Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Footworxx - The Dutch Edition

Locatie: Club Rodenburg
Datum: 2 februari 2013
Tijd: 22:00 - 07:00
Prijs: Early Bird 12,50 Voorverkoop: 17,50 Deurverkoop: 25,-

Line-Up:
Dr. Peacock
Hilarious
J-Roon
Johnny Napalm
Kosmix
Moddi
Radium
Richie Gee
Sandy Warez
Smurf
The DJ Producer
The Outside Agency
Tieum
Tripped
Tymon
Live: Mat Weasel Busters
Live: [KRTM]
MC: Justice
MC: V

http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... PARTYFLOCK
http://partyflock.nl/party/230027:Footworxx.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er naar uit dat ik 2 februari maar eens vrij moet houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 20:40 
 

Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:59 
 
Hardtraxx Addict

kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Bad news for you boy

Smurf
Tripped
Johnny Napalm

Als ik PF mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:13 
 

Strep schreef:
kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Bad news for you boy

Smurf
Tripped
Johnny Napalm

Als ik PF mag geloven.


bedoelde naar nog een ziek feest.

https://partyflock.nl/party/225154:Into ... Lands.html :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 06:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, op TOA na geen interessante namen voor mij. Tripped en Smurf zijn me veel te snel, DJ Producer is ook te snel, Johnny Napalm zegt me niets
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Bad news for you boy

Smurf
Tripped
Johnny Napalm

Als ik PF mag geloven.


Meh, wat een kutnamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 09:45 
 

Dakpan schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Bad news for you boy

Smurf
Tripped
Johnny Napalm

Als ik PF mag geloven.


Meh, wat een kutnamen.



Inderdaad. maar TOA en producer voor deze prijs laat ik duidelijk niet schieten x]
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:27 
 

STAN- schreef:
Ziet er naar uit dat ik 2 februari maar eens vrij moet houden :)

Idd footworxx feest in nl :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Tieum komt, dan ben ik er ook wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Strep schreef:
kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Bad news for you boy

Smurf
Tripped
Johnny Napalm

Als ik PF mag geloven.


Meh, wat een kutnamen.

Ach..


derodenburg schreef:
Dit evenement zal 2 zalen bezetten.­
Komen z.­s.­m.­ meer namen bij.­

Bericht van Rodenburg @ Facebook.
Neem aan dat die 3 in een andere area staan dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Tripped & Producer zijn tot nu toe wel erg lekkere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johnny Napalm, Sandy Warez en Tripped zijn toegevoegd op partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Johnny Napalm, Sandy Warez en Tripped zijn toegevoegd op partyflock.

Gast xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Hier duidelijk naar toe. en de week er op naar die in belgie :thumbsup:

Kom je me ophalen? Ga ik mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Fuzzylogic schreef:
Johnny Napalm, Sandy Warez en Tripped zijn toegevoegd op partyflock.

Gast xd


Was dat al bekend dan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Strep schreef:
Fuzzylogic schreef:
Johnny Napalm, Sandy Warez en Tripped zijn toegevoegd op partyflock.

Gast xd


Was dat al bekend dan? :$

Deels. Alleen stond er bij het vorige lijstje Smurf bij ipv Sandy Warez.. De Rodenburg had dit al bekend gemaakt voordat ze daar eigenlijk toestemming voor hadden gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 03:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tieum, Tymon en Mat Weasel Busters (live) zijn ook toegevoegd. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tieum en Tymon.. Ja dat kan ik wel waarderen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dr. Peacock
Hilarious
J-Roon
Johnny Napalm
Kosmix
Moddi
Radium
Richie Gee
Sandy Warez
Smurf
The DJ Producer
The Outside Agency
Tieum
Tripped
Tymon
Live: Mat Weasel Busters
Live: [KRTM]
MC: Justice
MC: V



Best leuk, maar niet geweldig. Ga toch proberen hierbij te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik er heen kan, ga ik wel, maar zal niet ten koste van alles zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat hem wel schieten, te hoog tokkiegehalte qua artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*CAGE1
22h00 23h00 Moddi vs V
23h00 24h00 J-roon & Kosmix
00h00 01h00 Hilarious
01h00 02h00 Tymon
02h00 03h00 Richie Gee
03h00 04h00 Sandy Warez
04h00 05h00 The Outside agency
05h00 06h00 Dj Producer
06h00 07h00 Tieum

+ MC JUSTICE

*CAGE2
22h00 23h00 DBN
23h00 24h00 Johnny Napalm
00h00 01h00 Mat Weasel
01h00 02h00 Radium
02h00 03h00 Dr Peacock
03h00 04h00 Smurf
04h00 05h00 Madhouse Brothers
05h00 06h00 Tripped vs Krtm

Zit er steeds aan te denken om dit mee te pakken als afsluiting van de tentamenweek. Als Sandy "gewoon" zijn eigen industriële stijltje draait ipv frenchcore heb je tussen 1 en 6 toch wel een heerlijk stukje muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best nice, die 2e zaal tussen 1 & 5! Alleen daarvoor en erna boeit me geen drol :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten