Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:34 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Yannick is er nog plaats beschikbaar??? 2pers. Is enige wat ik hoef te weten. En hoelaat is jullie bus aanwezig? Want dan bel ik Bjorn van pv even morge vroeg en regel ik de rest met hem. Let me know anders ff pm.

Nog 6.

Oke nice :) zouden jullie het goed vinden als ik en me vriendin opstappen in Nijmegen. Hoeft de auto ook nie mee aangezien Unknown toch ook geen lift meer nodig heb. Als je even de vertrek tijd uit Nijmegen doorgeeft, regel ik de rest morgen vroeg met Bjorn. :thumbsup: zou tof zijn :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:36 

Hardtraxx Veteran

PaulTowers schreef:
Helemaal klaar voor morgen, ontzettend veel zin in! Niemand zal mij herkennen denk ik dus is het het handigst om vooraan bij de Spoontech stage wat random mensen te vragen of ze van Hardtraxx zijn denk ik of niet? :P

Dat is inderdaad de beste manier. Ben zelf te herkennen aan een Spoontech shirt en een biertje in de hand met naast mij een jongedame met bruin haar en een Spoontech hempje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:39 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Oke nice :) zouden jullie het goed vinden als ik en me vriendin opstappen in Nijmegen. Hoeft de auto ook nie mee aangezien Unknown toch ook geen lift meer nodig heb. Als je even de vertrek tijd uit Nijmegen doorgeeft, regel ik de rest morgen vroeg met Bjorn. :thumbsup: zou tof zijn :kiss:

Hahah, ik ga zelf niet met de bus maar iedereen is zich vrij om in te schrijven toch! :)

http://party-vervoer.nl/fatality-outdoor-2017-bus-9 <-- hier kun je je ook nog inschrijven + verdere info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:43 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Hahah, ik ga zelf niet met de bus maar iedereen is zich vrij om in te schrijven toch! :)

http://party-vervoer.nl/fatality-outdoor-2017-bus-9 <-- hier kun je je ook nog inschrijven + verdere info.

Och is die nog open :lol: normaal is donderdag avond wel gesloten. Even proberen dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:49 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:

Thanks voor de tip. Ingeschreven. Stuk relaxter dan met auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 00:57 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
Paar pintjes drinken nu en het niet al te laat maken. Lang geleden dat ik zo hyped was voor een dag festival!

Dit omschrijft mij op dit moment ook voor 100%. Nu in de stemming komen in Nijmegen. 2u netjes in bed en dan morge klaar voor 13u dikke vette lepelcore. Half u reistijd ook maar, ideaal. Zou zelfs nog met pv een busje kunnen gaan.

Dit was ook gedeeltelijk mijn planning, maar woensdag al naar nijmegen geweest, en met n beetje zelfkennis weet ik dat k niet voor 5u thuis ben. Dus besloten om mn krachten te sparen voor morgen.

Oja, DUIMPT VOOR GOED GELUID!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 01:03 

Donateur

Phuture Noize & B-Front 2 uur lang samen draaien :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 01:57 

Hardtraxxer

Te herkennen in de Spoontech aan een wit t-shirt met een grijze korte joggingbroek. Spreek me gerust aan. Ken eigenlijk niemand van hier. Maar dat wordt maar eens tijd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 03:42 

Hardtraxxer

Na lange twijfel omdat ik alleen zou gaan heb ik net besloten om toch nog een kaartje te kopen!!!! Tot morgen! :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 07:28 

Hardtraxx Veteran

Kloppende kater, 5 uur slaap en een woestijn droge bek. Ideale ingrediƫnten voor een ongelooflijk heerlijke festival dag. :loving: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 08:05 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Kloppende kater, 5 uur slaap en een woestijn droge bek. Ideale ingrediƫnten voor een ongelooflijk heerlijke festival dag. :loving: :beer:

Hier nog 1 haha

Te herkennen aan een grijs shirt met cactussen en awakenings zonnebril, tot zo! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 08:36 

Hardtraxx Veteran

Waar is Pipa Paulusma? Weet niet of ik een lange of korte broek aan moet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:00 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Kort en een lange broek mee in de tas voor vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:15 

Hardtraxx Veteran

Tot vanmiddag leute! Te herkennen aan een bos krullen en een niet spoontech shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:16 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Ik ga het er gewoon op wagen. Sleeveless nike dri-fit training shirt, korte broek en mijn nieuwe airmaxen. Tegen dat het gaat regenen ben ik toch al kletsnat van het zweet. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:17 

Hardtraxxer

Lang geleden dat ik gewoon niet kon slapen voor een feest xd Sliep om half 4, toen om half 7 wakker en vervolgens weer om 9 uur wakker... Nou ja, slapen heeft nu ook geen zin meer dus dan maar een beetje moe daar staan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 09:46 

Hardtraxx Elite

Tot straks allen. Ongelooflijk veel zin in deze :yay:

Te herkennen aan het slowpoke shirt en stampende dansbewegingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:10 

Hardtraxx Crew

Tot straks iedereen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:11 

Hardtraxx Addict

Wat heb ik hier zin in zeg! Aanwezig bij Phuture Noize vs B-Front en hoop dat ik nog bekeerd word door spoon. Te herkennen aan wit shirt met zwarte blaadjes erop en me broer die samen met mij staat te snoeien. Dit wordt een geniaal dagje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:15 

Hardtraxx Veteran

Ja, piekdag! Zwart Spoontech shirt, jeans short, witte zonnebril en 2 blondines naast mij waarschijnlijk. Tot zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:38 

Hardtraxx Veteran

Ook ik ben te herkennen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:54 

Hardtraxxer

Verwacht rond 1 uur binnen te zijn. Mooi ruim op tijd voor Vyral. Dit gaat nondetju een goud feestje worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:55 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Paultheone schreef:
Vandaag toch besloten om ook te gaan :yay: :yay:

Baaaasss!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

PaulTowers schreef:
Helemaal klaar voor morgen, ontzettend veel zin in! Niemand zal mij herkennen denk ik dus is het het handigst om vooraan bij de Spoontech stage wat random mensen te vragen of ze van Hardtraxx zijn denk ik of niet? :P

Ja. Als je iemand met een 5 years of spoontech shirt ziet, roep maar ff :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2017 11:07 

Hardtraxx Veteran

Potje zin in. Hopelijk tussen 14:00 en 14:30 aanwezig. Niet te herkennen.
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten