Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
kwacht nog op de volledige line up, maar het wordt wss Intents :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Pommer schreef:
kwacht nog op de volledige line up, maar het wordt wss Intents :thumbup:


Line-up is toch allang bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :thumbsup: kaarten binnen, nu nog hopen op heerlijk weer!
:whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
zaterdag 28 mei organiseert Matrixx voor de 7e keer het dancefestival Emporium op de Berendonck in Wijchen. Bij alle voorgaande edities gingen de laatste kaarten een paar dagen voor het evenement over de (digitale) toonbank. Dit jaar zal Emporium echter al over een paar dagen uitverkocht zijn, ruim twee weken van te voren. Iedereen die van plan was om in de laatste week zijn Emporium kaartje te kopen, raadt Matrixx aan om dat nu te doen zodat je er zeker bij bent.

sms 'zon aan' en win de hele dag gratis eten en drinken
Eén van de meest besproken onderwerpen voorafgaand aan Emporium is het weer. Gelukkig heeft Matrixx dit jaar een deal kunnen maken met het KNMI en Ra om 28 mei gegarandeerd een prachtige zonnige dag te krijgen. Maar daarvoor moeten jullie wel wat doen.

Sms, post, tweet of krabbel 'zon aan' naar/op de sociale netwerken van Emporium of het speciale telefoonnummer van Emporium. Op www.emporium.nl wordt de teller bij gehouden van het aantal zon aan - reacties. Bij 5.000 of meer reacties garandeert het KNMI en Ra een prachtige Emporium dag. Uit alle reacties worden 10 winnaars getrokken die de hele dag onbeperkt gratis mogen eten en drinken!

Wat moet ik doen?
Mobiel: 06 422 446 74 – sms, zon aan + *je naam*
Twitter: @emporium2011 – tweet, zon aan @emporium2011
Hyves: Klik op deze link en krabbel, zon aan
Facebook: Klik op deze link - 'like' en post zon aan @emporiumfestival

FAQ's
Er zijn ongetwijfeld mensen die vragen hebben voorafgaand aan Emporium – Thousand and One Nights over bv parkeren, busreizen, medicijnen of kluisjes. Antwoord op deze meest gestelde vragen (FAQ's) staan nu online op www.emporium.nl.

De laatste tickets
Tickets voor Emporium kosten € 48,- (ex fee). VIP tickets kosten €60,- (ex fee). De laatste tickets zijn online te koop op www.matrixx.nl, www.emporium.nl en bij alle Primera's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt het goed weer indd :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Hopelijk wordt het goed weer indd :$ :loving:


Jaaaa echt wel! Naja opzich is alles wel oke, zolang het maar niet regent/stormt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Citaat:
zaterdag 28 mei organiseert Matrixx voor de 7e keer het dancefestival Emporium op de Berendonck in Wijchen. Bij alle voorgaande edities gingen de laatste kaarten een paar dagen voor het evenement over de (digitale) toonbank. Dit jaar zal Emporium echter al over een paar dagen uitverkocht zijn, ruim twee weken van te voren. Iedereen die van plan was om in de laatste week zijn Emporium kaartje te kopen, raadt Matrixx aan om dat nu te doen zodat je er zeker bij bent.

sms 'zon aan' en win de hele dag gratis eten en drinken
Eén van de meest besproken onderwerpen voorafgaand aan Emporium is het weer. Gelukkig heeft Matrixx dit jaar een deal kunnen maken met het KNMI en Ra om 28 mei gegarandeerd een prachtige zonnige dag te krijgen. Maar daarvoor moeten jullie wel wat doen.

Sms, post, tweet of krabbel 'zon aan' naar/op de sociale netwerken van Emporium of het speciale telefoonnummer van Emporium. Op http://www.emporium.nl wordt de teller bij gehouden van het aantal zon aan - reacties. Bij 5.000 of meer reacties garandeert het KNMI en Ra een prachtige Emporium dag. Uit alle reacties worden 10 winnaars getrokken die de hele dag onbeperkt gratis mogen eten en drinken!

Wat moet ik doen?
Mobiel: 06 422 446 74 – sms, zon aan + *je naam*
Twitter: @emporium2011 – tweet, zon aan @emporium2011
Hyves: Klik op deze link en krabbel, zon aan
Facebook: Klik op deze link - 'like' en post zon aan @emporiumfestival

FAQ's
Er zijn ongetwijfeld mensen die vragen hebben voorafgaand aan Emporium – Thousand and One Nights over bv parkeren, busreizen, medicijnen of kluisjes. Antwoord op deze meest gestelde vragen (FAQ's) staan nu online op http://www.emporium.nl.

De laatste tickets
Tickets voor Emporium kosten € 48,- (ex fee). VIP tickets kosten €60,- (ex fee). De laatste tickets zijn online te koop op http://www.matrixx.nl, http://www.emporium.nl en bij alle Primera's.

Met z'n allen ZON AAN smsen, misschien wordt het dan wel echt mooi weer! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
OFFICIAL WARNING: Emporium Festival 2011 - Thousand and one Nights is close to sold out! Get your tickets NOW! http://bit.ly/kWnuQt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:56 
 
Hardtraxx Addict

Markos schreef:
Citaat:
OFFICIAL WARNING: Emporium Festival 2011 - Thousand and one Nights is close to sold out! Get your tickets NOW! http://bit.ly/kWnuQt


Dit feest is toch echt het beste feest, samen met Q-Base, wat ik elk jaar meemaak.
4e keer op rij dit jaar en wordt bijna elk jaar beter, op de jammerlijke afsluiter afgelopen jaar na.
Zany en B-Front zullen het deze jaargang dubbel en dwars goed maken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit gweest hier helaas.. vind de kaarten ook vrij duur moet ik eerlijk zeggen. Maargoed, wie weet volgend jaar dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:11 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Nog nooit gweest hier helaas.. vind de kaarten ook vrij duur moet ik eerlijk zeggen. Maargoed, wie weet volgend jaar dan maar :P


Dit feest heeft voor mij Defqon en Decibel echt wel verslagen hoor, en niet alleen vorig jaar!
Leukste buiten feest op Q-Base na. De prijs valt ook echt wel mee als je ziet dat alles goed is
geregeld (IMO). Wc's en zo zijn ook gratis sinds 1 a 2 jaar, qua drukte is het goed te doen, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan je beter nu nog gaan als je de tickets te duur vind worden, want ieder jaar worden ze overal alleen maar duurder... kan je over een paar jaar nergens meer heen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Kan je beter nu nog gaan als je de tickets te duur vind worden, want ieder jaar worden ze overal alleen maar duurder... kan je over een paar jaar nergens meer heen ^^


Decibel is nu ook 72 pleuro incl. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

daarom! over een paar jaar tel je 100 euro neer per festival!

Maar aan de andere kant, 80 euro verdient de gemiddelde hardtraxxer toch wel op 1 dag.. dus je werkt 1 dag voor een dag vol plezier.. das nog wel te doen als je het zo bekijkt vind ik en misschein blijven er zo meer kaartjes over voor de liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Toch echt wel een heerlijke Anthem :D heb er al helemaal zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zE83h8Jd1Iw&feature=feedu[/youtube]

Toch echt wel een heerlijke Anthem :D heb er al helemaal zin in :woot:

Edit: filmpje wil niet helemaal embedden? :$

Dikgedrukte moet je weghalen..:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Jopsem schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zE83h8Jd1Iw&feature=feedu[/youtube]

Toch echt wel een heerlijke Anthem :D heb er al helemaal zin in :woot:

Edit: filmpje wil niet helemaal embedden? :$

Dikgedrukte moet je weghalen..:P



Thanks :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 12:27 
 
Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
daarom! over een paar jaar tel je 100 euro neer per festival!

Maar aan de andere kant, 80 euro verdient de gemiddelde hardtraxxer toch wel op 1 dag.. dus je werkt 1 dag voor een dag vol plezier.. das nog wel te doen als je het zo bekijkt vind ik en misschein blijven er zo meer kaartjes over voor de liefhebbers


OFF: Valt toch vies tegen hoor. Ik ben na 5 jaar full time te hebben gewerkt weer full time naar school aan het
gaan en leeft op de 80 euro studiefinanciering per maand plus 150 euro stage vergoeding. Nu heb ik dit
jaar ook nog niet veel feesten gehad. Maar Decibel zal er flink inhakken en Emporium ook. Zeker nu
ik alleen nog maar wil drinken op de feestjes gaat er heel heel veel bier doorheen!

ON: Ik hoop dat Alpha Twins, Crypsis LIVE en zo ook een beetje laat draaien. Liefst voor Zany en B-Front.
Ook ben ik erg benieuwd wat het decor zal worden, zal wel iets in de richting van een Paleis of Moskee zijn... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar was mijn eerste keer Emporium en echt super bevalle!!
Dit jaar zeker weer. Heb er al behoorlijk veel zin in lekker pendelen tussen flying fakir en harem's secret :clap:

Nu nog hopen op een lekker zonnetje....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:08 
 
Hardtraxxer

voorspellingen zijn niet geweldig:
zaterdag 28-05-2011
17 °C Max. temp.
9 °C Min. temp.
14 km/u Windkracht
52% Regenkans
1.3 mm Regen in mm

we blijven duimen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard schreef:
voorspellingen zijn niet geweldig:
zaterdag 28-05-2011
17 °C Max. temp.
9 °C Min. temp.
14 km/u Windkracht
52% Regenkans
1.3 mm Regen in mm

we blijven duimen :thumbup:


:slow: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard schreef:
voorspellingen zijn niet geweldig:
zaterdag 28-05-2011
17 °C Max. temp.
9 °C Min. temp.
14 km/u Windkracht
52% Regenkans
1.3 mm Regen in mm

we blijven duimen :thumbup:


En smsen natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard schreef:
voorspellingen zijn niet geweldig:
zaterdag 28-05-2011
17 °C Max. temp.
9 °C Min. temp.
14 km/u Windkracht
52% Regenkans
1.3 mm Regen in mm

we blijven duimen :thumbup:


Afbeelding
Afbeelding

Gewoon goedh oor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:05 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Hard schreef:
voorspellingen zijn niet geweldig:
zaterdag 28-05-2011
17 °C Max. temp.
9 °C Min. temp.
14 km/u Windkracht
52% Regenkans
1.3 mm Regen in mm

we blijven duimen :thumbup:


*foto´s*

Gewoon goedh oor.

heb je gekeken naar de datums die bovenin jou plaatjes staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:11 
 
Artiest

Hoe zit het met house anthem dan? Zoals vorig jaar, vond ik een veel sterker house anthem van hardstyle.
Zal dit jaar niet lastig zijn overigens, want vind het anthem weer matig, maar is er weer een house anthem?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten