Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:53 
 

Euphoria (11-01-2014, 013 Tilburg)

Bron: Boekje Loudness

Afbeelding

Line-up:
Stage 1:
- Frontliner
- Bass Modulators
- Hard Driver
- Digital Punk
- Sound Rusherz
Hosted by MC Shizzler

Stage 2:
- Geck-O
- Festuca
- Noisecult
- Outlander
- Neilio
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geck-o, cool. voor de rest matige line up. we gaan toch wel, is om de hoek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rusherz in zaal 1 en Geck-O in zaal 2? Wat is dat voor gekkigheid dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 21:04 
 

Jammer dat stage 2 tegenwoordig ook niet meer interessant is (op max. 1 naam na), daar heb ik lekkere feestje gehad altijd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:15 
 

Hey, Noisecult op een B2S feestje, leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:43 
 
Hardtraxx Addict

Ik wil graag nog een keer naar Euphoria, maar alleen Digital Punk en Geck-O zijn interessant....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie. Line-up is prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecult, heuuu feest :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk als afsluiter dus, woeeehhh vet!
Ga proberen om hierbij te zijn denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:08 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
geck-o, cool. voor de rest matige line up. we gaan toch wel, is om de hoek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vet Noisecult op Euphoria! Daar zijn we bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als m'n beste vriendin haar rijbewijs haalt word ik blijkbaar (of ik wil of niet) meegesleept... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Beide stages een leuke line-up. Aanwezig als ik nog wat geld over heb na oud&nieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:49 
 
Hardtraxxer

Noisecult en Geck-O dus aanwezig. Stage 1 is ook wel aardig met DP, Hard driver en Bass modulators
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke line up, dus aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:30 
 

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Aanwezig!


Nee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/euphoria ... -info.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 12:40 
 

Timetable
Stage 1
22.00 – 23.15 Sound Rush
23.15 – 00.30 Bass Modulators
00.30 – 01.45 Frontliner
01.45 – 02.45 Hard Driver
02.45 – 04.00 Digital Punk
Hosted by Shizzler

Stage 2
22.00 – 23.30 Noisecult
23.30 – 00.30 Neilio
00.30 – 01.45 Outlander
01.45 – 02.45 Festuca
02.45 – 04.00 Geck-o


Duuusssss. Lastige keuze dit. Geck-O is wel wat interessanter dan DP maar de kleine zaal is wel echt een serieuze downer. Frontliner tegelijk met outlander is ook kiezen tussen twee kwaden. Nouja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 Interessantste artiesten precies tegelijk, lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxxer

hmm weet niet of ik nou nog wel ga. Waren 3 interessante namen waarvan er 2 tegelijk staan en er 1 moet openen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch aanwezig, al zijn er maar 2/3 leuke namen. Ik ben natuurlijk om 22:00 aanwezig voor Noisecult
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Binnen lopen en The Creation (2007 mix) horen, erg fijne avond :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten