Ik wil wel meerijdenwrote:Die plaat is echt bazig lekker man!wrote:House :')
Maaruh, kaartje toch maar gekocht. Ondanks dat ik midden in m'n tentamenweek zit. Weet nog niet hoe ik ga, want ik zit wel met vervoerWellicht ga ik zelf met de auto, alleen wordt dat een duur dagje dan.
Op zich zou je met mij mee kunnen rijden?
Moet je wel naar Zwijntje komen haha
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is cool!wrote:Ik wil wel meerijdenwrote:Die plaat is echt bazig lekker man!wrote:House :')
Maaruh, kaartje toch maar gekocht. Ondanks dat ik midden in m'n tentamenweek zit. Weet nog niet hoe ik ga, want ik zit wel met vervoerWellicht ga ik zelf met de auto, alleen wordt dat een duur dagje dan.
Op zich zou je met mij mee kunnen rijden?
Moet je wel naar Zwijntje komen hahaOp momenten als deze haat ik het dat ik in Zoetermeer woon is gewoon niet bereikbaar met het ov bijna
We hebben nog plek, dus dat kan prima
Fuck, normaal bouw ik altijd Emporium op, maar deze keer worden er nogal weinig mensen ingehuurd. Een van de leukste opdrachten van het jaar, om het eerst op te bouwen en dat faking hard los te gaan. Dan alleen maar alleen hard losgaan! 
L
Hardtraxxer
184 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Op het laatste moment toch nog maar ff n kaartje gescoord! Word knallen.. Mn eerste feestje van t festival seizoen!
Mijn 4ewrote:Op het laatste moment toch nog maar ff n kaartje gescoord! Word knallen.. Mn eerste feestje van t festival seizoen!
Gisteravond toch maar een ticket gescoord
Heerlijk! Heb er zin in. Komen erg veel bekenden hier uit Nijmegen dus dat wordt sowieso gezellig
Had al met Daniel afgesproken om even te meeten, dus wellicht tot dan 
Haha kan ik daarna ook nog blijven pitten op de bank tot 7 uur want ook vanaf daar kan ik niet thuis komen echt ergIs cool!
We hebben nog plek, dus dat kan prima
Hahahah, ja, dat kan vast welwrote:Haha kan ik daarna ook nog blijven pitten op de bank tot 7 uur want ook vanaf daar kan ik niet thuis komen echt ergIs cool!
We hebben nog plek, dus dat kan primaZoja, moet ik morgen fftjes f5'en en hopen dat reserveringen niet doorgegaan zijn
Heb hier standaard bedden liggen haha
Ik ben steeds blijer dat ik een kaartje heb gekocht 
F
Hardtraxxer
55 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Focking veel zin in! Heeeeerlijke Line-up!
Zijn overgekochte Primera tickets een beetje te vertrouwen? E-tickets kopen van iemand anders vertrouw ik voor geen meter namelijk. Iemand enig ervaring?
Zijn overgekochte Primera tickets een beetje te vertrouwen? E-tickets kopen van iemand anders vertrouw ik voor geen meter namelijk. Iemand enig ervaring?
wrote:http://www.zoover.nl/nederland/gelderland/nijmegen/weer
Laten we het zo houden!!
Primera tickets zijn zeer moeilijk tot niet te vervalsen. Het is dik papier die aan beide kanten bedrukt is, bovendien zit er ook een glimmend randje op die niet te kopiëren is..wrote:Focking veel zin in! Heeeeerlijke Line-up!
F
Hardtraxxer
55 posts member since 2011
last seen Aug 2015
owkeej chill, vandaag kaartje geregelt voor een maat van me.wrote:Primera tickets zijn zeer moeilijk tot niet te vervalsen. Het is dik papier die aan beide kanten bedrukt is, bovendien zit er ook een glimmend randje op die niet te kopiëren is..wrote:Focking veel zin in! Heeeeerlijke Line-up!
Iedereen al de Emporium app gedownload?
Blackberrywrote:owkeej chill, vandaag kaartje geregelt voor een maat van me.wrote:Primera tickets zijn zeer moeilijk tot niet te vervalsen. Het is dik papier die aan beide kanten bedrukt is, bovendien zit er ook een glimmend randje op die niet te kopiëren is..wrote:Focking veel zin in! Heeeeerlijke Line-up!
Iedereen al de Emporium app gedownload?
H
Hardtraxxer
74 posts member since 2011
last seen Nov 2012
volgens mij zijn de verwachtingen niet te best, regenwrote:wrote:http://www.zoover.nl/nederland/gelderland/nijmegen/weer
Laten we het zo houden!!
Inderdaad, wordt stampen met de poncho's :cheer:wrote:volgens mij zijn de verwachtingen niet te best, regenwrote:
Ik ga voorlopig er nog van uit dat de weervoorspelling gunstiger wordt 
Ik ga ervan uit dat weersvoorspellingen negen van de tien keer fout zitten.wrote:Ik ga voorlopig er nog van uit dat de weervoorspelling gunstiger wordt
wanneer je op www.rtvgelderland.nl het weer kijkt valt het nog best mee.. 30% kans neerslag en 19 graden met wat bewolking!wrote:Ik ga ervan uit dat weersvoorspellingen negen van de tien keer fout zitten.wrote:Ik ga voorlopig er nog van uit dat de weervoorspelling gunstiger wordt
Dus niets aan de hand!
H
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
me zonnebril gaat sowieso mee,
nu hopen dat ik hem ook nog nodig heb waarvoor ze origineel bedoeld zijn!
De ogen beschermen tegen licht toch? Nou dan doe ik hem op voor de lampenwrote:me zonnebril gaat sowieso mee,
H
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
weer de gele pootjes blauwe glazen bril?wrote:De ogen beschermen tegen licht toch? Nou dan doe ik hem op voor de lampenwrote:me zonnebril gaat sowieso mee,
ik heb heb dezelfde maar dan in het zwart met blauw glas op
zoek nog 2 tickets.. dus als je ze kwijt kunt, check: 2 x Ticket Emporium
Who was there
Nobody has said they're going yet.