Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
En hopen dat Digital Abuse gewoon normaal doen.

Ik denk dat ze sowieso van de vorige keer al hebben geleerd. En voor die tijd zullen ze nog wel wat over dit feest plaatsen op Facebook. Dus grote kans dat de meeste dan reageren wat ze moeten draaien. (in mijn ogen Digital Abuse en Enigmato releases)

Verder: JEZUS WAT FIJN! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Poah, ik zou me hier nog best kunnen vermaken. Alleen Oss is zo'n pokke end weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog iemand die vanuit Zuid-Limburg naar Oss moet? Misschien dat er wat vrienden meewillen, maar dit wil ik niet missen. En anders wordt het lang ritje alleen. :P

Citaat:
Leuke line-up, maar waarom zo veel namen op de main. War Force als headliner en dan nog zowel Warface als E-Force daarnaast boeken :huh:


Mainstage zullen wel weer 'battles' worden zoals vorig jaar. En aangezien Warface en E-Force beide grote namen zijn. Was op Shockerz toch ook zo? (Of was dat We Are Hardstyle)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook ziek dat Marloose en Organised Chaos op de main staan! Hebben ondertussen al veel gereleased en een sterk jaar achter de rug!!!!!!111!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ook ziek dat Marloose en Organised Chaos op de main staan! Hebben ondertussen al veel gereleased en een sterk jaar achter de rug!!!!!!111!!!1


Net alsof jij hierheen gaat :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ook ziek dat Marloose en Organised Chaos op de main staan! Hebben ondertussen al veel gereleased en een sterk jaar achter de rug!!!!!!111!!!1

Wel eens dat dat fucking onzinnig is, alweer. Vind Marloes een hele aardige meid maar om die openingsset te krijgen door de reet van de organisatie te likken vind ik echt zo kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 17:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is ze lekker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, ons kent ons heet dat he. Heeft deze organisatie al vaker bewezen, onder meer met de Fatality NYE contest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezigg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Tja, ons kent ons heet dat he. Heeft deze organisatie al vaker bewezen, onder meer met de Fatality NYE contest :lol:


Of moeten we de conclusie trekken dat jij toch niet de allereerste grondlegger van de harder stylez was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Blear schreef:
Tja, ons kent ons heet dat he. Heeft deze organisatie al vaker bewezen, onder meer met de Fatality NYE contest :lol:


Of moeten we de conclusie trekken dat jij toch niet de allereerste grondlegger van de harder stylez was?


Voor grondlegger van de rauwu steiluh moet je bij een ander zijn idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:04 
 
Hardtraxxer

Enige reden waarom zij überhaupt op feesten draait is dat ze de vriendin van Organized Chaos is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
En hopen dat Digital Abuse gewoon normaal doen.


Goed gelachen om die Regain mash-up bij End Of Days. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Smerig fijne line up hoor :worship: Sfeertje vorig jaar was toch wel een van de betere. Dat moet dit jaar bij de Spoontech area al helemaal goed zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Enige reden waarom zij überhaupt op feesten draait is dat ze de vriendin van Organized Chaos is :P

Volgens mij gewoon omdat ze beide vrienden zijn van Micha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Smerig fijne line up hoor :worship: Sfeertje vorig jaar was toch wel een van de betere. Dat moet dit jaar bij de Spoontech area al helemaal goed zitten

Die drukte bij Main Concnern verraste me. Hopelijk bij de Spoontech stage wel beetje genoeg volk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
kingxxl schreef:
Smerig fijne line up hoor :worship: Sfeertje vorig jaar was toch wel een van de betere. Dat moet dit jaar bij de Spoontech area al helemaal goed zitten

Die drukte bij Main Concnern verraste me. Hopelijk bij de Spoontech stage wel beetje genoeg volk ook.

Volgens mij was het daar toen vrij druk omdat Rebelion na MC stond. En genoeg volk maakt toch niet uit? Ik heb persoonlijk liever dat er 30 man staat die volledig los gaan dan 500 verdwaalde rawboyz :$
Het zou natuurlijk wel fijn zijn voor de artiesten moest de area goed gevuld zijn met liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar dat is echt de grootste onzin, je gaat toch niet voor je lol finaal uit je paasei in een zaal die maar voor 10% gevuld is... Wat een elitair gelul :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sorry maar dat is echt de grootste onzin, je gaat toch niet voor je lol finaal uit je paasei in een zaal die maar voor 10% gevuld is... Wat een elitair gelul :x

Jij was zeker niet op We Are Hardstyle? Die sfeer dat daar hing bij de Spoontech was heel vet. Stond op een bepaald moment 10 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sorry maar dat is echt de grootste onzin, je gaat toch niet voor je lol finaal uit je paasei in een zaal die maar voor 10% gevuld is... Wat een elitair gelul :x

Doe het zelfs als ik in m'n eentje op m'n kamer ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Rickzel schreef:
Sorry maar dat is echt de grootste onzin, je gaat toch niet voor je lol finaal uit je paasei in een zaal die maar voor 10% gevuld is... Wat een elitair gelul :x

Jij was zeker niet op We Are Hardstyle? Die sfeer dat daar hing bij de Spoontech was heel vet. Stond op een bepaald moment 10 man.


Precies dit, was mooi toen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sorry maar dat is echt de grootste onzin, je gaat toch niet voor je lol finaal uit je paasei in een zaal die maar voor 10% gevuld is... Wat een elitair gelul :x


Nee want dan zijn er veel te weinig mensen om je kickroll kunsten te laten zien, dan is losgaan niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jij was zeker niet op We Are Hardstyle? Die sfeer dat daar hing bij de Spoontech was heel vet. Stond op een bepaald moment 10 man.


Dit kan ik wel bevestigen ja. Bij We Are Hardstyle stonden was de zaal geheel de avond vrij leeg, behalve bij Delete. Echter de mensen die er stonden gingen echt los voor 43895. Had wel iets vond ik.
Als ik weet dat het er ook zo aan toe gaat bij Fatality, hoor je mij niet klagen. Ongeacht hoeveel mensen er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je merkte heel goed toen bij de 2e zaal dat er liefhebbers voor spoontech waren, die gingen telkens los. Terwijl er veel van die rawbois langskomen die er niets mee konden behalve tijdens Delete classics.. (kwam ook door de foodcourt die er zat)

Dan heb ik toch liever dat groepje fanboys die los gaan dan een volle zaal zoals op fatality outdoor en je eigenlijk geen ruimte had om los te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wel wat je bedoelt dat het leuker is met liefhebbers, maar het feit dat je je zo stoort aan andere mensen omdat ze niet net als jij speciaal voor Main Concern kwamen vind k dan weer wat anders...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten