino
23.00 - 00.00 Frontliner
00.00 - 01.00 Chain Reaction
01.00 - 02.00 Alpha2
02.00 - 03.00 Crypsis
03.00 - 04.00 Frequencerz
04.00 - 05.00 Adaro
05.00 - 06.00 Radical Redemption
06.00 - 06.05 Hardshock Anthem
06.05 - 07.00 Endymion
Hosted by MC Renegade

Area 3: Freestyle Maniacs
22.00 - 00.00 Darkraver
23.30 - 01.00 Ruthless
00.30 - 02.00 Dr. Rude
01.30 - 03.00 Raoul Coolman
02.30 - 04.00 Bass-D
03.30 - 05.00 Coldfusion
04.30 - 06.00 Miss Jay
05.30 - 07.00 Pavo
Hosted by MC The Russian

Area 4: Smirnoff presents DEEP
22.00 - 23.00 Elroix
23.00 - 01.00 Joshua Kayn
01.00 - 02.30 On/Off
02.30 - 04.00 Roy El Kei
04.00 - 05.30 Dispar Vulgo
05.30 - 07.00 Oliver Kucera LIVE

Area 5: Quest4Trance
22.00 - 23.30 CStone vs. Elevate
23.30 - 01.00 Signum
01.00 - 02.30 Misja Helsloot
02.30 - 04.00 EL Haag
04.00 - 05.30 Steeff
05.30 - 07.00 Tommygoff
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker potje hous'n :cool: (en even naar Adaro ofzo, of Crypsis)
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nicky Romauro
Bericht Geplaatst op 10 dec 2012 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

neuh. tenzij ik een gratis uitnodiging krijg van sidney samson. maar die kent mij niet eens
Bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik een gratis uitnodiging krijg van Roy El Kei aanwezig maar ik ken hem niet eens
Bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er best wel zin in! Lekker weer hoog MIM gehalte!
Bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie wel wat dit feest brengt, denk dat ik mooi een beetje rond wandel:).
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 09:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker pendelen tussen Megabase en Freestyle :beer:
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
Lekker potje hous'n :cool: (en even naar Adaro ofzo, of Crypsis)

Bass-D/Pavo?
Bericht Geplaatst op 12 dec 2012 16:00 
 
Hardtraxxer

Mocambo schreef:
Klos schreef:
Lekker potje hous'n :cool: (en even naar Adaro ofzo, of Crypsis)

Bass-D/Pavo?

Frontliner? :love:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:35 
 
Hardtraxxer

Mojo schreef:
Frontliner? :love:

ik denk niet dat we er dan al zijn..
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mss cold fusion ook even checken, gezien hij op hcotb stond dus early kan draaien.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cold fusion zijn de twee gasten die het hc concept hebben opgezet :P
Bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In ieder geval ronddwalen. En Mike; Jos gaat niet mee :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 00:01 
 
Hardtraxxer

Mocambo schreef:

Area 2: Megabase
00.00 - 01.00 Chain Reaction
02.00 - 03.00 Crypsis
03.00 - 04.00 Frequencerz
04.00 - 05.00 Adaro
05.00 - 06.00 Radical Redemption


Wat zou dit vet worden zeg. :loving: Helaas niemand kunnen vinden die mee wil dus ik sla hem over. :(
Bericht Geplaatst op 14 dec 2012 00:55 
 
Hardtraxxer

Klos schreef:
In ieder geval ronddwalen. En Mike; Jos gaat niet mee :P

I know. Heerlijk ronddwalen en chicks kijken bij de Lipgloss! die waren er vorig jaar in grote getalen, dat weet ik nog wel, de rest was vrij vaag.
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

i am ready!!! Laat maar komen die fuif!! :yay:
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 20:03 
 
Hardtraxxer

Iemand nog belangstelling bij 2 kaarten? Beetje kortdag, ik weet het, maar mijn buurjongen kan door persoonlijke omstandigheden niet meer. Kaartjes zijn el cheapo, en de betaling bevestiging heeft hij nog. Dus binnenkomen word geen probleem xD
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lextc schreef:
Iemand nog belangstelling bij 2 kaarten? Beetje kortdag, ik weet het, maar mijn buurjongen kan door persoonlijke omstandigheden niet meer. Kaartjes zijn el cheapo, en de betaling bevestiging heeft hij nog. Dus binnenkomen word geen probleem xD


Hoeveel kosten ze?
en kun je ze sturen per e-mail?
stuur maar pm
Bericht Geplaatst op 15 dec 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook nog opzoek naar 2 tickets. Wil onverwachts toch wel gaan. Iemand?
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feestje was dit!! Heb het gevoel dat het elk jaar beter aan het worden is! Megabase knalde heerlijk vanaf begin dat we er kwamen!! Hoogtepunten toch Freqz, Crypsis en RR!! Helaas Adaro moeten missen omdat we wat problemen hadden met de kluissleutels! ­ Endymion sloot ook aardig af!!

en dat geluid :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Mag hopen dat Endymion beter was als op TD want daar was het weer huilen met de pet. "Jammer" om te lezen dat het zo vet was. :P Had twee gratis kaartjes maar kreeg niemand mee dus niet geweest.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gister onverwachts de laatste trein vanuit Nijmegen naar Zwolle gepakt! Waren rond 01:00 binnen. Erg goed vermaakt! Werd lekker gedraaid zover ik me nog kan herinneren. Verder weet ik niet veel meer, behalve dat het erg gezellig was :lol: xd
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:03 
 
Hardtraxx Addict

K vond de intro van Frequencerz ook wel heldig :D
Bericht Geplaatst op 16 dec 2012 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live the moment, you know?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten