Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Mooie verhalen. :lol: Camping het kippenboertje toevallig ?

Camping Twente :cool: . Lekker rechttoe rechtaan, qua naam.
Stonden we daar in ons tentje, nachttemperatuur van een graad of 2 en dan 's nachts pissen. De hel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 09:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Overigens 2 jaar geleden wel geweest, kaartje gewonnen via I'm In, daar ergens op een camping geslapen en was wel prima. Bleek achteraf dat ik Jordi / Vitality nog ontmoet heb en daar kwam ik op Origins pas achter. :lol:

Haha mooi was dat inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2018 17:33 
 
Artiest

DonnyD schreef:
SoundEnergizer schreef:
Klopt, hiervoor heb ik gedraaid en gereleased onder Sound Energizer.
Sinds gisteren veranderd, en je spreekt het gewoon uit als rapture.. :P


Zodoende :thumbup: Succes!

Dankjewel man! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Afbeelding

Nog mensen van hier aanwezig op zaterdag of zondag? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:48 
 
Hardtraxxer

Beide dagen aanwezig. Rondjes lopen met af en toe uitstapjes naar de Superbash. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

@ Sound Energizer / Raptvre, had je dit nieuwe alias toevallig al langer voor andere genres? Op YT staan namelijk wat trap achtige platen van ene RAPTVRE, als het iemand anders is, hoop ik dat je geen gedoe krijgt met die naam. Verder heel benieuwd naar je tracks, alles als Sound Energizer klonk tof imo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

SoundEnergizer schreef:
DonnyD schreef:
SoundEnergizer schreef:
Klopt, hiervoor heb ik gedraaid en gereleased onder Sound Energizer.
Sinds gisteren veranderd, en je spreekt het gewoon uit als rapture.. :P


Zodoende :thumbup: Succes!

Dankjewel man! ;)


Draai je wat classics van jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
Zondags rondjes lopen met af en toe uitstapjes naar de Superbash. :beer:


Dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar op zaterdag geweest en dat viel me wel ff tegen zeg.
Dus dit jaar op zondag aanwezig, hopelijk vanaf een uurtje of 3 bij Superbash met uistapjes naar Sean Paul, Bassjackers en Steve Aoki of Mental Theo.

Ook nog wel even bij zo'n klein tentje aanwezig waar Crypsis staat te ouwehoeren met stoelendanzen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 18:47 
 
Artiest

Pedaalemre schreef:
@ Sound Energizer / Raptvre, had je dit nieuwe alias toevallig al langer voor andere genres? Op YT staan namelijk wat trap achtige platen van ene RAPTVRE, als het iemand anders is, hoop ik dat je geen gedoe krijgt met die naam. Verder heel benieuwd naar je tracks, alles als Sound Energizer klonk tof imo :D

Daar kwam ik later ook pas achter.. :P
Maar dat was dus blijkbaar een vrouw, maar die is al gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

SoundEnergizer schreef:
Pedaalemre schreef:
@ Sound Energizer / Raptvre, had je dit nieuwe alias toevallig al langer voor andere genres? Op YT staan namelijk wat trap achtige platen van ene RAPTVRE, als het iemand anders is, hoop ik dat je geen gedoe krijgt met die naam. Verder heel benieuwd naar je tracks, alles als Sound Energizer klonk tof imo :D

Daar kwam ik later ook pas achter.. :P
Maar dat was dus blijkbaar een vrouw, maar die is al gestopt.


Oke mooi :D

Wanneer komt Ride On Our Enemies? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik begin hier toch wel zin in te krijgen :D Hopelijk net iets voor KELTEK binnen en dan maar eens zien waar we overal gaan belanden :yay: Weersvoorspellingen zijn ook prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwacht de zondag toch aanwezig... vind de line up niet geweldig maar mag niet klagen met gratis tickets :yay: Kijk wel enorm uit naar SZP en B-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Tussen 18:00 en 21:00 aanwezig op zondag.
Te vinden bij SZP, Adaro classics en een klein stukje van B-front. Maar ga wel halverwege naar Sean Paul en daarna door naar werk. Kort maar krachtig dagje dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel.. Superbash is niks op een paar namen na, de rest ken ik niet of heel weinig :P . Lastig lastig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg veel zin in de set van SZP en B-front :clap:

Vandaag aanwezig als reporter voor festivallovers... te herkennen aan een bijpassende festivallovers cap, zo'n shirt met zo'n zakje en asian koppie met een bril.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 14:23 
 
Hardtraxxer

Eerste opmerking over gisteren: Duitsers zijn kut. Moest ik even kwijt, lucht weer op dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2018 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Szp super kut. Alles na 1 climax uitmixen. En vaak nog rommelig ook. Erg jammer en kwam de drive dus totaal niet ten goede.

Hoe anders was dat bij adaro die af en toe nog leuke kickswitches erin gooide. Leuk mixwerk bij vlagen. Leuke tracks voorbij gekomen, zelfs nog een solutio and the I's - mistress gehoord. :thumbsup:

B-Front was ook fijn eerste halve uur. En toen Sean Paul maar dat was toch eigenlijk niks aan, en toen maar naar de Mac gegaan en nu lekker werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:

Ik heb hem nog nooit op zo'n lege tent zien draaien eigenlijk. Kon merken dat SP gelijk met hem optrad. Maar de mensen die voor aan stonden gingen gelukkig goed los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 02:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

uurtje bfront was inderdaad genieten :love: heerlijk veel ruimte vooraan
Verder ook prima genoten van SZP en ook rebelion viel me mee live
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
brianfct65 schreef:
Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:

Ik heb hem nog nooit op zo'n lege tent zien draaien eigenlijk. Kon merken dat SP gelijk met hem optrad. Maar de mensen die voor aan stonden gingen gelukkig goed los.


Vind dat toch een vreemde zaak. Op rebirth ook al voor een tent die voor een kwart gevuld stond... Je ziet echt dat de smaak van het grote publiek veranderd, maar de stijl van b-front niet echt mee gaat (wat ook niet hoeft imo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik de setjes van B-Front een beetje eentonig worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
brianfct65 schreef:
Het uurtje B-Front was by far het vetste uur van het weekend. Hij zette een top set neer in een half lege tent waar iedereen goed los ging :worship:

Ik heb hem nog nooit op zo'n lege tent zien draaien eigenlijk. Kon merken dat SP gelijk met hem optrad. Maar de mensen die voor aan stonden gingen gelukkig goed los.


Vind dat toch een vreemde zaak. Op rebirth ook al voor een tent die voor een kwart gevuld stond... Je ziet echt dat de smaak van het grote publiek veranderd, maar de stijl van b-front niet echt mee gaat (wat ook niet hoeft imo)

Lag meer aan Sean Paul. Kwart voor 8, kwartier voor B-Front liep er echt 80% weg uit de tent. Toen wij uiteindelijk half 9 ook even gingen kijken bij de mainstage liep er al ontzettend veel volk weer op de terugweg richting de superbash. Dus dat gat op de superbash was zo hersteld.

Nu op naar Intents zondag.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten