Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 15:20 
 
Hardtraxxer

Dan ga ik je veel zien tommie! Was ook even kijkje nemen bij Oliver Heldens, en verder ook n heel eind t zelfde.
Wel nog wat uitstapjes naar de hardkeur en andere tenten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes! Oliver Heldens is samen met B-Front & Jack Of Sound/Theracords Live toch wel de set waar ik het meeste naar uitkijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Hij gaat er waarschijnlijk van uit omdat een circus eigenlijk altijd in een tent is :P
De app van Emporium wilt de floorplan nog niet laden bij mij (Android).

Nah ik weet heel goed wat het circus maximus is haha, maar heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat een raw hardstyle tent in de open lucht is..

Als dat wel zo is, weet ik wel waar ik de hele dag sta :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha nou ik heb t net nog even op moeten zoeken wat het nou precies is. Ga er maar van uit dat het niet in een tent is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Circus Maximus, een soort ovale renbaan waar terugkerende troepen van de Romeinen een soort triomftocht deden ....

Iig, als ik dit nog goed weet na een aantal jaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 09:42 
 
Hardtraxxer

Ik zie nu in de app bij 't circus maximus tekentje een blauwe tent staan.. In t floorplan offcourse.

Overigens, de app is een compleet nieuwe, dus geen update van vorig jaar, even zoeken op: Emporium 2014

Hmm das inderdaad klote Tom, dan word t geen Olivier Heldens denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Ik zie nu in de app bij 't circus maximus tekentje een blauwe tent staan.. In t floorplan offcourse.

Overigens, de app is een compleet nieuwe, dus geen update van vorig jaar, even zoeken op: Emporium 2014

Hmm das inderdaad klote Tom, dan word t geen Olivier Heldens denk ik haha

Balen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas 1 kaartje te koop moeten zetten, als je iemand misschien kent:

aanbod/1-kaartje-voor-emporium-early-bird-prijs-t44171.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Hmm das inderdaad klote Tom, dan word t geen Olivier Heldens denk ik haha

Wat bedoel je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 13:19 
 
Hardtraxxer

De timing van Oliver Heldens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem juist perfect, AVIO is niet mijn ding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 21:44 
 
Hardtraxxer

Ow wacht haha, ik dacht uit jouw reactie op te maken dat ie tegelijk (samen) met B-Front & JoS stond..

Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee gelukkig niet :P

Maar ging jij niet naar Intents trouwens? Aangezien je met Guus die busreis hebt georganiseerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 21:34 
 
Hardtraxxer

Haha noop, smorgens eerst alles met de bus regelen, en dan bij de laatste halte uitstappen, en met de auto terug naar huis, en dan gauw in de bus naar Emporium haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Haha noop, smorgens eerst alles met de bus regelen, en dan bij de laatste halte uitstappen, en met de auto terug naar huis, en dan gauw in de bus naar Emporium haha :P

Oh netjes, verdien je wat aan die bus dan of waarom doe je hem als je niet gaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Opbouw Emporium 2014 gestaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:12 
 
Hardtraxx Elite

Is dit een grap? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Is dit een grap? xd


Persbericht vanuit de Matrixx (organisator), geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Dit is een grap ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 18:50 
 
Hardtraxxer

Logo lijkt nie ff heel veel op Temple Run :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 03:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hehe, mensen zijn soms toch wel behoorlijk goedgelovig blijkt :p zo hadden ze vorig jaar ook eentje dat de Taj Mahal op en boot op weg was naar Wijchen vanwege Emporium Colors of India? Hehe, heb ik toen ook hartelijk om gelachen. Doen ze toch leuk bij de Matrixx!

Taj Mahal onderweg van India naar Wijchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens lekker weer op Emporium zaterdag :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten