Niks gezegdwrote:Prime Suspects of Genox zullen niet openen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat weet u dat wij niet weten?

Ik ga gewoon pontificaal voor jullie staan, dan herkennen jullie me wel.wrote:Als je de snoeiploeg ziet gewoon aanspreken en voorstellen
Last edited by Jordy on , edited 1 time in total.
-
S
- 9 posts member since 2016
- last seen Feb 2020
maakt niet uit browrote:Niks gezegdwrote:Prime Suspects of Genox zullen niet openen.
Als je er voor zorgt dat je net zulke doppen hebt als op je avatar, dan lukt het herkennen welwrote: Ik ga gewoon pontificaal voor jullie staan, dan herkennen jullie me wel.
Ikzelf heb niet zulke doppen, maar de uil moet wel te herkennen zijn toch?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Trek een uilen shirt aan.wrote:Ikzelf heb niet zulke doppen, maar de uil moet wel te herkennen zijn toch?
Dat is het plan ja. Die uil van de avatar staat achter op een shirt dat ik heb. Gekregen voor mijn verjaardag 2 jaar geleden. Still going strong.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Kijk maar uit voor Romano hoor..wrote:Als je er voor zorgt dat je net zulke doppen hebt als op je avatar, dan lukt het herkennen welwrote: Ik ga gewoon pontificaal voor jullie staan, dan herkennen jullie me wel..
Vazard houdt zijn album showcase hier

Last edited by Lennard95 on , edited 1 time in total.
Dit doet pijn aan m'n ogen Lennard.wrote:Vazard houd zijn album showcase hier![]()
![]()
![]()
Hype! 16 tracks zijn er ook nog best wel wat. Zo heel veel Producties heeft ie namelijk nou ook weer niet. Heel benieuwd 
Iemand die tijdens die set met mij wil facetimen. Ik wil dit gewoon meemaken, ondanks dat ik in Afrika zit
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Vrienden hier mee naartoe krijgen!!!
Nu moet ik er al helemaal bij zijn.
Als ik kan afwisselen met andere personen welwrote:Iemand die tijdens die set met mij wil facetimen. Ik wil dit gewoon meemaken, ondanks dat ik in Afrika zit
Na een Defqon waar ik minder geld heb uitgegeven dan begroot eindelijk hier een kaartje voor gekocht!
Weet zeker dat ik niet met mezelf kan leven als ik dit zou missen!
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Ook aanwezig! 
Mega hype voor het Vazard album 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Vollebak Vazard

Waarschijnlijk ook aanwezig!
Eigenlijk voor Vazard (& Delete), B-Front, Myst en Phuture Noize. Rest doet me niet veel of ben ik tegenwoordig niet zo heel bekend meer mee. Maar zal me wel vermaken met de mensen hier 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Precies dit.wrote:Waarschijnlijk ook aanwezig!Eigenlijk voor Vazard (& Delete), B-Front, Myst en Phuture Noize. Rest doet me niet veel of ben ik tegenwoordig niet zo heel bekend meer mee. Maar zal me wel vermaken met de mensen hier
Enige is wel dat ik niet weten of mijn maadten ook heen willen en dat ik vanuit Groningen moet komen
Nee. Had je maar annulatieverzekering moeten nemen.wrote:Iemand die tijdens die set met mij wil facetimen. Ik wil dit gewoon meemaken, ondanks dat ik in Afrika zit