Denk wel een zekerheidje dit 
Waarschijnlijk aanwezig als de intents line-up daadwerkelijk tegenvalt
Zou kunnen maar ik denk eerlijk gezegd van niet. Hij heeft in een interview aangegeven dat hier ontzettend veel tijd in zit en het lijkt me dan niet dat hij het om de 1,5 maand gaat doen.wrote:Zou B-Front Live hier ook inhouden dat het z'n Beyond Reality-act wordt?
wrote:Zou B-Front Live hier ook inhouden dat het z'n Beyond Reality-act wordt?
❗️ Emporium Tip van de Dag ❗️
B-Front - Beyond Reality op Emporium!
De unieke live show van hardstyle grootheid B-Front komt naar Emporium! Zijn gelijknamige album vormde het startpunt voor een speciale liveshow! Na de premiere begin april vormt de Emporium hardstyle mainstage de tweede stop voor deze show. Verwacht dus een hoop visueel geweld, gecombineerd met de thematische sound van B-Front!
![]()
Ook voor het eerst aanwezig, leukere lineup dan intentswrote:Zojuist kaartje gekocht! Eerste keer Emporium
Pff deze line up maat.. Je hebt gelijkwrote:Ook maar aanwezig met corneelwr en Blear! Zo goed als een thuisfeestje en deze line-up kan ik niet laten lopen.
Een zelfde ervaring met dit feest +vond het nogal rommelig. Echter toch weer aan het overwegen ivm dikke line-up (ook buiten hardere stijlen) en het feit dat het alweer 4 jaar geleden is.wrote:Hele vette line-up, maar ik ben hier al een keer eerder geweest en dat was denk ik wel mijn slechtste feestje ooit. Wat een grafsfeer en kutvolk hier.