Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 00:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:


xd


Heb ik dat niet gefilmd? :P Kan ik me nog zo herinneren :D Kreeg een keer camera en toen werd er gezegd "FILMEN!" :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha! Jammer dat we niet op pattern 2 gefilmd zijn of rebirth :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:06 
 
Hardtraxxer

soooooow ik weet er niets meer van. :')
ook niet leuk eigenlijk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft niet iemand de eindshow op beeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Mike-O schreef:


xd


Heb ik dat niet gefilmd? :P Kan ik me nog zo herinneren :D Kreeg een keer camera en toen werd er gezegd "FILMEN!" :P

Christian je was toch nuchter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:


xd

Tijdens Zatox? :D
Ofwel Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was tijdens A2 vs Ran-D. Volgens mij op Let it go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:


xd

Alle 4 faaltje bij einde :P wel vet! KIU
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha klopt.. die tease zorgt voor verwarring :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Dit was tijdens A2 vs Ran-D. Volgens mij op Let it go.

Ran-D dus, was een tease van Indoctrination :D das ook het enigste wat je kan horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2011 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi


Als er iets beters te vinden is dan de pauperbedoeling dat sfeer moet geven bij de hardstyle, dan ga ik daar heen. Bij de hardcore ging het gruwelijk hard los, was het geluid top en was het daarom ook logisch dat ik daar losging.


Daarom heb ik ook de hele middag tot ongeveer 7 uur vooral bij de hardcore gestaan, omdat de hardstyle area gewoon echt niet loskwam..

Was wel een een vette party, genoeg (nieuwe)hardtraxxers weer tegen gekomen, volgend jaar sowieso weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Slechtste festival waar ik geweest ben en juist dan kom ik op de aftermovie :')

Toch leuk @ 3.21 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6GrZ1UL-NZE&hd=1[/youtube]

Slechtste festival waar ik geweest ben en juist dan kom ik op de aftermovie :')

Toch leuk @ 3.21 :P


Haha ik sta er naast! :D En Coen erachter, dat was bij The Viper :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:


Slechtste festival waar ik geweest ben en juist dan kom ik op de aftermovie :')

Toch leuk @ 3.21 :P


Haha ik sta er naast! :D En Coen erachter, dat was bij The Viper :P


Of Unexist, dacht dat we bij The Viper wat meer links bij het hek stonden, meen ik me te herinneren. Of was dat bij Dyprax? :/

Markos schreef:
G1LL schreef:
Vind ticket toch best duur eigenlijk...


Mwah.. valt mee beste goede prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met andere festivals.

Hmm, niet dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Welk hek? Zag je toen al hekken? :x

Nee ik zou het eerlijk gezegd ook niet meer weten... Dacht juist dat we bij Unexist meer richting bar stonden vanwege de ruimte die we nodig hadden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Welk hek? Zag je toen al hekken? :x

Nee ik zou het eerlijk gezegd ook niet meer weten... Dacht juist dat we bij Unexist meer richting bar stonden vanwege de ruimte die we nodig hadden :D

Hmm, dat was nadat Coen terugkwam, toen gingen we naar rechts idd :P Maar volgens mij was die er bij de Viper nog :P Ach, ik weet het allemaal niet meer haha, het was iig bij 1 van de 2 xd

En nee, een fata morgana heb ik niet gehad toen. Hallucineerde wel toen we in de tent waren dat als we weg gingen bij de HC het geluid bij de HS goed zou zijn. Helaas was dat een valse droom :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat vond ik wel het enige minpunt inderdaad.. Dat geluid.. :(

Hebben ze zoveel geld in vuurwerk gestopt, dan kan je ook wel ff zorgen dat de hardstyle een fatsoenlijke soundsystem heeft. Achja heb een topdag gehad met m'n vrienden en daar gaat het dan om..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Dat vond ik wel het enige minpunt inderdaad.. Dat geluid.. :(

Hebben ze zoveel geld in vuurwerk gestopt, dan kan je ook wel ff zorgen dat de hardstyle een fatsoenlijke soundsystem heeft. Achja heb een topdag gehad met m'n vrienden en daar gaat het dan om..


Nou ja, bij Fusion of Dance was het allemaal wél uitstekend in orde (hoewel het geluid in de middag een beetje schel was). Er was genoeg ruimte, geluid was prima, interactie met de DJ's was goed en het vuurwerk was ook geweldig. En dat terwijl er daar meer artiesten waren, meer areas, minder mensen en een (veel) goedkopere entreeprijs was. Snap niet dat High Energy Events het met minder middelen en veel minder omzet toch stukken beter voor elkaar had dan Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Dat vond ik wel het enige minpunt inderdaad.. Dat geluid.. :(

Hebben ze zoveel geld in vuurwerk gestopt, dan kan je ook wel ff zorgen dat de hardstyle een fatsoenlijke soundsystem heeft. Achja heb een topdag gehad met m'n vrienden en daar gaat het dan om..


Nou ja, bij Fusion of Dance was het allemaal wél uitstekend in orde (hoewel het geluid in de middag een beetje schel was). Er was genoeg ruimte, geluid was prima, interactie met de DJ's was goed en het vuurwerk was ook geweldig. En dat terwijl er daar meer artiesten waren, meer areas, minder mensen en een (veel) goedkopere entreeprijs was. Snap niet dat High Energy Events het met minder middelen en veel minder omzet toch stukken beter voor elkaar had dan Emporium.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten