Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Wooo line-up is zeker vet, hier moet ik heen!!


Zeker, maar hier ga ik heen :D

Al aantal keer geweest en elk jaar wordt het beter.
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

Markos schreef:
freddyadu8 schreef:
Wooo line-up is zeker vet, hier moet ik heen!!

Zeker, maar hier ga ik heen :D

Al aantal keer geweest en elk jaar wordt het beter.


Mooi dat het elk jaar beter wordt!! Word mijn eerste keer Emporium en heb
er al erg veel zin in !!
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn wat een line-up!

Meteen effe kaarten bestellen... :yay:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wist niet dat je al kaarten kon halen :huh:

Net meteen 1tje gehaald! :D En dikke lineup :D
lekker dichtbij dus heb er zin in! Word mijn 1e x (vorige jaar was ik nog geen 18 en dat wouw ik toen niet riskeren :P)
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jeppp, net besloten dat we gaan!! :clap:
Bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort even vragen of er wat maatjes ook mee willen ^^
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markos schreef:
freddyadu8 schreef:
Wooo line-up is zeker vet, hier moet ik heen!!


Zeker, maar hier ga ik heen :D

Al aantal keer geweest en elk jaar wordt het beter.


Inderdaad! Ik ga ook weer heen :yay:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox feat. The R3bels LIVE :loving: :loving: :loving:

Alleen daarom zal ik al een kaartje kopen, maar helaas nog 2 jaar wachten. :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2010 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben nog aant twijfelen...Ff kijken of ik de rest meekrijg, dat moet denk ik wel lukken met deze line up :loving:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Morgen ff paar kaarten bij halen!
Sowieso met een goeie groep aanwezig! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:
Morgen ff paar kaarten bij halen!
Sowieso met een goeie groep aanwezig! :thumbsup:


Wij ook, vandaag of morgen ook bestellen :)
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een zieke line-up :worship:
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 20:19 
 
Hardtraxx Newbie

die line-up :love:

zekers aanwezig
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kaarten besteld!!! :yay:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop dat Crypsis een beetje laat op de avond draait.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is wel echt gruwelijk! Denk alleen niet dat dit m wordt, 6tegen6 toernooi hier in t dorp is ook altijd bal.
En 2 weken later DefQon :)
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DIT is het enige en echte emporium topic!
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andere zal dadelijk wel gesloten worden :)


On topic: gruwelijk vette line-up!
Jammer dat het slechte periode is, examens + gratis festival hier in men dorp!!
Gaat het dus niet worden, jammer :(
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bourzwain schreef:
Andere zal dadelijk wel gesloten worden :)


On topic: gruwelijk vette line-up!
Jammer dat het slechte periode is, examens + gratis festival hier in men dorp!!
Gaat het dus niet worden, jammer :(

Ik was aan het zoeken naar dit topic kon em niet vinden vandaar ...
Maargoed, gooi de line up der anders ff bij is wel zo netjes :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien toch maar aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Vorig jaar prima naar me zin gehad daar dus ben er zeker weer bij :thumbsup: Duurt alleen nog wel heeeeel lang.

Nee hoor tis al bijna mei ^^ :x
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
maarten1410 schreef:
Vorig jaar prima naar me zin gehad daar dus ben er zeker weer bij :thumbsup: Duurt alleen nog wel heeeeel lang.

Nee hoor tis al bijna mei ^^ :x


achja, een maandje.
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende week kaartjes halen! Dit is echt een vette line up! :woot:
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jullie zitten nu eigenlijk allemaal te geilen op die line up, maar die kan ik nergens vinden :P :X
Bericht Geplaatst op 26 apr 2010 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
jullie zitten nu eigenlijk allemaal te geilen op die line up, maar die kan ik nergens vinden :P :X

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/emporium ... ne-up.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten