Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Locatie: 013 Tilburg
Datum 08-11-2014

Bron: Boekje van Decibel
http://www.b2s.nl

Line-up
Evolution of Style stage
Brennan Heart
Ran-D
Code Black
Outbreak
Audiotricz
Hosted by Da Syndrome

WE R stage
Aztech
Nutralizers
Crisis Era
Contest winner
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 10:54 
 



Opeens heel weinig zin om hier heen te gaan. Benieuwd wat het eventuele kleine zaaltje gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2014 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:12 
 

leeftijd????
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
leeftijd????


Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 21:47 
 

Basshunterzz schreef:
sandervanbruggen schreef:
leeftijd????


Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)

Mooi kut weer dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 09:33 
 

sandervanbruggen schreef:
Basshunterzz schreef:
sandervanbruggen schreef:
leeftijd????


Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)

Mooi kut weer dan


Alleen maar beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 15:59 
 
Hardtraxxer

Wat een scheit line-up >.<
Ben de laatste tijd weer helemaal terug bij de euforische hardstyle dus dacht deze ff mee te pakken, maar dan krijg je dit. laat maar zitten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 16:58 
 

Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)[/quote]
Mooi kut weer dan[/quote]

Alleen maar beter.[/quote]

Waar slaat dat nou weer op? Denk niet dat er veel verschil zit tussen een 18 jarige die losgaat en een 16 jarige :/ maar kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 17:04 
 

60% gewoon euforisch waarbij Ran-D ook nog wel eens een melodieus plaatje erbij wilt stoppen. Outbreak is ook weer niet zo enorm hard, denk dat je gewoon goed zit dan hoor!

Anyway, tis wel weer een thuisfeestje maar het is ook echt bedroevend haha. Lang geleden dat er een volledig interessante line-up stond. Tis altijd zo 50/50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:15 
 

sandervanbruggen schreef:
Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)

Mooi kut weer dan[/quote]

Alleen maar beter.[/quote]

Waar slaat dat nou weer op? Denk niet dat er veel verschil zit tussen een 18 jarige die losgaat en een 16 jarige :/ maar kan aan mij liggen.[/quote]

Wel qua sfeer

No offense naar jou toe als individueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Waar slaat dat nou weer op? Denk niet dat er veel verschil zit tussen een 18 jarige die losgaat en een 16 jarige :/ maar kan aan mij liggen.

2 jaar tandjes op elkaar, moest ik ook. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 20:51 
 

stefaneke schreef:
sandervanbruggen schreef:
Gewoon 18+, lijkt me logisch ;)

Mooi kut weer dan


Alleen maar beter.[/quote]

Waar slaat dat nou weer op? Denk niet dat er veel verschil zit tussen een 18 jarige die losgaat en een 16 jarige :/ maar kan aan mij liggen.[/quote]

Wel qua sfeer

No offense naar jou toe als individueel.[/quote
Snap wel wat je bedoeld. Maar ik kom echt voor de muziek. Je hebt figuren die gwn alleen maar komen omdat er iets te doen is en die niet voor de dj's en de muziek komen. En die verpesten soms idd behoorlijk de sfeer. Maar dat gebeurt ook door 18+ en niet aleen 16 & 17 jarige
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:04 
 

sandervanbruggen schreef:
Snap wel wat je bedoeld. Maar ik kom echt voor de muziek. Je hebt figuren die gwn alleen maar komen omdat er iets te doen is en die niet voor de dj's en de muziek komen. En die verpesten soms idd behoorlijk de sfeer. Maar dat gebeurt ook door 18+ en niet aleen 16 & 17 jarige


Ik vind die 2 jaar toch vaak erg het verschil uit maken op evenementen.

Gewoon naar binnen stappen met iemand anders z'n id, heb ik ook zo vaak gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:08 
 

stefaneke schreef:
sandervanbruggen schreef:
Snap wel wat je bedoeld. Maar ik kom echt voor de muziek. Je hebt figuren die gwn alleen maar komen omdat er iets te doen is en die niet voor de dj's en de muziek komen. En die verpesten soms idd behoorlijk de sfeer. Maar dat gebeurt ook door 18+ en niet aleen 16 & 17 jarige




Gewoon naar binnen stappen met iemand anders z'n id, heb ik ook zo vaak gedaan.

mss :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 00:01 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
60% gewoon euforisch waarbij Ran-D ook nog wel eens een melodieus plaatje erbij wilt stoppen. Outbreak is ook weer niet zo enorm hard, denk dat je gewoon goed zit dan hoor!

Anyway, tis wel weer een thuisfeestje maar het is ook echt bedroevend haha. Lang geleden dat er een volledig interessante line-up stond. Tis altijd zo 50/50.


Ran-D dit jaar al veel te vaak gezien, ondanks dat ik maar weinig naar festivals/feesten ga, en zijn sets zijn de laatste tijd echt oersaai. Outbreak nog nooit wat aan gevonden. Code black heeft een paar leuke platen maar draait ie nooit en heeft wss een bijna identieke set met die van Brennan Heart. Audiotricz nooit gezien, kan ik niet over oordelen. 2e zaal een paar opkomende dj's zo te zien, maar over geen van allen ooit gehoord of ze wat leuks draaien.
jammer, want Euphoria is nooit zo duur en nog geen 5 min. fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 17:22 
 

Vik schreef:
WE R Music schreef:
We're happy to announce the winner, or actually winnerS, for the b2s #Euphoria DJ Contest!

Congratulations to:
- Galactic_Music
- Authentic

Both mixes are fresh, contain own productions and match the #Euphoria and WE R Music-sound. The jury couldn't choose, so they decided to announce two winners!
Check out the mixes here:
https://soundcloud.com/galactic_nl/gala ... st/s-dAmap
https://soundcloud.com/authenticnl/auth ... dj-contest

You guys will be expected on saturday the 8th of November in Poppodium 013! PM in your inbox soon..

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:

Gefeliciteerd jongen:) maak er iets moois van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 19:05 
 

Authentic, natuurlijk helemaal top. Galactic komt ook eventjes onverwachts met enkele topplaten, kwaliteit komt hier op in de regio zeg.

Typerend dat de finalisten nog geen 10km van elkaar afwonen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 12:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Evolution of Style
22.00 – 23.00 Audiotric
23.00 – 00.30 Code Black
00.30 – 02.00 Brennan Heart
02.00 – 03.00 Ran-D
03.00 – 04.00 Outbreak

Hosted by Da Syndrome

WE R
22.00 – 23.00 Galactic (contest winner)
23.00 – 00.00 Authentic (contest winner)
00.00 – 01.15 Nutralizers
01.15 – 02.30 Crisis Era
02.30 – 03.45 Aztech
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De knuldrechten van Authentic gaan kneiters draaien zometeen, ben paraat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
De knuldrechten van Authentic gaan kneiters draaien zometeen, ben paraat :bomb:


Een behoorlijk positieve mening over authentic, en het woordje kneiters in 1 zin. Stefaneke is that you :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 22:01 
 

Jordi schreef:
Joykill schreef:
De knuldrechten van Authentic gaan kneiters draaien zometeen, ben paraat :bomb:


Een behoorlijk positieve mening over authentic, en het woordje kneiters in 1 zin. Stefaneke is that you :P


Busted

Geintje, Joykill is kornuit Rick S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2014 14:14 
 

Helaas authentic gemist door een fifatoernooi en tijdens brennan heart binnen gekomen. Ik denk niet dat ik de laatste jaren zo'n dramatisch slecht feest heb gehad. Wat een tergende kaas sets van echt iedereen. Maar zelden een nummer gehoord waarvan ik effe opkeek, hooguit audiometric maar dat doet ie ook vaker dacht ik.. Al die nieuwe platen van ran-d hebben allemaal wel een dikke kick, maar zit voor m'n gevoel wat te weinig energie in. Sloeg niet zo aan.

Er sloeg sowieso niet bijzonderveel aan. Sfeer was niet boeiend, het publiek verpaupert en t geluid is ook beter geweest. Nee volgende keer ben ik er niet bij als er weer zo'n lineup is. Zonde.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten