Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:38 
 

JefQ schreef:
repesteeltje-set u free. Respect dat ze deze draaiden.. Ik kreeg echt overal kippevel.

Vet om te horen :worship: Mooi dat ze die draaiden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De eerste de beste die het flikt om een sit-down moment te doen op Intents boycot ik voor de rest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 15:50 
 

Is de combinatie van Villain en Ran-D, en beide staan gelukkig apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
3 dikke lelijke wijven


waren dat die in die bloemetjes jurke die beetje achterin stonde bij die boom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
JefQ schreef:
3 dikke lelijke wijven


waren dat die in die bloemetjes jurke die beetje achterin stonde bij die boom?


Volgens mij wel. Achter de 2de boom van links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
hardaddict schreef:
JefQ schreef:
3 dikke lelijke wijven


waren dat die in die bloemetjes jurke die beetje achterin stonde bij die boom?


Volgens mij wel. Achter de 2de boom van links.


Volgens mij heb ik vlak bij jou gestaan, gemmilimeterd koppie blauw shirt me smiley er op toevalig gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm volgens mij niet gezien.. Ik had een blauw geruit overhemd aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Hierbij een uitgebreid verslag van mij. Het was echt een heel geslaagd feest, alleen komt dit wel door de geweldige afsluiting want de hele middag heb ik me niet goed kunnen vermaken, mede door de mensen en de setjes. Het dagjesvolk overheerste gewoon, terwijl de mainstage er verlaten uit zag. Het was te druk en mensen liepen tegen je aan. Het was soms gewoon een lopende massa, wat best vervelend is als je aan het losgaan bent. Het geluid wisselde af en toe wat van sterkte, maar ik heb er toch voor gekozen om achteraan te gaan staan vanwege de ruimte die je daar had. Sommige setjes ben ik ook niet over te spreken. Hier heb ik het vooral over wildstylez en zatox.

Wij(Mike-O en zijn vriendin) kwamen rond kwart over 12 binnen. Ik ben gewoon helemaal niet gefouilleerd en mocht zo doorlopen.. best triest eigenlijk. Daarna een beetje rondgelopen om de sfeer te proeven, maar die was er eigenlijk niet. Heel even bij de early gekeken, maar daar was bijna niemand en het tempo lag iets te laag. Daarna maar weer terug naar de hardstyle gegaan.

Devon K
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Normaal brengt zon openingsset mijn energieniveau omhoog, waardoor ik zin krijg om op los te gaan, maar dat bracht deze set bij mij niet. Er zaten wel een paar lekkere plaatjes tussen zoals Rock Hypnotic, Pounding Senses, Hardstyle Rockers en nog wat platen waar ik nu even niet op kom. Ik denk dat het ook met de sfeer te maken had, dat ik niet zoveel zin had om los te gaan hier. Er was gewoon totaal geen sfeer.

The Pitcher
Ook deze set wist me niet echt goed te motiveren. Ook hier zaten wel een aantal lekkere nummers in zoals die track met die anti die eerst als ain't nobody werd gelabeld. Ook de re-amp I just can't stop gehoord. Is ook wel een leuk plaatje. Heb helaas geen kick it to the bone gehoord, waarschijnlijk was ik toen eten halen, maar ik vond deze set net iets te wisselvallig om uit me dak te gaan. Na deze set ben ik ook meer naar achteren gegaan, omdat ik mezelf in bedwang wilde houden om de eerste persoon die tegen me aanliep zijn keel door te snijden.

Brennan Heart Live
Op de een of andere manier hou ik bij BH altijd de hoop dat hij een leuke set kan draaien. Dit was overigens weer niet het geval. Light the Fire, Running Late en die met die vocals 'some times are easy, some times are hard' waren de enige tracks van hem die me aanspraken. Punk Fanatic werd ook gedraaid. Hele aparte track live, die bassline klinkt totaal niet live. Net alsof iemand heel de tijd het volume harder zet en dan weer zachter. De rest werd opgevuld met 'daar heb je hem weer' Just as easy, sacrifice, bang the bass die na de mid 'vooraf'' uitgemixt werd. Ik heb het echt niet op die live mixjes van hem. Die overgang komt ineens uit het niets.. Hij zou leer moeten trekken uit de live set van crypsis.

Wildstylez
Tegenvallende set. Het is zon goede producer, maar zijn setjes vallen me altijd tegen. Stardust en A Different Story kwamen langs.. Ben ik wel een beetje op uitgekeken eigenlijk. Single sound vond ik dan wel weer leuk om eens te horen en de Numbers remix. Het hoogtepuntje was toch wel Creative Community. Wat een heerlijke track is dit toch. Ik heb me op dit moment ook zo veel mogelijk proberen af te scheiden van de trieste sfeer. Er hing echt nog een triestere sfeer dan op de begrafenis van Andre Hazes. Tijdens deze set ook naar de early gegaan, omdat de set me wederom niet trok. Bij Mental Theo was het echter zo druk dat we na 10 minuten weer weg zijn gegaan om naar TnT te gaan.

TnT
Dit was een album promotie set. Heb helaas 10 minuten van deze set moeten missen, omdat ik moest zeiken en weer even wat moest eten. Denk dat ik hierdoor Countdown heb gemist, dus dat is wel jammer. De Second Match remix klapte er heel hard op. Heerlijk hoe je die kan inmixen die harde intro. Wel jammer dat yeah en pulsation werden gedraaid. Daar ben ik wel een beetje op uit gekeken. Ik vond dit een leuke set, maar misschien komt dat ook omdat de lat niet echt hoog gezet was door de voorgangers. Bij naked kreeg ik wel een beetje kippevel. Hele lekkere track.

Noisecontrollers
Ik was toch een beetje verrast door deze set. Misschien komt het ook omdat ze 90 minuten moesten draaien, waardoor ze ook verplicht waren om er wat ouder werk in te gooien. Ook werden er tracks gedraaid zoals Paranoid, barbara streisand remix, defqon anthem (geef mij die van australie maar). Hoogtepunten van de set was de Donkey Rollers Mash-Up en repesteeltje-set u free. Respect dat ze deze draaiden.. Ik kreeg echt overal kippevel. Voor de rest was het wel standaard noisecontrollers werk met natuurlijk stardust, een edit van attack again met een andere melodie in de 2de climax, en de shreek/crump mash up(Die overigens heerlijk blijft). Deze set viel me dus niet tegen, wat overigens wel in de verwachting lag. Goede set.

Psyko Punkz
Ook een wisselvalige set. Tijdens deze set zijn we bij Olijfboompje en consorte gaan raggen. Hierdoor werd het feest een stuk aantrekkelijker, omdat het in groepsverband toch altijd even een stukje harder gaat. Inhoud van de set was standaard. Die dreamer is wel een leuke plaat. Coca Cola pepsi track is echt geen bal aan. Wel leuk dat ze begonnen met bass mechanics en dat universe ook gedraaid werd. Niet dat die plaat heel erg bijzonder is, maar was iedergeval een variatie op de tracklist. Voices kwam voorbij, pull your strings, left with the wrong, psyko soldier. Was vooral veel zelfpromotie, miste alleen de nieuwe van psyko punkz vs hhz. Wilde wel eens weten waar die inhoud nou precies over ging. In groepsverband heb ik me hier toch zeer op vermaakt, maar ik denk dat als ik de groep later tegen was gekomen, dat ik dit een bagger set vond.

Zatox
Een tegenvallende set met daarin wel het hoogtepunt van de dag; Pattern 2. Heerlijk was dit! In een cirkeltje staan zo dat je niet onderbroken kan worden door het trieste publiek en gewoon keihard raggen. Na dit nummer dacht ik even dat ik Steve Irwin aan het einde van de tunnel zag, maar gelukkig kwam ik weer snel terug op aarde. De opbouw was gewoon de killer van deze set. In het midden van je set de bpm tool doen van hardbass en dan eindigen met a new dimension. Het was sowieso weer een one man show, want de enige platen die ik van andere heb gehoord waren pounding senses en dan pattern 2. Er was ook nog een andere maar deze kan ik ff niet voor me halen. Hij moet echt eens gaan varieren, want dit begint trieste vormen aan te nemen.

Crypsis Live
Ik heb me expres gespaard voor de laatste 3 uur, omdat ik wist dat dit bijna non-stop raggen zou zijn. Crypsis begon hiermee. Heerlijke live set met daarin nackt, jealousy remix en darkness is calling. Deze set was veel beter dan BH live, puur kijkend naar de live mix en niet naar de kwaliteit van de nummers. Veel meer actie en variatie zat er in deze set. Op deze set ook weer flink staan beuken en het zou een lastige taak worden voor Alpha Twins en Ran-D om hier over heen te gaan.

Alpha Twins vs Ran-D
Heldige set. Alleen jammer dat ze breathe draaide. Als je weet dat wildstylez voor je heeft gestaan, moet je niet met breathe beginnen. Voor de rest geen minpunten gehoord. De sitdown op Feel my fire werd niet goed nagevolgd door het publiek wat ik overigens wel jammer vindt. Maarja 80% wat er tussen stond wist toch hun eigen naam niet meer dus jaa.. Het hoogtepunt van triestheid vond ik nog wel 3 dikke lelijke wijven die vanaf noisecontrollers heel de tijd op dezelfde plek hebben gestaan en heel de tijd hebben staan praten en niet los gegaan zijn. Weer even verder op de inhoud van de set. De welbekende afsluiting met Under Attack en daarna Haunter of the Dark. Let it go, kick back, the new shit, gangsters dont dance, liberate en nog een hoogtepuntje, Rebirth. 7 mensen die meer sfeer brachten dan de rest van het publiek door de tekst mee te blerren en vervolgens hard op los te gaan.

HELDEN:Zany&B-Front
Voor mij was dit de hardste afsluiter ooit. Beginnen met Animated Audio is sowieso al een hulde waard. Twee nieuwe b-front platen gehoord, een had heel veel weg van Inner Creativity. Klonk heel erg lekker. Acid Nightmare remix is echt heel vet. De climax brengt echt heel veel sfeer mee. De outro is te sick voor woorden (L). Na deze plaat werd D.O.N.K.E.Y er op gegooid. Echt heerlijk was dit. Voor de rest kwamen everything changes, een mash up van sky high(dacht ik), big fat bass en orgazmo met een dikke kick eronder. Again we will rise en Welcome to Darkness zijn ook aan bod gekomen. Extreme loudnezz, Godz power en Inner Creativity ook. Het kan zijn dat ik iets vergeet, maar ik vond het echt de dikste set ooit. Echt alles gegeven bij deze set en naar de bus terug lopen werd hierdoor ook erg lastig met poten die voelde als 2 betonblokken.

Uiteindelijk is dit toch een heerlijk feest gebleken, maar dat kwam toch vooral door de afsluiting. Deze heeft ervoor gezorgd dat het feest toch de moeite waard was.

+
- Heldige afsluiting. Zany en B-front helden.
- Heb niet lang op drinken hoeven te wachten.
- Het weer is niet tegengevallen. Bij elkaar maar 20 minuten geregend denk ik.

_
- Publiek. Liepen echt trieste figuren. Ook de lopende massa vond ik hinderlijk.
- Eten. De snacks waren heel erg goed. De broodjes hamburger waren heerlijk, maar op het begin van de dag nam ik een tosti en dat was gewoon een broodje kaas ham en dat was nog maar op het begin van de dag toen het nog niet druk was.
- Drukte. Dagjespubliek overheerste, waardoor het heel druk was.

Was zeker weer te gek kerel :D
We moeten vaker feestjes pakken met deze groep haha! :P
Non stop beuken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een bijzonder geniaal einde van B-Front en Zany :love: Ran-D/Alpha2, TNT en Crypsis waren ook wel goed te doen. Over het algemeen werd er heel standaard gedraaid met weinig verassingen. Zatox, psyko punkz en brennan heart draaiden hun gebruikelijke lijstje.. sfeer vond ik in het begin heel erg tegen vallen toen het langzaam donker werd leken sommige mensen wakker te worden. Met veel onbekenden los gegaan :p Geluid was vooraan wel te doen, stond je wat meer achteraan, werd het al snel minder. over het algemeen wel een goed feest gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi


Als er iets beters te vinden is dan de pauperbedoeling dat sfeer moet geven bij de hardstyle, dan ga ik daar heen. Bij de hardcore ging het gruwelijk hard los, was het geluid top en was het daarom ook logisch dat ik daar losging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi


Als er iets beters te vinden is dan de pauperbedoeling dat sfeer moet geven bij de hardstyle, dan ga ik daar heen. Bij de hardcore ging het gruwelijk hard los, was het geluid top en was het daarom ook logisch dat ik daar losging.

:kiss: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi

Het eerste liedje wat bij mij in mijn hoofd springt is het volgende;

Smaaackk in your face!
You want it?
Here we gooooo! xd

Hier werd je wel even flinks geowned. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 08:55 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
roberttt schreef:
Vorig jaar 1 van de beste kwa sfeer en dan hoor je dit >.< Zo zonder is dat


:lol:

Hij komt me nu écht de strot uit :lol:

Op In Qontrol deed DV8 dit toch voor het eerst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 10:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, helemaal aan het einde van het feest... toen was het ook vet en bracht het een hele vette sfeer. Daarna moest het iedere week op elk feest weer gedaan worden.

Vind het echt een kansloos gebeuren. Zitten doe je thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga ook absoluut niet zitten als ze zoiets doen bij een set waar ik bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja, helemaal aan het einde van het feest... toen was het ook vet en bracht het een hele vette sfeer. Daarna moest het iedere week op elk feest weer gedaan worden.

Vind het echt een kansloos gebeuren. Zitten doe je thuis.

Inderdaad, toen vond ik het ook vet. Nu moest ik gapen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feestje! Ik heb genoten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Piaaa schreef:
Chukkels schreef:
Wat een vet feest was dit zeg! 's Middags vond ik het echt geen kut aan, hoewel er wel redelijk lekker gedraaid werd, maar er was totaal geen sfeer bij de hardstyle. 90% stond stil en iedereen liep voor je langs, je kon gewoon niet lekker los gaan. Toen maar bij de hardcore gaan kijken en dat was wel geniaal, met The Viper die z'n hitjesparade liet horen en daarna Unexist die de grootste heldenset neerzette die ik ooit gehoord heb. Wat een bazenset was dat! Beuken voor het leven. Vanaf 9 uur weer hardstyle en toen hadden we een betere plek, 'hervonden' we iedereen, zodat we ook nog eens een leuke grote groep hadden om mee te stampen en werd de muziek 10x beter.

Ik heb me dus prima vermaakt, zonde van de middag, maar de hardcore en de avond maakte alles goed! :worship:

Wat is dit dan Chukkels?
Weglopen bij de hardstyle omdat het je niet aanstaat, jij gaat toch overal op los?

Hihihi

Het eerste liedje wat bij mij in mijn hoofd springt is het volgende;

Smaaackk in your face!
You want it?
Here we gooooo! xd

Hier werd je wel even flinks geowned. :worship:

Heb je het nou over mij of hem, ik volg hem ff niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 18:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:


Eerlijk gezegd vind ik dit filmpje de minste.

Punt 1: Je ziet 50% van de tijd de early en niet de hardstyle terwijl er al een filmpje was van de early
Punt 2: Meidje is leuk en aardig maar is erg lang in beeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb je het nou over mij of hem, ik volg hem ff niet meer :P

Over dat je naar mijn mening Chukkelientje hier vol een uppercut geeft :woot:

Ik vond het wel een epische dis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
[

Eerlijk gezegd vind ik dit filmpje de minste.

Punt 1: Je ziet 50% van de tijd de early en niet de hardstyle terwijl er al een filmpje was van de early
Punt 2: Meidje is leuk en aardig maar is erg lang in beeld!

Die moves van dat meisje, whahaha. Lachwekkend gewoon. Wel kenmerkend voor het grootste deel van het publiek dat er op afkwam. :/

Olijfboompje schreef:
Piaaa schreef:
Heb je het nou over mij of hem, ik volg hem ff niet meer :P

Over dat je naar mijn mening Chukkelientje hier vol een uppercut geeft :woot:

Ik vond het wel een epische dis.


Hier ga ik maar niet op in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2011 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



xd
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten