Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Last minute aanwezig hier. Devin Wild en Sound Rush worden baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook n,og graag aanweizg geweest maar veel te zat ondertussen om nog met de auto naar daar ta kpmen, :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 08:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een Ier gezien die he-le-maal naar de klote was. Heeft zich compleet klemgezopen en heel zijn neus zat verstopt. Die wist niet meer wat onder of boven was.

Voor de rest wel aardig feestje. Mag van mij wel een andere naam krijgen aangezien er imo weinig euforisch werd gedraaid.

Waren ook zat mensen die acuut verkouden werden op de wc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramgezellig met de hele groep maar vond het maar een vreemde euphoria.
Deuren die pas om 22:10 opengaan waardoor de helft van sound rush gemist.
Gelukkig nog wel BTTR, p1 remix en fts remix meegekregen. Heerlijk binnenkomen!

Daarna Devin Wild. Leuke platen hoor maar soms gewoon niet passend bij Euphoria. Knalde er behoorlijk op.
Geluid was ook heel wisselvallig maar dat kwam later op de avond wel redelijk goed.

Cyber was dan weer een hele stap terug qua hardheid en dat was weer even wennen. Kon niet heel veel met zijn set. Wel probs trouwens voor nico en tetta, restart the party :clap:

Toen 3 uur audiotricz, soh en BM. Ook hier weer toffe platen als nomandsland, destination en alle andere bekende BM platen maar ook weer van die rare rawplaten als bijv burn (szp remix) en partystarter van atmozfears. Ik weet ook niet of je Zombie op een feest als euphoria moet draaien. Nietemin wel kippenvel hoe echt heel de zaal meezong :love:

Andy svge was genieten maar kom op he, 7 platen in een half uur. Dat noem ik nou niet echt een liveact. Wel maximaal genieten bij Beat the darkness en gravity.

Ten slotte onze kaasboer BH. Ik verwachte er al niet veel van en ja hoor.. openen met the one van sub sonik, doe even normaal en pas je gewoon even aan het concept aan. Nog wel genoten van melody of the blade en still here maar nadat wake up, imagianary en just as easy voorbij kwamen maar de kluisjes opgezocht.

Kortom prima avond gehad maar van euphoria verwacht ik gewoon wat meer. Drukte was wel heel fijn. Goed gevuld maar altijd genoeg plek gehad om dansjes te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat draaide Cyber de boel dood zeg na een heerlijke stevige set van Devin Wild. Audiotricz had voor mij de set van de avond met een paar leuke klassiekers en nieuwe platen (nieuwe HHZ, WS, NC :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Andy svge was genieten maar kom op he, 7 platen in een half uur.

Haha tjaa meer platen heeft die ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Cyber juist de set van de avond. Alles wat ik hoopte op een set bij euphoria werd gedraaid, maximaal kaas, zwevende melodieën en heel voor vrolijkheid. Hele avond met me blije bakkes rond gelopen en ondanks dat ik de bob was, gewoon om half 6 nog zo veel energie over dat ik maar gewoon lekker gek ben gaan doen tijdens Brennan Heart.

013 vind ik altijd een heerlijke locatie, al die gezellige Brabanders om je heen heeft altijd wel wat. ANDY SVGE viel wel wat tegen, dezelfde platen draaien die hij al sinds freaqshow vorig jaar draait, niks nieuws en niks verrassends.

Vond kwa verrassingsplaten BM en Audiotricz ook wel een beetje tegenvallen, als je zoveel tijd hebt om wat leuks te draaien. Alsnog wel gewoon ontzettend genoten van de platen die ze verder wel draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest wel echt lachen om dat 16 jarige ventje dat tijdens Sound Rush dus al kneiterhard stond te gaan. Die heeft volgens mij wel een mooie avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker feest gehad. Sound Rush was leuk, maar hoopte op wat Classics. Devin Wild vond ik saai, leuke platen maar het gevoel alsof hij dit iedere week zo draait. Cyber had een festival insteek, was wel ok, hoopte alleen op Boink. Audiotricz wisten het publiek mee te krijgen met goede hits en een paar Classics, zelfde voor Bass modulators. You know I like it is epsich live. Andy Svge was prima. Bij Brennan Heart even het begin aangekeken maar na 10 minuten het opgegeven.

013 blijft een fijne locatie, op een gegeven moment een plek met goed geluid gevonden. Lekker divers publiek en precies druk genoeg: lekker de ruimte maar toch een volle zaal, helemaal prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 02:35 
 
Hardtraxx Newbie

Spalken schreef:
Moest wel echt lachen om dat 16 jarige ventje dat tijdens Sound Rush dus al kneiterhard stond te gaan. Die heeft volgens mij wel een mooie avond gehad.

Had hij toevallig een blauw t-shirt aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 02:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij wel, ja. Man zat al flink te kaakschaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe was het qua drukte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hoe was het qua drukte?


Goed te doen :thumbsup: Erg genoten van de setjes van Sound Rush, Devin Wild en Audiotricz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 16:14 
 
Hardtraxx Newbie

MeneerEend schreef:
Hoe was het qua drukte?

Was zeker goed te doen vooral tijdens Brennan Heart haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde vooral horen dat het gewoon goed liep. Hoop dat ze de tweede zaal weer terug brengen volgende editie, was voor mij echt een enorme meerwaarde aan dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde overigens wel dat er in de tweede zaal dus nog een evenement was. Mensen die daar waren konden namelijk gewoon naar Euphoria lopen (althans 2 maten van mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 00:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik hoorde overigens wel dat er in de tweede zaal dus nog een evenement was. Mensen die daar waren konden namelijk gewoon naar Euphoria lopen (althans 2 maten van mij).


Dat kan vaak wel vanaf de grote naar de kleine zaal, maar omgekeerd werkt de klink vanaf de kleine zaal niet (persoonlijke ervaring). Of je moet iemand hebben die de deur open doet voor je vanaf de zijde van de grote zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 02:26 
 
Hardtraxx Newbie

Mark With A Tarrel schreef:
Hekzitter schreef:
Ik hoorde overigens wel dat er in de tweede zaal dus nog een evenement was. Mensen die daar waren konden namelijk gewoon naar Euphoria lopen (althans 2 maten van mij).


Dat kan vaak wel vanaf de grote naar de kleine zaal, maar omgekeerd werkt de klink vanaf de kleine zaal niet (persoonlijke ervaring). Of je moet iemand hebben die de deur open doet voor je vanaf de zijde van de grote zaal.

Dat probleem had ik dus, ik was er nog nooit geweest en dus de verkeerde kant op gelopen zat ik opeens daar vast, gelukkig hebben ze me erdoor gelaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten