Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
mrazura schreef:
Waarom kk en outblast af laten sluiten pff. Doe dan een liveact op het laatst van angerfist. 1 smiley: :')


Hahahaha dat zou nog veel debieler zijn. Gewoon Negative A & Counterfeit laten afsluiten..


Ik dacht dat dat de smiley de sarcasme in mijn reactie wel aangaf but I was wrong :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Paling schreef:
18.30 – 19.30 The R3bels
19.30 – 20.00 Minus is More showcase (Luna, Crypsis, Chain Reaction & Kold Konexion - live)
20.00 – 21.30 Thera

Hiervoor doe ik het :)

Met nadruk op The R3bels :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Met nadruk op The R3bels :loving:

Ik heb gehoord dat "The Shade" wel een aardig plaatje van deze Italiaanse heren is toch? xd

ZIN IN :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Met nadruk op The R3bels :loving:

Ben benieuwd of ze al kunnen draaien tegenwoordig. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond 1 uur aanwezig, munten halen en alles en klaar voor the pitcher
Tijdens Stephanie en Tatanka zal het wel de hardcore worden, zowiezo dan angerfist live, moet ze nog ff meemaken en liever dat dan naar tatanka :P
Daarna tot half 10 de hardstyle en half uur/drie kwartier de hardcore en naar huis :D

Wel echt kut dat MiM maar half uur is, beter half uur bij tatanka en stephanie eraf en bij hun erbij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem heb ik wel zin in Tatanka ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vooraf verwachte TT, zal vast wel anders lopen...

13.30 – 15.00 The Pitcher
15.00 – 16.00 Dyprax
16.00 – 17.00 Mad Dog
17.00 – 18.00 Amnesys
18.00 – 18.30 Angerfist ( live)
18.30 – 19.30 The R3bels
19.30 – 20.00 Minus is More showcase
20.00 – 21.00 Thera
21.00 – 22.00 Counterfeit & Negative A
Afsluiting zie ik wel waar ik ben, wellicht Early, maar das ook niet wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal eerst maar eens kijken of je nog energie voor dat laatste uurtje over hebt als ik zie wat er allemaal op de planning staat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik zal eerst maar eens kijken of je nog energie voor dat laatste uurtje over hebt als ik zie wat er allemaal op de planning staat ^^

Tuurlijk wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

`Art of Dance houdt uiteraard ook de weersvoorspellingen in de gaten en heeft voldoende maatregelen getroffen om de bezoekers een onbezorgde dag te geven!`

Iedereen gratis water!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
`Art of Dance houdt uiteraard ook de weersvoorspellingen in de gaten en heeft voldoende maatregelen getroffen om de bezoekers een onbezorgde dag te geven!`

Iedereen gratis water!! :thumbsup:

Krijg je toch wel. Gewoon even met je flesje buiten de tent staan en BAM! Gratis water ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een klote time table.. wordt een uurtje eerder naar huis :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Paling schreef:
mrazura schreef:
Waarom kk en outblast af laten sluiten pff. Doe dan een liveact op het laatst van angerfist. 1 smiley: :')


Hahahaha dat zou nog veel debieler zijn. Gewoon Negative A & Counterfeit laten afsluiten..


Ik dacht dat dat de smiley de sarcasme in mijn reactie wel aangaf but I was wrong :P

Dacht dat die smiley meer over outblast ging, en niet over angerfist :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
1. Als Thera af zou sluiten zou ik daar een deel van missen, en dat zou doodzonde zijn.
2. Ik ben net wakker.


1. Waarom zou je dat missen? Moet je eerder weg?
2. Oke oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:32 
 
Hardtraxxer

was te laat met kaartje kopen :/
hopen maar op goed weer voor jullie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owyeahhh toch nog een extra kaartje gefixed en een vriend mee kunnen krijgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff dit zuigt wel heel hard, de enigste die ik wil zien is thera en MiM live.. rest is niet interessant

En wou negative a ook zien, maar ja die draait weer tegelijk met Thera..

En waarom 3 italiaanse dj's achterelkaar? handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pff dit zuigt wel heel hard, de enigste die ik wil zien is thera en MiM live.. rest is niet interessant

En wou negative a ook zien, maar ja die draait weer tegelijk met Thera..

En waarom 3 italiaanse dj's achterelkaar? handig.

Ik voel een plannetje opkomen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

13.30 – 15.00 The Pitcher
15.00 – 15.30 Frontliner ( live)
15.30 – 16.00 Dyprax
16.00 – 17.00 Mad Dog
17.00 – 18.00 Amnesys
18.00 – 18.30 Angerfist ( live)
18.30 – 19.30 DaY-már
19.30 – 20.00 Minus is More showcase (Luna, Crypsis, Chain Reaction & Kold Konexion - live)
20.00 – 21.30 Thera
21.30 – 23.00 The Prophet

Mijn tijdtafel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
13.30 – 15.00 The Pitcher
15.00 – 15.30 Frontliner ( live)
15.30 – 16.00 Dyprax
16.00 – 17.00 Mad Dog
17.00 – 18.00 Amnesys
18.00 – 18.30 Angerfist ( live)
18.30 – 19.30 DaY-már
19.30 – 20.00 Minus is More showcase (Luna, Crypsis, Chain Reaction & Kold Konexion - live)
20.00 – 21.30 Thera
21.30 – 23.00 The Prophet

Mijn tijdtafel :P

Ik zie wel waar ik terecht kom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Hardstyle
12:00 – 13:30: Twilight Forces
13:30 – 15:00: The Pitcher
15:00 – 15:30: Live: Frontliner
15:30 – 17:00: Stephanie
17:00 – 18:30: Tatanka
18:30 – 19:30: The R3bels
19:30 – 20:00: Live: Minus is More
20:00 – 21:30: Thera
21:30 – 23:00: The Prophet
MC: Tha Watcher

Hardcore
12:00 – 13:00: State of Emergency
13:00 – 14:00: Accelarator
14:00 – 15:00: Lady Kate
15:00 – 16:00: Dyprax
16:00 – 17:00: Mad Dog
17:00 – 18:00: Amnesys
18:00 – 18:30: Angerfist
18:30 – 19:30: DaY-már
19:30 – 20:30: Catscan
20:30 – 21:00: Live: Noize Suppressor
21:00 – 22:00: Counterfeit
21:00 – 22:00: Negative A
22:00 – 23:00: Korsakoff
22:00 – 23:00: Outblast
MC: Syco

Early Rave (overdekt)
12:00 – 13:30: Terminal
12:00 – 13:30: Vavaculo
13:30 – 14:30: Scott Marten
14:30 – 15:30: Raoul – D.K.C.
15:30 – 17:00: The Rizzler
17:00 – 18:30: Ominous
17:00 – 18:30: Sequence
18:30 – 20:00: Bass-D
20:00 – 21:30: Predator
21:30 – 23:00: Mercenary
21:30 – 23:00: The Menace



Hier ben ik wel blij mee! :D

EDIT: Weerberichten geven nu ineens droog zaterdag + 22 graden :lol: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
EDIT: Weerberichten geven nu ineens droog zaterdag + 22 graden :lol: >.<


Ja buienradar zegt elke dag iets anders.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Iris93 schreef:
1. Als Thera af zou sluiten zou ik daar een deel van missen, en dat zou doodzonde zijn.
2. Ik ben net wakker.


1. Waarom zou je dat missen? Moet je eerder weg?
2. Oke oke.


Ja we gaan volgens mij eerder weg ivm trein :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Iris93 schreef:
Met nadruk op The R3bels :loving:

Ik heb gehoord dat "The Shade" wel een aardig plaatje van deze Italiaanse heren is toch? xd



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
b-ram schreef:
Iris93 schreef:
Met nadruk op The R3bels :loving:

Ik heb gehoord dat "The Shade" wel een aardig plaatje van deze Italiaanse heren is toch? xd



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

:D Die draaien ze zaterdag sowieso wel :) Vraag me af of ik de stamp gekkigheid van vorige week kan overtreffen :yay:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten