Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 15:07 
 

Gezellig feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was hier helaas niet bij, maar heb 's avonds nog wel even aan de overkant van het water meegenoten.
Heb stukjes van TBY, Brennan Heart en de set van Headhunterz gehoord.
Heady draaide best lekker, draaide aan het eind zelfs nog The resistence en Struggle For Existence edit.
Trouwens nog een rare overgang om na dat 170 BPM stuk van SFE over te gaan op 130 BPM met Spaceman :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Dat deed hij gewoon zodat hij een beetje afbouwde voor BH, want daarna kwamen nog 3/4 platen van hem. Niks mis mee :thumbup:

Verder heb ik me hier de hele dag vermaakt in de hardstyle-tent ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 14:17 
 

Vitality schreef:
Was hier helaas niet bij, maar heb 's avonds nog wel even aan de overkant van het water meegenoten.
Heb stukjes van TBY, Brennan Heart en de set van Headhunterz gehoord.
Heady draaide best lekker, draaide aan het eind zelfs nog The resistence en Struggle For Existence edit.
Trouwens nog een rare overgang om na dat 170 BPM stuk van SFE over te gaan op 130 BPM met Spaceman :/



Dat vond ik juist gaaf, die struggle edit begint ook traag he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dat deed hij gewoon zodat hij een beetje afbouwde voor BH, want daarna kwamen nog 3/4 platen van hem. Niks mis mee :thumbup


Dat snap ik, had het ook meer over het contrast tussen 170 BPM en 130 BPM achter elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Hier is dat feestje'-bordje :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:09 
 

FUZZYLOGiC schreef:
'Hier is dat feestje'-bordje :thumbdown:


Het was geen echt hardstyle feest he, er was een tent die zo heette ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die stage lijkt sprekend op die van Fantasy Island of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die stage lijkt sprekend op die van Fantasy Island of niet?


Van dezelfde organisatie :)
En het was een week later op precies hetzelfde terrein en de main stond op dezelfde plaats
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten