Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2013 12:40 
 
Hardtraxxer

3 tickets te koop, PM of check aanbod-sectie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Zo te zien wordt of de Lipgloss Stage of de MegaBase Stage enigszins gelijk aan de Hardshock Mainstage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 17:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.weblogzwolle.nl/content/view/35117/55/

ziet er aardig uit.. neem aan dat het decor van Hardshock voor de megabase gebruikt gaat worden!?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten