Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Eindelijk weer eens lekker weer op Emporium zaterdag :D


Vorig jaar was het prima (op het einde na) en dat jaar daarvoor ruim 26 graden hoor ;)

Hoop dat het geluid het uithoud dit jaar, als was het wel gezellig om poesje mauw te zingen tijdens de Frequencerz vs Adaro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien bedoelt hij dat hij weer eens lekker op Emporium is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ''uitverkocht''

Het weer wordt echt top dus kijk er enorm naar uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of er dit jaar ook weer een livestream is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er eigenlijk totaal geen zin in tbh xd
Ach, zal zo vast wel goed komen.
Te herkennen aan beige broek, zwart Theracords Allstars shirt en twee pinnen door m'n oren (gestretched) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heb er eigenlijk totaal geen zin in tbh xd
Ach, zal zo vast wel goed komen.
Te herkennen aan beige broek, zwart Theracords Allstars shirt en twee pinnen door m'n oren (gestretched) :P


Helaas je niet kunnen spotten, wel iemand anders met pinnen in z'n oren nog aangesproken maar dat was jij niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jou ook nergens gezien :P

Was wel leuk feestje alleen ver onder m'n verwachtingen, volgend jaar niet meer aanwezig.

++ Phuture Noize Live
+ Angerfist Live
+ Omnia
+ Niet te druk bij de stages (behalve tijdens Angerfist Live, tering)

--- Drukte op het einde bij de kluisjes/uitgang. Echt schandalig gewoon, nog nooit zo erg meegemaakt op een feest.
-- Sfeer viel tegen bij elke stage op hardcore/trance na
- Een puntzak zout met een beetje friet
- Veel mensen afgevoerd zien worden/out gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond t juist 1 van de mooiere edities! Heb me uitstekend vermaakt! Het geluid was overal ook beter ten opzichte van vorig jaar vind ik. De setjes waren ook prima en waar wij stonden gingen de mensen lekker los en was de sfeer goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste jaar Emporium,

Het viel een beetje tegen moet ik eerlijk zijn. Veel oudere (40+) die niet voor de muziek leven maar gewoon komen kijken en in de weg staan. Setjes waren allemaal niet even geweldig en het bier dat naar pis smaakt.

De stages vond ik wel weer mooi gedaan, ondanks de bomen voor het decor van de hardstyle. In de middag werd het wel erg druk wat mij wel irriteerde. De endshow was wel heel erg gaaf gedaan over het water. Jammer dat het geluid voor 5 minuutjes uitviel maar het idee was heel erg gaaf.

++ het weer
++ B-Front & Jack of Sound
+ Crypsis & Digital Punk
+ Decor

- de rest van de sets waar ik geweest ben
-- Jupiler bier
-- drukte
--- publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 10:53 
 
Hardtraxxer

Top verzorgd evenement!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima festival, goed vermaakt. Wel enorm jammer van het dagjesvolk bij de main hardstyle area, iedereen stond alleen maar stil óf liep rond. Echt overal waar je stond bij de main kwam er wel weer een groep mensen langs denderen, extreem storend. Snap nooit waar al die mensen heen gaan, blijf gewoon even staan en ga los op de muziek. Daarom ook maar vanaf half 5 in de raw tent gestaan, ondanks het lekkere weer. Daar was de sfeer wel een stuk beter, samen met de muziek. Tijd vloog voorbij en setjes van de dag waren voor mij van E-Force en Digital Punk vs Crypsis.

++Sets in de raw tent en van Digital Punk & Crypsis
+Het weer
+Main hardstyle stage

-dagjesvolk
-Enorm veel tracks dubbel gehoord (Hollow 4(!) keer bijvoorbeeld.., overigens wel verdeeld over 2 stages)
-Meloenslice 1.5 munt , raketijsje 1 munt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
-raketijsje 1 munt..

Is gewoon normaal hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Duke schreef:
-raketijsje 1 munt..

Is gewoon normaal hoor?


Vond 1 munt ook veel :x Heb ook wel eens een halve munt betaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duke schreef:
-Enorm veel tracks dubbel gehoord (Hollow 4(!) keer bijvoorbeeld.., overigens wel verdeeld over 2 stages)


En Rebel to the Grave + Born To Die + Bassface

Enige pluspunt hieraan was dat ik Seven 2 x gehoord heb :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Duke schreef:
-raketijsje 1 munt..

Is gewoon normaal hoor?

Vroegaaaah..... had je voor 1 munt 2 raketjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
stefan_helmond schreef:
Duke schreef:
-raketijsje 1 munt..

Is gewoon normaal hoor?

Vroegaaaah..... had je voor 1 munt 2 raketjes!


ga naar de winkel en je hebt er 9 voor 1,96. (Albert Heijn)


Sowieso vind ik rakeltjes niet zo lekker, maar vind 1 muntje toch redelijk duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen het was afgelopen deelde die meiden ook een heleboel raketjes gratis uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Beste mixwerk in een aftermovie ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2014 13:00 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Beste mixwerk in een aftermovie ooit.

Is gewoon met de computer in elkaar gezet zo te horen :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten