Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 15:17 
 
Hardtraxxer

tot 4 uur is ech tklote!! lineup is wel lekker.. psyko punkz, A2, the prophet, en r3bels miss ook eens vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% zeker aanwezig als ik me rijbewijs heb voor de tijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga misschien, en dan sowieso Davide Sonar! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holland stage
22:00 – 23:15 Psyko Punkz
23:15 – 00:15 Crypsis
00:15 – 01:30 Zany
01:30 – 02:45 The Prophet
02:45 – 04:00 Alpha Twins
Hosted by MC Villain

Italian stage
23:00 – 00:30 The R3bels
00:30 – 01:30 Stephanie
01:30 – 02:30 Tuneboy
02:30 – 03:45 Davide Sonar

Lekkere namen hoor. Vooral Holland stage is erg lekker. En natuurlijk Davide Sonar, maar die zou ik omwisselen met Tuneboy, Davide draait toch iets minder hard vindt ik. En geen MC bij de Italie stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italy stage is gewoon de kleine zaal. Op sich perfecte TT, main totdat Prophet komt en dan lekker naar Tuneboy hoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Davide Sonar nou verwisseld werd met Tuneboy dan zou ik bij The Prophet weggaan voor DS, maar voor Tuneboy.. Hmm. ik weet niet, ik denk dat ik dan gewoon de hele avond bij de Holland stage zou staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Italy stage is gewoon de kleine zaal. Op sich perfecte TT, main totdat Prophet komt en dan lekker naar Tuneboy hoppen.


Gewoon een vraagje waarom main totdat de Prophet komt? Na 1 uur zou ik niet kunnen kiezen tussen de zalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
Italy stage is gewoon de kleine zaal. Op sich perfecte TT, main totdat Prophet komt en dan lekker naar Tuneboy hoppen.


Gewoon een vraagje waarom main totdat de Prophet komt? Na 1 uur zou ik niet kunnen kiezen tussen de zalen.

Ik heb niet zo verschrikkelijk veel met The Prophet, niet mijn ding om alles zo gauw doorgemixt te horen. Om dan Tuneboy als alternatief te hebben is alleen maar een luxe, want dan zou ik daar gewoon heen kunnen gaan, want die wil ik wel graag zien. Zo bedoel ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2010 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tuneboy is nog beter dan zijn compagnon Technoboy, zou ik zeker voor gaan ipv Prophet. Die kan heeeele vette sets neerzetten iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 15:05 
 
Hardtraxx Elite

klote dat het alpha twins en davide tegelijk is maar ga toch niet heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
100% zeker aanwezig als ik me rijbewijs heb voor de tijd :)


In middels heb ik mijn rijbewijs al haast 5 weken :D Dus gewoon aanwezig!

Het enigste wat me nu nog tegen houd is het weer :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2010 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Euphoria was :love:

De heenreis heeft me lang genoeg geduurt door die fijne sneeuwbui, maar eenmaal aangekomen ging het dak helemaal los.
Echt een super feest, heb ook nog iemand van hardtraxx ontmoet, volgens mij was het Jur ofzo, ik weet het al niet eens meer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had iemand met een zwart Hardtraxx t-hirt nog tegen gekomen op de gang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 15:24 
 

Goed feestje dit! Kort verslagje dan maar.

Ik kwam rond half 11- kwart voor 11 aan, op naar Psycho Punkz. Was wel benieuwd hoe ze zouden zijn, ik had ze nog nooit zien draaien. De timetable voorspelde een harde avond op de main, met deze namen. Niks was minder waar. Als je bij de eerste DJ al I Hate U te horen krijgt dan kun je een goede avond verwachten!

Maar goed, PP. Was aardig! Het was voor mij net het begin van de avond, en het ging mij nog 1 tikkeltje te langzaam. Ze mixten best lekker, en kregen het publiek toch aardig opgezweept. Geen verrassingen in de TL, maar ach dat is geen probleem. Ik heb ze dus maar even gezien, dus kan hier niet meer over vertellen. Aangezien het de eerste keer was dat the rebels in nederland waren, wilden we ook daar maar even kijken in de kleine zaal. Nou om te beginnen waren ze te laat! Toen kwamen we aan, en gatverrrrde damme! Die kerels kunnen dus niet draaien. Jammer! Ook 2 skippende cd's op het begin.. Geen nummers gehoord van the rebels zelf. Het was al met al een beetje jammer. Hier waren we dus snel weg, want ik wilde echt graaaag naar crypsis! En hier heb ik me toch geen spijt van gehad zeg, holy shit! We kwamen binnen terwijl we "ARE YOU READY" hoorde. Wat heeft Chain Reaction toch een bazen track gemaakt daarzo.

Daar begon het dus voor mij al mee. Toen was het echt heeeeeerlijk doorknallen, man man wat ging ik uit mn dak toen ik Torture hoorde! +1 voor het niet draaien van get hit. Ik zie Torture niet staan bij de tracklist, maar die is wel degelijk gedraaid. Ik was nog niet bekend met het crypsis fenomeen live, maar die kerel kan draaien zeg. Heerlijk gemixt, lekkere teasers, snel doorgemixt, en wat voor mij het grootste pluspunt is.. Die kerel gaat uit z'n dak zeg! Heerlijk om naar te kijken tijdens het stampen. Dikke kudo's voor deze vent!

Hierna kwam zany. Hij opende met 2 Divine.. Aardig trackje, niks bijzonders vind ik persoonlijk. Daarna kwam Freakuency (Of hoe je het ook schrijft!) Lekker nummer, maar niet mega speciaal. Snap de 'hype' niet zo heel erg. Van zany kan je zeggen wat je wilt, maar het is meestal hetzelfde. Wel knallend, tuurlijk - maar je weet wat je kan verwachten. Wel is de Party Lover edit echt gruwelijk zeg! Man die is echt lekker hard. Daar wel even uit mn dak gegaan. Vervolgens nog wat nummers gehoord als Mr. Monster, Paranoid, Innocent, Electronic Stereophonic. Wel leuk, toch even besloten om even te kijken bij Stephanie. Man wat heb ik gelachen.

Wat een MAF wijf. "I LOVE YOU ALL, I...LOVE...YOU... THE POWER OF LOOOOVEEEE". Nog nooit zo erg gezien, ze was d'r eigen MC, en het klonk echt nergens naar. We kwamen binnen met underneath.. Blijft toch een beetje slap als je net van crypsis / zany af komt. Daarna nog You Try To Play Me gehoord, power of love, And the winner is ( original mix) .. Wat is die laatstgenoemde een saaie plaat zeg? Echt totaal geen climax, en geen leuke melo. De TNT remix is zeker de leukste van de twee. Jammer dat ze die niet draaide. Ook draaide ze nog de Undersound remix van Channel KGB's en Rock Civilisation. Vernieuwende tracklist? Eh.. nee. Toen ze Black High Heels ging draaien ben ik weggevlucht. Terug naar Zany gegaan!

Nadat zany was afgelopen, kwam the prophet. Normaal geen super ervaringen met die vent, maar dit was toch wel een geile set! Hij opende echt als een ware koning - SKLEROXX! Holy shit!!! Heerlijk. Fun fact: dit was volgens mij de enige nonpromo plaat die hij gedraait heeft. Oh wacht, nog 1 andere. Hoor je dalijk. Het begon dus echt al lekker. Zoveel promo's, en hij heeft gewoon ALLE 4 de nieuwe platen van zatox gedraaid. ALLEMAAL! Just as easy, Godz Power (jammer dat ie niet become the sky / magic gedraaid had.. B-front was wel in de zaal! Kwam even z'n feestje meepakken.) , en nog wat meer promo's. Ongeveer alles wat je je kan bedenken. Maar nu (voor mij) het mooiste moment van de avond. Wildstylez - Revenge! Sjezus, weet niet wat het was, maar het voelde LEKKER! Echt heeeeeeel de zaal ging uit zijn dak. Het klopte gewoon, het was goed. Jep jep, lekker. :) Nou, prophet was afgelopen. Goede set! Op naar hard knallen met A2.

Eigenlijk had ik wel wat verwachtingen bij A2. Zoiezo de nieuwe plaat van Ran-D ( die ik al wel bij PP gehoord had ) , Living for the moment, stiekem hoopte ik op Say Yeah. Nou, alleen de nieuwe plaat van Ran-D heb ik gehoord. Ze draaiden... maf. Niet heel erg leuk vond ik het dit keer. Ze hebben zelfs de Wildstylez remix van Venom gedraaid. Sorry, maar dat hoef ik niet te horen van de laatste DJ. Aardig plaatje, maar had m dan bij binnenkomst willen horen. Pluspuntjes voor: Killzone! Rock The Party! Fragile! Blijven bazen plaatjes. Ze draaiden echt van alles wat. Toch kan ik me hier het minste van herinneren.. Toch het minste indruk gemaakt. Ugh, en het laatste nummer was lekker - maar ik ben echt totaal de naam van het nummer vergeten. Heel vervelend.

Al met al, een leuk feestje! Hard geluid, ietsje te druk (Het was dan ook best vroeg uitverkocht voor Euphoria's doen!), lekkere DJ's, heeuuul veeul promo's, met lekkere oude soms ertussen.

Top!

*edit* kort verslagje is lang geworden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Psyko Punkz waren wel goeie, aangezien het producers zijn was ik niet zeker van hun mixskills. Maar verraste positief. Mixte echt heel goed en de nummers die sloegen ook lekker aan. Kan me niet eerder herinneren waar de mensen al zo vroeg los gingen, al had het geluid gewoon al kei hard gemogen, dat stand eerste uur namelijk op praatstand, ik kon iedereen om me heen makkelijk verstaan.
R3bels vielen tegen: hadden maar 2 cdtjes waarvan 1 cd kapot was waardoor elk 2de nummer oversloeg. Verder hadden ze een paar rare overgangen tussen de twee climaxen en dan meteen een lange intro die de snelheid uit de set haalde. 1 keer ook een erg slechte overgang, die loste ze op door gewoon de hele outro af te kappendat klonk ook niet lekker. Voor de rest niet zo heel geweldige trackkeuze wel die nieuwe track gehoord (straight to da beat?).
Zany vond ik wel dik, sloeg ook echt heel goed aan op de zaal, wij stonden helemaal vooraan waar je vrij veel ruimte had maar het geluid daar was erg slecht. Tracks waren wel oke, volgens mij idd ook dat hardbass anthem ergens aan het begin gehoord. De nieuwe Titan en Magic en Become the Sky. Vooral Magic sloeg erg hard aan op de zaal.
Tijdens de Prophet gingen we even eten, duurde 20 minuten voor ik een bevroren hamburger kreeg, gelukkig heb ik er niet voor betaald, maar was erg irritant en mn bier was ook nog eens gevallen toen ik ketchup op mn broodje aan het doen was. daarna weer naar de kleine zaal en daar was het nog steeds fucking gezellig. Tuneboy draaide heel erg goed, geweldige trackkeuze, vlot gemixed en ging zelf ook helemaal los achter de tafel. Dat sloeg echt hard aan op het zaaltje dat echt los ging! Stephanie als 2de MC was ook wel tof "I LOOOVVEEE YOU". Tuneboy was zeker een verrassend hoogtepunt
Daarna laatste stukkie prophet gepakt omdat davide sonar beetje flauw begon (ik hoorde dat het alleen maar flauwer werd daarna). Ging best goed op Prophet met een edit van Sacrifice en andere bekende nummers.
Alpha Twins waren de helden van de avond, zo moet je hardstyle afsluiten. Dikke lasershow, het geluid was goed afgesteld en gewoon 75 minuten volhard knallen. Veel Ran-D tracks, en ook het nieuwe projectje met wildstylez langs horen komen. Afgesloten met under attack en een eigen track dus ging echt goed los.
Conclusie: Tuneboy en Alpha Twins waren de beste acts. Het vreten was slecht, duur en je moest er lang op wachten. De grote zaal was over het algemeen overvol en mensen bleven maar heen en weer lopen, wat vrij irritant was. Kleine zaal was supergezellig
tot volgende keer dus maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was mijn eerste keer in de 013
ik kwam door het slechte weer laat aan en had daardoor Psyko Punkz en Crypsis moeten missen. Had als goed is before the storm nog gehoort van crypsis toen ik me jas ging ophangen
ik kwam de grote zaal in lopen en ik keek verbaast over de zaal, die trap was even wennen voor mij.
Even drinken halen... maar kerel toen viel me het op dat het gewoon druk was. En gewoon zulke kleine barretjes daar. niks voor mij
zany draaien gewoon zoals altijd. veel lekkere nummertje voorbij horen komen. Prophet vond ik dat ook echt niks, als je als een psyko punkz, crypsis en zany hebt gehad hoef ik daarna geen vrolijke melodietjes te horen zoals househeads van scope dj. terwel ik dat wel een lekker nummertje vind
toen maar even gaan kijken bij tuneboy. kleine zaal maar ging aardig los daar! maar door mijn hongerige bui toch maar even wat gaan eten.
zoals hierboven al werd aangegeven KOUD!!! dus dat was ook neit echt lekker
a2 draaide daarna weer lekker. gelukkig was het toen was rustiger. wat ik overigens niet snap. Want om 3 uur begon het al leeg te lopen, wat ik al gewoon echt raar vond maarja
toch weer over under attack weer gehoort wat ik niet erg vond. Weer alles gegeven op het einde.
maar toen begon de pret. De jas pakken. gelukkig was ik redelijk snel beneden en kon ik toch best snel bij me jas zijn na een half uur.
Na veel duwen en trekken liep ik weer naar de trap toe en zei zon kereltje dat de nooduitgang ook open is... bijna niemand pakte die nooduitgang dus was ik sneller buiten dan ik gedacht had.
Het was een leuke avond maar iets te druk op te trappen met rond lopende mensen wat toch wel af en toe iritatie veroorzaakte
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie was nou eigenlijk die gast met dat zwarte Hardtraxx T-hirt :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Wie was nou eigenlijk die gast met dat zwarte Hardtraxx T-hirt :P?


ligt nog onder de dekens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jur had een shirt aan zover ik weet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

klopt, die heb ik nog gezien en hoi tegen gezegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeksemad schreef:
klopt, die heb ik nog gezien en hoi tegen gezegt.


hoi,,
houdoe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jur had een shirt aan zover ik weet..


Dan mag ie zich wel schamen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2010 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Hoeksemad schreef:
klopt, die heb ik nog gezien en hoi tegen gezegt.


hoi,,
houdoe :D

Komt het op neer :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten