Doe maar, dan kan ik nog een beetje van de sfeer proeven misschien...als ik aan mn portfolio aan het werken benwrote:wrote:slijmballen![]()
![]()
Zal wel mms'en of moet je dan nog harder huilen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM
Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werkenwrote:Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM
-
NHardtraxxer
- 191 posts member since 2008
- last seen Nov 2012
Ik moet ook nog allemaal voor school werkenwrote:Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werkenwrote:Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM
Ach, volgende week intents dan maar.....
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
wrote:Aaaah ik ben jaloers.... ik moet gewoon nog het hele weekend aan school werkenwrote:Pffft vandaag hele dag aan school werken, en dan morgen mooi helemaal los!! BAM
Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent 
Weet ik ook nog als de dag van gister. Ben met een aantal man gewoon blijven staan in de stromende regen. Had toen ook wel watwrote:Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Uitverkocht!
Gelukkig, kan ik gewoon lekker aan school werken ipv twijfelen of ik een kaartje zal kopenwrote:Uitverkocht!
wrote: Doe maar, dan kan ik nog een beetje van de sfeer proeven misschien...als ik aan mn portfolio aan het werken ben
Over edities gesproken: Kun je nog meer vertellen over het decorwrote:Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent
KAN NIET MEER WACHTEN! En het weer ziet er ook nog goed uit!
-
N
Tijdens Donkey Rollers met volop bliksemflitsen beuken! Shit was echt goed te waarderen!wrote:Weet ik ook nog als de dag van gister. Ben met een aantal man gewoon blijven staan in de stromende regen. Had toen ook wel watwrote:Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent
Heilige editie was dat, met Tatanka vs. Activator, en toen Zatox ook nog even langs kwam spacen. De bom!
Wordt mooi feestje dit, heb er zin in.. Under Attack op 150 BPM! Yay! T_T
Dat was best een gruwelijke editie! Eerst een tijdje onder die partytent aant water gestaat toen, daarna gewoon knallen, was wel een sfeertje toen 
Wel zeiknat geregend, maar dat mocht de pret niet drukken!
Wel zeiknat geregend, maar dat mocht de pret niet drukken!
Ik zal toch proberen aanwezig te zijn bij de Meeting 
Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!! 
wrote:Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!!
-
RHardtraxxer
- 79 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Heb er zin in
!
Veel plezier iedereen
Veel plezier iedereen
Hier in Eindhoven is het echt ontzettend lekker weer! Hopelijk in Nijmegen ook voor jullie
Veel plezier iedereen!
Veel plezier iedereen!
wrote:Voor iedereen die vandaag gaat: heeeeel veel plezier!!!!
Ik heb ook zin in een feestjewrote:Heb er zn in !![]()
![]()
je bent zondag al naar een feestje geweestwrote:Ik heb ook zin in een feestjewrote:Heb er zn in !![]()
![]()
haha ik ook mja
Wij vertrekken zo, zie jullie op meeting om 18.30!! Heb een geel shirt aan, in het geval dat.. Beuk ze iig tot die tijd!! 
klopt..achja ik mag volgende week weer!!wrote:je bent zondag al naar een feestje geweestwrote:Ik heb ook zin in een feestjewrote:Heb er zn in !![]()
![]()
![]()
haha ik ook mja