Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2010 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vondt het eerst wel jammer dat ik hier niet bij kan zijn,
maar gelukkig staan ze allemaal (op The Prophet en Deepack na) ook op Hard Bass!
B2S bedankt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
roberttt schreef:
Jopsem schreef:
Oleeee besloten om hier toch maar heen te gaan :D Kaartje word zo besteld :thumbsup: We gaan zeer zeker Stampend 2011 tegemoet zien :D

waarom geen qountdown :cry:


Mij zul je ook niet tegen komen op Qountdown Roberttt ;)

:cry: zo jammer dat deze feesten tegelijk vallen, splits me zelf wel op
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben hier toch niet aanwezig. Moest kiezen tussen een week wintersport, of hier naar toe. Heb voor het 1e gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah jammer :/ anders konden we het hele eind samen reizen aangezien ik over 13 dagen na het hoge holt ga voor tijdelijke woonplek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ik ben hier toch niet aanwezig. Moest kiezen tussen een week wintersport, of hier naar toe. Heb voor het 1e gekozen.


Balen, maar ik zou ook voor wintersport kiezen hoor. :)

Ben je 8 Jan wel weer terug voor Night of dj's? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ah jammer :/ anders konden we het hele eind samen reizen aangezien ik over 13 dagen na het hoge holt ga voor tijdelijke woonplek :P

Hoe ga jij heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja 1 januari komen we weer, dus met notd ben ik er.

Ik ben toch nog even aan het nadenken. Het kan zijn dat ik met mn eigen auto ga, en 31 smorgens terug rij, dat ik eind van de middag hier weer ben. Even paar uurtjes slapen, en dan knallen :) . Maar daar moet ik dus nog even over denken...

Ik dacht eerst dat we de eerste week van de kerst zouden gaan, maar ik het mammie verkeerd begrepen :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ja 1 januari komen we weer, dus met notd ben ik er.

Ik ben toch nog even aan het nadenken. Het kan zijn dat ik met mn eigen auto ga, en 31 smorgens terug rij, dat ik eind van de middag hier weer ben. Even paar uurtjes slapen, en dan knallen :) . Maar daar moet ik dus nog even over denken...

Ik dacht eerst dat we de eerste week van de kerst zouden gaan, maar ik het mammie verkeerd begrepen :$ .

Haha maakt niet uit kerel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, lol!

Citaat:
Dames, heren en natuurlijk Chukkels zoals bekend zal op 31 december 2010 Fantasy Island een oude geliefde locatie doen herleven: Go Planet te Enschede. Onder andere vanwege het openbaar vervoer zijn de openingstijden enigszins aangepast.

Openingstijden
Werknemers van het openbaar vervoer gaan oudejaarsdag om 20:00 uur allen richting hun verdiende oliebollen, om deze reden zal Go Planet haar deuren niet om 22:00 maar reeds om 20:00 uur openen, Voor de eerste 2 uur zijn er twee extra acts geboekt, welke dit zijn zal de organisatie echter pas op de avond zelf prijsgeven.
Om dezelfde reden gaan we een uur extra langer door dus tot 8 uur in de morgen, zodat de aansluiting met het openbaarvervoer ook voor de terugreis soepel verloopt. De extra act die het laatste uurtje zal gaan knallen zal volgende week bekend gemaakt worden! Deze aanpassing maakt ten opzichte van de oude situatie dat jullie dus 3 hele uren extra hebben om te knallen tijdens oud en nieuw!

Line-up & trailer
De mensen die de afgelopen weken onder een steen geleefd hebben en die dikke rauwe line-up hebben moeten missen, deze is naast de nieuwe trailer te vinden op www.fantasyislandfestival.com

Kaartverkoop
De kaartverkoop is inmiddels in volle gang, vanwege het kleine aantal feesten waarin de hardere stijlen goed vertegenwoordigd zijn, gaan de kaarten zoals verwacht als warme broodjes, V.I.P tickets zijn inmiddels al voor 80% uitverkocht.
Kaarten zijn online verkrijgbaar via www.fantasyislandfestival.com of via de bekende primera & Free record shops
Regular tickets: €32,50
VIP tickets: €65,-

VIP tickets
VIP tickets zijn inmiddels alweer bijna uitverkocht, deze verschaffen toegang tot het speciale VIP deck vanwaar uit je een goed zicht hebt op de gehele zaal. Daarnaast zal er in de VIP onbeperkt & gratis bier, wijn en fris geschonken worden. De andere dranken zullen hier tegen sterk gereduceerde tarieven verkrijgbaar zijn.

Fantasy Island festival
Naast deze eerste indoor editie is ook de datum voor alweer de 4e editie van fantasy island festival bekend, voeg hem snel toe aan je agenda om niks hierover te missen! Fantasy Island Festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jezus tot 8 uur door :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: waarom ga ik nou naar qountdown :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, ik ga nu echt twijfelen of ik m'n maten nu moet overhalen om hier naar toe te gaan of naar Qountdown... Hmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qountdown natuurlijk daar ben ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 uur lang beuken. Ze doen er wel alles aan om me over te halen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Qountdown natuurlijk daar ben ik :)

Hier is gratis drank :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jeeezus :D dit word dus nog gekker dan gek deze avond :thumbsup: kan bijna niet beter... zowiezo ben ik meteen vanaf het begin aanwezig :D openbaar vervoer is hier tog geen probleem omdat we met een eigen gehuurde bus van 50 man gaan :P kan niet wachten tot dat het 31 december is :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
jezus tot 8 uur door :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: waarom ga ik nou naar qountdown :cry:

Van 8 tot 8 vind ik lang eigenlijk. Te lang denk ik.

Je moet wel om 8 uur open gaan, omdat het OV er om 20.00 ermee ophoudt. Die keuze snap ik wel. Plus het feit dat ze dus niet laten weten om wie het gaat zullen dit waarschijnlijk lokale talenten zijn (niets mis mee overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
roberttt schreef:
jezus tot 8 uur door :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: waarom ga ik nou naar qountdown :cry:

Van 8 tot 8 vind ik lang eigenlijk. Te lang denk ik.

Je moet wel om 8 uur open gaan, omdat het OV er om 20.00 ermee ophoudt. Die keuze snap ik wel. Plus het feit dat ze dus niet laten weten om wie het gaat zullen dit waarschijnlijk lokale talenten zijn (niets mis mee overigens).

Znayzer? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
roberttt schreef:
jezus tot 8 uur door :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: waarom ga ik nou naar qountdown :cry:

Van 8 tot 8 vind ik lang eigenlijk. Te lang denk ik.

Op een festival sta je er ook 11/12 uur, moet te doen zijn toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 00:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dit gaat echt een knalfeest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
roberttt schreef:
jezus tot 8 uur door :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: waarom ga ik nou naar qountdown :cry:

Van 8 tot 8 vind ik lang eigenlijk. Te lang denk ik.

Op een festival sta je er ook 11/12 uur, moet te doen zijn toch :D

Verschil is echter dat je dan eind van de ochtend begint ipv begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Van 8 tot 8 vind ik lang eigenlijk. Te lang denk ik.

Op een festival sta je er ook 11/12 uur, moet te doen zijn toch :D

Verschil is echter dat je dan eind van de ochtend begint ipv begin van de avond.

ga je in de middag nog effe tukken, dan kom je de avond wel door hoor :D
EDIT: komt je weer goed uit he henk jan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn! Mijn zus woont in Enschede (nooit aangedacht xd ) dus ik kan daar wel mooi slapen, als het mag. :) Dan is de kans dat ik aanwezig ben weer wat groter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Damn! Mijn zus woont in Enschede (nooit aangedacht xd ) dus ik kan daar wel mooi slapen, als het mag. :) Dan is de kans dat ik aanwezig ben weer wat groter. :)

als je er bent, wel effe meeten dan :P

aangezien jij niet heel ver weg woont van mij, balkbrug of daar in de buurt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ga je in de middag nog effe tukken, dan kom je de avond wel door hoor :D
EDIT: komt je weer goed uit he henk jan :P


Middag tukken? Ik ben geen Tukker! Ik ga 's middags zuipen en knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dj Skitzo schreef:
ga je in de middag nog effe tukken, dan kom je de avond wel door hoor :D
EDIT: komt je weer goed uit he henk jan :P


Middag tukken? Ik ben geen Tukker! Ik ga 's middags zuipen en knallen!


Hoppaa in 1 stuk door :P geen getuk :evil: we plakken gewoon 3 dagen aan elkaar ofzo :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten