Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 15:57 
 
Artiest

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
brianfct65 schreef:
Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:

Ik heb hem nog nooit op zo'n lege tent zien draaien eigenlijk. Kon merken dat SP gelijk met hem optrad. Maar de mensen die voor aan stonden gingen gelukkig goed los.


Vind dat toch een vreemde zaak. Op rebirth ook al voor een tent die voor een kwart gevuld stond... Je ziet echt dat de smaak van het grote publiek veranderd, maar de stijl van b-front niet echt mee gaat (wat ook niet hoeft imo)


Rebirth was uiteindelijk gewoon ongelukkig tijdstip. Ik stond daar gewoon te laat geprogrammeerd qua sound :)
Die dag had ik op de andere sets wel genoeg mensen voor me staan! Gister was het idd in het begin wat rustig. Daarvoor was het ook niet vol. Ik weet niet hoe het verder de dag was omdat ik er zelf wat later was. En idd stond ik te gelijk met saun Paul! Begrijpelijk toch? Uiteindelijk stond het halve wegen de set weer een stuk voller! De vibe was top! En ik heb genoten! Ik zou hier niet meteen conclusies gaan trekken. :thumbsup: hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Rebirth was uiteindelijk gewoon ongelukkig tijdstip. Ik stond daar gewoon te laat geprogrammeerd qua sound :)
Die dag had ik op de andere sets wel genoeg mensen voor me staan! Gister was het idd in het begin wat rustig. Daarvoor was het ook niet vol. Ik weet niet hoe het verder de dag was omdat ik er zelf wat later was. En idd stond ik te gelijk met saun Paul! Begrijpelijk toch? Uiteindelijk stond het halve wegen de set weer een stuk voller! De vibe was top! En ik heb genoten! Ik zou hier niet meteen conclusies gaan trekken. :thumbsup: hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad!

uiteraard , je had het zelf ook wel naar je zin want ondanks de wat lege tent ging die grijns maar niet van je gezicht. :D Ik kon er in ieder geval niet iets aan merken dat je het vervelend vond nu er niet zoveel volk staat als dat je gewend was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 16:55 
 
Artiest

RTM93 schreef:
B-Front schreef:
Rebirth was uiteindelijk gewoon ongelukkig tijdstip. Ik stond daar gewoon te laat geprogrammeerd qua sound :)
Die dag had ik op de andere sets wel genoeg mensen voor me staan! Gister was het idd in het begin wat rustig. Daarvoor was het ook niet vol. Ik weet niet hoe het verder de dag was omdat ik er zelf wat later was. En idd stond ik te gelijk met saun Paul! Begrijpelijk toch? Uiteindelijk stond het halve wegen de set weer een stuk voller! De vibe was top! En ik heb genoten! Ik zou hier niet meteen conclusies gaan trekken. :thumbsup: hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad!

uiteraard , je had het zelf ook wel naar je zin want ondanks de wat lege tent ging die grijns maar niet van je gezicht. :D Ik kon er in ieder geval niet iets aan merken dat je het vervelend vond nu er niet zoveel volk staat als dat je gewend was.


Nja je moet altijd je best doen of je nu voor 5 of 30.000 man staat! :) en nogmaals het trok daarna goed bij! Ik maak me er niet zo druk over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front schreef:
RTM93 schreef:
B-Front schreef:
Rebirth was uiteindelijk gewoon ongelukkig tijdstip. Ik stond daar gewoon te laat geprogrammeerd qua sound :)
Die dag had ik op de andere sets wel genoeg mensen voor me staan! Gister was het idd in het begin wat rustig. Daarvoor was het ook niet vol. Ik weet niet hoe het verder de dag was omdat ik er zelf wat later was. En idd stond ik te gelijk met saun Paul! Begrijpelijk toch? Uiteindelijk stond het halve wegen de set weer een stuk voller! De vibe was top! En ik heb genoten! Ik zou hier niet meteen conclusies gaan trekken. :thumbsup: hopelijk heeft iedereen een leuke dag gehad!

uiteraard , je had het zelf ook wel naar je zin want ondanks de wat lege tent ging die grijns maar niet van je gezicht. :D Ik kon er in ieder geval niet iets aan merken dat je het vervelend vond nu er niet zoveel volk staat als dat je gewend was.


Nja je moet altijd je best doen of je nu voor 5 of 30.000 man staat! :) en nogmaals het trok daarna goed bij! Ik maak me er niet zo druk over ;)


maak mij er ook niet druk om, maar het zou jammer zijn als organisaties dit verkeerd gaan opvangen natuurlijk. Zeker, omdat jij iemand bent met een onwijs unieke sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:04 
 
Hardtraxxer

Super dagje Fresh gehad. Vrijwel de hele dag in de Superbash gestaan, prima vermaakt. Uiteindelijk afgesloten bij Cesqeaux (wat een gekkenwerk :love:) ipv Rebelion . Geluid was overal dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
B-Front schreef:
RTM93 schreef:
uiteraard , je had het zelf ook wel naar je zin want ondanks de wat lege tent ging die grijns maar niet van je gezicht. :D Ik kon er in ieder geval niet iets aan merken dat je het vervelend vond nu er niet zoveel volk staat als dat je gewend was.


Nja je moet altijd je best doen of je nu voor 5 of 30.000 man staat! :) en nogmaals het trok daarna goed bij! Ik maak me er niet zo druk over ;)


maak mij er ook niet druk om, maar het zou jammer zijn als organisaties dit verkeerd gaan opvangen natuurlijk. Zeker, omdat jij iemand bent met een onwijs unieke sound.

Toen op Rebirth was dat echt om te janken. Uit mijn hoofd draaide Rebelion er voor, en Radical tegelijk met B-Front? Ik kwam de tent ingelopen toen de act voor B-Front afgekondigd werd, nog nooit zoveel mensen zien weg lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die mensen hebben wel mooi een van de vetste B-Front sets in jaren gemist anders. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
brianfct65 schreef:
Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:

Ik heb hem nog nooit op zo'n lege tent zien draaien eigenlijk. Kon merken dat SP gelijk met hem optrad. Maar de mensen die voor aan stonden gingen gelukkig goed los.


B-Front op de zaterdagavond bij Rebirth niet gezien in de Rebellion stage? Daar kon je een kanon afsteken

Edit: Weer te snel gereageerd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem jaren geleden eens zien draaien in Spijkenisse. Zal niet meer dan 30 man in die zaal gestaan hebben, waarvan ik en misschien 5 anderen de enigen waren die echt los gingen. Zelfs toen zag je de passie er van af spatten. Heel gaaf om te zien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 08:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad zondag! Viel me wel op dat het wat rustiger was dan normaal. Ik vond de mainstage er trouwens ook wat karig uit zien.. 'S avonds met de lichten was het al een stuk beter :) Sean Paul niks van meegekregen want toen ik zag hoe druk het daar was gelijk weer teruggegaan naar de Superbash en dat was een goeie keus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2018 10:17 
 
Artiest

Pedaalemre schreef:
SoundEnergizer schreef:
Pedaalemre schreef:
@ Sound Energizer / Raptvre, had je dit nieuwe alias toevallig al langer voor andere genres? Op YT staan namelijk wat trap achtige platen van ene RAPTVRE, als het iemand anders is, hoop ik dat je geen gedoe krijgt met die naam. Verder heel benieuwd naar je tracks, alles als Sound Energizer klonk tof imo :D

Daar kwam ik later ook pas achter.. :P
Maar dat was dus blijkbaar een vrouw, maar die is al gestopt.


Oke mooi :D

Wanneer komt Ride On Our Enemies? :$


Moet nog eventjes kijken wat ik daarmee ga doen.
Misschien een free release binnenkort, of ik hou m gewoon voor in m’n sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Oké! :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten