Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt? 
2 maart, maar er zullen tegen die tijd al wat namen bekend worden gemaakt.wrote:Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?
2 maart, maar er zullen tegen die tijd al wat namen bekend worden gemaakt.wrote:Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?
Okee ideaal!wrote:2 maart, maar er zullen tegen die tijd al wat namen bekend worden gemaakt.wrote:Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?
Vorig jaar ff bij dat hiphop gedeelte geweest, dat was wel lachwekkend. Past echt niet op een feest als Emporium vind ik.wrote:Voor mij de HS en de HCmaar ik ga natuurlijk wel ff alle stages bijlangs
dat was dan ook vast een stage met statafels en muren waar je bij kan hangenwrote:Vorig jaar ff bij dat hiphop gedeelte geweest, dat was wel lachwekkend. Past echt niet op een feest als Emporium vind ik.wrote:Voor mij de HS en de HCmaar ik ga natuurlijk wel ff alle stages bijlangs
Matrixx presenteert de eerste artiesten voor Emporium 2011:wrote:Okee ideaal!wrote:2 maart, maar er zullen tegen die tijd al wat namen bekend worden gemaakt.wrote:Wanneer wordt de line-up bekend gemaakt?
Naja nog maar even wachten danEn iemand die een naam weet natuurlijk gelijk posten
De house-stage wordt anders ook goed bezocht hoorwrote: opzich zou van alles er wel bij kunnen maar je weet van te voren gewoon wat het meest bezocht word
Wij stonden gelukkig in het rechter gedeelte dus hadden er gelukkig niet veel last van. Hoop wel op een soort gelijke line-up en sfeer als toen in de Joker Areawrote:Dat kwam waarschijnlijk omdat ze niet wisten dat er zoveel mensen opaf zouden komen. Dus laat ze dit jaar maar een grotere tent neerzetten, die komt echt wel vol! Vorig jaar zelfs een tijdje buiten de tent gestaan omdat het binnen te druk was inderdaad.
Dan maar een plek zoeken waar je lekker los kunt gaan héwrote:Early-tent werd ons vorig jaar iets te druk. We moesten ons door de mensen wurmen om ook maar ongeveer aan de rand van de tent te komen. Op dat moment besloten we toch maar weer naar de hardstyle te gaan..
Haha kan ik me voorstellen! Sta je een paar uur te raggen op HS / HC, loop je daarna een tent in met van die slome muziek!wrote:Vorig jaar ff bij dat hiphop gedeelte geweest, dat was wel lachwekkend. Past echt niet op een feest als Emporium vind ik.wrote:Voor mij de HS en de HCmaar ik ga natuurlijk wel ff alle stages bijlangs
wrote:Hardstyle: Alpha Twins vs Ran-D
Wordt zowiezo al mooi bij de harstyle!
Emporium;wrote:Mwah.. valt mee beste goede prijs/kwaliteit verhouding vergeleken met andere festivals.wrote:Vind ticket toch best duur eigenlijk...
Ja dat is echt de grootste onzin ooit!! Dat ze nu die schilderijbobo's uit de musea laten rotten oke, maar om de evenementen/feesten duurder te maken is zwaar klote!wrote:Gelukkig is Emporium nog in mei... Vanaf juli worden festivals te duur voor woorden
Waarom gratis?wrote:ag voor mij is emporium gratis, en anders ga ik niet
als de rappers van zwart licht er staan dan heb ik gastenlijstwrote:Waarom gratis?wrote:ag voor mij is emporium gratis, en anders ga ik niet
Zit je in de crew van zwart licht of zo?wrote:als de rappers van zwart licht er staan dan heb ik gastenlijstwrote:Waarom gratis?wrote:ag voor mij is emporium gratis, en anders ga ik niet