Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat: Footworxx - Clown of Skull
Waar: Club Rodenburg te Beesd
Wanneer: 18 mei 2013 (zaterdag)
Tijd: 22.00 tot 07.00 uur
Prijs: VVK: 12,50 Deur: 25,-
Leeftijd: 16+

Line-up: TBC
Adrenokrome
Andy The Core
Bartoch
Chok Dee
Deathmachine
Don Vito
Igneon System
Manu Kenton
Mindustries
Raggedy @ndy
Sandy Warez
Stormtrooper
Unexist
Vandal
X-Mind
Live: BillX
Live: DBN
Live: Floxytek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave eerste namen, goede optie dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender: :surrender: :surrender: :surrender:

Als dit soort namen door gaan zetten moet ik nog eerder weg van Fantasy ook, tering zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik vervoer heb, dan is dit zeker een optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18+ damn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
18+ damn

Hmm dacht dat ik t goed had neergezet, maar t is wel 16+ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harmony afterparty xD
Nee denk t toch niet :P
Beetje duur alles bij elkaar xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up nu al ^^ Hopen nog wat vette namen erbij, dan lijkt me dit wel een zekerheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom, is elk vet feest (zowat) aan de andere kant van NL >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
Waarom, is elk vet feest (zowat) aan de andere kant van NL >.<

Omdat het, het waard is het halve land af te reizen voor zo'n vette line-up. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 13:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mss hier nog heen na Harmony :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
VALEO schreef:
Waarom, is elk vet feest (zowat) aan de andere kant van NL >.<

Omdat het, het waard is het halve land af te reizen voor zo'n vette line-up. :P

Nee maar ik mag wel altijd alleen er heen reizen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenokrome
Andy The Core
Bartoch
Chok Dee
Deathmachine
Don Vito
Igneon System
Manu Kenton
Mindustries
Raggedy @ndy
Sandy Warez
Stormtrooper
Unexist
Vandal
X-Mind
Live: BillX
Live: DBN
Live: Floxytek

Tot nu toe, begon zoo goed. Beetje jammer, hoewel Mindustries zeker leuk is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rodenburg heb ik qua geluid hele slechte verhalen over gehoord. Ben er nog nooit geweest verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds dezelfde 4 namen die maar interessant zijn, de rest ken ik niet of boeit me niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nog steeds dezelfde 4 namen die maar interessant zijn, de rest ken ik niet of boeit me niet xd

Gaan we?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten