Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hhhmm twijfel nog!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 11:57 
 

Niet twijfelen, ik vond emporium echt 20x leuker dan defqon1 vorig jaar. Het is qua show misschien een stukje minder spectaculair en professioneel, maar goddamn wat een line-up en knalgehalte altijd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wanneer wordt de line-up bekend gemaakt..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zal nog wel even duren aangezien dit eind mei pas is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Fantasy Island of Emporium... :oh:

Gewoon beide, doe ik ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
wanneer wordt de line-up bekend gemaakt..?

Vorig jaar was dit ongeveer een maand van te voren maar eigenlijk maakt het niet uit wie er komt. Dit is echt het ideale opwarm feestje voor de rest van de zomer. Goeie locatie, altijd een prima line-up en voor ieder wat wils omdat je aan de ene kant van het strand hardstyle en hardcore hebt en richting de andere kant house en alles wat tussen deze stylen in zit :)

Niet zo twijfelen, zonde van je tijd, gewoon gaan! En als het dan toch niks was, geef je mij maar de schuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
wanneer wordt de line-up bekend gemaakt..?

Vorig jaar was dit ongeveer een maand van te voren maar eigenlijk maakt het niet uit wie er komt. Dit is echt het ideale opwarm feestje voor de rest van de zomer. Goeie locatie, altijd een prima line-up en voor ieder wat wils omdat je aan de ene kant van het strand hardstyle en hardcore hebt en richting de andere kant house en alles wat tussen deze stylen in zit :)

Niet zo twijfelen, zonde van je tijd, gewoon gaan! En als het dan toch niks was, geef je mij maar de schuld :)

Ik wil hier ook wel voor instaan! Altijd een super feest! Lekker stampen in de regen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
wanneer wordt de line-up bekend gemaakt..?

Vorig jaar was dit ongeveer een maand van te voren maar eigenlijk maakt het niet uit wie er komt. Dit is echt het ideale opwarm feestje voor de rest van de zomer. Goeie locatie, altijd een prima line-up en voor ieder wat wils omdat je aan de ene kant van het strand hardstyle en hardcore hebt en richting de andere kant house en alles wat tussen deze stylen in zit :)

Niet zo twijfelen, zonde van je tijd, gewoon gaan! En als het dan toch niks was, geef je mij maar de schuld :)

Vorig jaar was de line-up in ieder geval echt HEEL dik in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ khadber: zeker weten! Heb echt geen moment stil gestaan omdat er overal wel iets draaide waar op ik los kon gaan. En lekker zitten op het strand om te eten, zo lekker.

@ machiel: regen? Nee man. Vorig jaar was het weer perfect! hele week regen en toen het zaterdag was hele dag zon met af en toe een wolkje met een licht zomerswindje! Perfect!

Heb vorig jaar ook voor het eerst die Pounding Senses remix gehoord, werd gedraaid door Zany samen met de Noicecontrollers. Wat een dikke set was dat he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
@ khadber: zeker weten! Heb echt geen moment stil gestaan omdat er overal wel iets draaide waar op ik los kon gaan. En lekker zitten op het strand om te eten, zo lekker.

@ machiel: regen? Nee man. Vorig jaar was het weer perfect! hele week regen en toen het zaterdag was hele dag zon met af en toe een wolkje met een licht zomerswindje! Perfect!

Heb vorig jaar ook voor het eerst die Pounding Senses remix gehoord, werd gedraaid door Zany samen met de Noicecontrollers. Wat een dikke set was dat he!

Ja vorig jaar was een uitzondering op de regel, normaal noemt men het zwemporium :P
2 jaar geleden nog wel flink lopen stampen in de regen tijdens Donkey rollers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
2 jaar geleden nog wel flink lopen stampen in de regen tijdens Donkey rollers :cool:

Dat was inderdaad een memorabel momentje, net zoals het eind van Mysteryland afgelopen editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 20:57 
 
Hardtraxxer

Nog geen kaartje besteld, maar die gaat er absoluut komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Machiel schreef:
2 jaar geleden nog wel flink lopen stampen in de regen tijdens Donkey rollers :cool:

Dat was inderdaad een memorabel momentje :)


Inderdaad, mooi om te zien dat er weinig weg liepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hhmm als ik dit zo lees dan is het inderdaad wel de moeite waard om te gaan!! Is ff polsen of ik iemand mee ga krijgen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Hhmm als ik dit zo lees dan is het inderdaad wel de moeite waard om te gaan!! Is ff polsen of ik iemand mee ga krijgen!!


als je niemand kan vinden ga ik wel met je mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Hhmm als ik dit zo lees dan is het inderdaad wel de moeite waard om te gaan!! Is ff polsen of ik iemand mee ga krijgen!!

Dat had ik vandaag dus ook ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 22:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat vorig jaar erg vet was, dus ja.
'T is dat Defqon 2 weken later is en ik keuzes moet maken... Mja, het is ook nog maar de vraag of ik daar wel kaarten voor krijg met dat geouwehoer ieder jaar. En ik ga dr dit keer zeker niet keihard mn best voor doen zoals vorig jaar. Ik zie het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Hhmm als ik dit zo lees dan is het inderdaad wel de moeite waard om te gaan!! Is ff polsen of ik iemand mee ga krijgen!!

Dat moet lukken, gewoon video's van vorig jaar zoeken en de vorige pagina uitdraaien en laten lezen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2010 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
Hhmm als ik dit zo lees dan is het inderdaad wel de moeite waard om te gaan!! Is ff polsen of ik iemand mee ga krijgen!!

Dat moet lukken, gewoon video's van vorig jaar zoeken en de vorige pagina uitdraaien en laten lezen ;)

Indd wel een strak plan, ff op de mail zetten en dan maar afwachten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2010 19:25 
 
Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:

euphoria trailer bij emporium? >.< verkeerd geplaatst denk ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maandag 1 maart line-up ben benieuwd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net kaarten gehaald :)
Word zeker een :bomb: van een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 18:53 
 
Hardtraxx Newbie

Schopje.

Line-up is zeker nice! Dat wordt knallen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wooo line-up is zeker vet, hier moet ik heen!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten