Fuzzylogic schreef:
Hele vette line-up, maar ik ben hier al een keer eerder geweest en dat was denk ik wel mijn slechtste feestje ooit. Wat een grafsfeer en kutvolk hier.
Je moet inderdaad je plek wel uitkiezen, vanuit Nijmegen en omstreken (zou je toch moeten weten

) komt iedereen hier op af. Soms ook wel een agressief sfeertje, maar ook op die plaatsen hoef je natuurlijk niet te staan. Moet zeggen dat die freestyle stage van vorig jaar een hoop van dat gainzvolk heeft weggenomen van de HS main. Daarnaast, met een leuke groep is elk feestje prima
