Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk divers festival :thumbsup:

Naast beide hardstyle stages ziet de Trance en de Techno er ook netjes uit.
Ook bij hiohop/dubstep zou ik me prima kunnen vermaken (pendulum, Hatcha)

En feestdjruud natuurlijk :clap:

Oeh en freestyle is ook wel een bezoekje waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:18 
 

Toch wel een optie dit. Geck-O + Thera + Titan + Adaro zijn sowieso wel dikke namen, en sowieso nog wel paar meer leuke namen. Houden we in gedachte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer vette lineup zeg. Hopen dat ik hier nog wat mensen mee naartoe kan krijgen! Zou de eerste keer emporium worden dan.!
Pendulum :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wot een line up, niet normaal. _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet op Emporium geweest, dus misschien wordt dit wel de 1e keer voor mij :)

Line-up van de Raw ziet er interessant uit en de andere area's zijn ook wel leuk om langs te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nog niet op Emporium geweest, dus misschien wordt dit wel de 1e keer voor mij :)

Line-up van de Raw ziet er interessant uit en de andere area's zijn ook wel leuk om langs te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
mrazura schreef:
Altijd benieuwd naar het anthem. 2010 house anthem :loving:


was dat die van sidney samson? die was erg dik


Ja klopt. Ik ben hier vrijwel zeker aanwezig in ieder geval. Zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig gave line-up! Optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Codeblack en Coone staan helemaal niet live, ik weet niet wie dat verzonnen heeft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar niet geweest, toch maar is weer een poging wagen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 22:32 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Frontliner wel.

staat niet op de site?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Line up raw stage ziet er dik uit! Eerst twijfelde ik maar nu ga ik toch maar een ticket bestellen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had m'n kaartje al voor de line up release en die keuze is hiermee zeker bevestigd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komisch, als ze stages naar Jezus/Mohammed hadden genoemd was er ophef ontstaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een epische line-up. De trance, hardstyle en raw zijn echt dik. Verder nog Pendulum en Crookers :thumbsup: Helaas is de portemonnee leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
The last addition to the Emporium line-up is for the winner of the DJ contest, for a spot on the new (Raw) Hardstyle stage.

We received over 100 entries, so it took us a while to listen them all! Finally, we've chosen a DJ that delivered a fresh mix of old & new, euphoric & raw, and even some own tracks. Congratulations to DEFECTOR!


En ik maar denken dat het voor de raw-stage was
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KOTU!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
KOTU!!!!!!

Ja joh! 160 BPM! Sneller = Harder & Harder = Beter! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 22:28 
 

Zygoma schreef:
Komisch, als ze stages naar Jezus/Mohammed hadden genoemd was er ophef ontstaan :P

terror stage: Jezus Komt Terug
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Showtek
Citaat:
We're proud to announce that our track Slow Down will be the official Emporium Festival 2013 Anthem, great to be back at the Dutch festival grounds again!

Check the Dutch interview with Matrixx over here: http://youtu.be/RTCCMUA8Bng
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:47 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Showtek
Citaat:
We're proud to announce that our track Slow Down will be the official Emporium Festival 2013 Anthem, great to be back at the Dutch festival grounds again!

Check the Dutch interview with Matrixx over here: http://youtu.be/RTCCMUA8Bng


Haha ik zag liever:

http://youtu.be/Pb8VPYMgHlg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig... wordt gezellig dwalen tussen 4stages. De 2 house en de 2 hardstyle waarvan de raw toch meer bezocht gaat worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:47 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook men ticket besteld :) Eerste keer Emprium voor mij, benieuwd wat het gaat geven.
De raw ziet er wel lekkerrrr uit :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten