Markos schreef:
Milán schreef:
Ja gelukkig maar, weet nog wel met de American editie, dat het toen ging regenen en iedereen in de hc tent probeerde te komen. Was echt niet te doen daar in de tent

Weet ik ook nog als de dag van gister. Ben met een aantal man gewoon blijven staan in de stromende regen. Had toen ook wel wat

Tijdens Donkey Rollers met volop bliksemflitsen beuken! Shit was echt goed te waarderen!

Heilige editie was dat, met Tatanka vs. Activator, en toen Zatox ook nog even langs kwam spacen. De bom!
Wordt mooi feestje dit, heb er zin in.. Under Attack op 150 BPM! Yay! T_T