Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
slijmballen :whistle:

^^

Zal wel mms'en of moet je dan nog harder huilen?

Doe maar, dan kan ik nog een beetje van de sfeer proeven misschien...als ik aan mn portfolio aan het werken ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM

Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werken :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 10:36 
 
Hardtraxxer

LoesJ schreef:
freddyadu8 schreef:
Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM

Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werken :mad:

Ik moet ook nog allemaal voor school werken :cry:
Ach, volgende week intents dan maar..... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

LoesJ schreef:
freddyadu8 schreef:
Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM

Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werken :mad:


:aww: haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer wordt steeds beter :thumbup: :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent >.<


Weet ik ook nog als de dag van gister. Ben met een aantal man gewoon blijven staan in de stromende regen. Had toen ook wel wat :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Uitverkocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Uitverkocht!

Gelukkig, kan ik gewoon lekker aan school werken ipv twijfelen of ik een kaartje zal kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Doe maar, dan kan ik nog een beetje van de sfeer proeven misschien...als ik aan mn portfolio aan het werken ben xd

:aww: Komt goed.

Milán schreef:
Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent >.<

Over edities gesproken: Kun je nog meer vertellen over het decor :whistle: xd

KAN NIET MEER WACHTEN! En het weer ziet er ook nog goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 15:55 
 

Markos schreef:
Milán schreef:
Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent >.<


Weet ik ook nog als de dag van gister. Ben met een aantal man gewoon blijven staan in de stromende regen. Had toen ook wel wat :yes:


Tijdens Donkey Rollers met volop bliksemflitsen beuken! Shit was echt goed te waarderen! :)

Heilige editie was dat, met Tatanka vs. Activator, en toen Zatox ook nog even langs kwam spacen. De bom!


Wordt mooi feestje dit, heb er zin in.. Under Attack op 150 BPM! Yay! T_T
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was best een gruwelijke editie! Eerst een tijdje onder die partytent aant water gestaat toen, daarna gewoon knallen, was wel een sfeertje toen :woot:
Wel zeiknat geregend, maar dat mocht de pret niet drukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zal toch proberen aanwezig te zijn bij de Meeting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 09:59 
 
Hardtraxxer

Heb er zin in :woot: !

Veel plezier iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier in Eindhoven is het echt ontzettend lekker weer! Hopelijk in Nijmegen ook voor jullie ;)
Veel plezier iedereen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zn in ! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Heb er zn in ! :yay: :yay: :yay:

Ik heb ook zin in een feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Heb er zn in ! :yay: :yay: :yay:

Ik heb ook zin in een feestje :P


je bent zondag al naar een feestje geweest :D
haha ik ook mja :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij vertrekken zo, zie jullie op meeting om 18.30!! Heb een geel shirt aan, in het geval dat.. Beuk ze iig tot die tijd!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
LoesJ schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Heb er zn in ! :yay: :yay: :yay:

Ik heb ook zin in een feestje :P


je bent zondag al naar een feestje geweest :D
haha ik ook mja :loving:

klopt..achja ik mag volgende week weer!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier allen!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten