Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
dus meeting;

18.30 bij de toren, achter de hardcore tent, op het strant

iedereen mee eens?

Eensch!

Zal het noteren! Ik ben trouwens te herkenen aan een grijs Mr. Monster shirt ^^

Afbeelding

Heb geen grotere foto gevonden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

foutje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 10:54 
 

het wordt lekker weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
het wordt lekker weer :D


Vergelijk het KNMI, hetweer.nl en weer.nl maar eens met elkaar.

Zeggen allemaal iets anders :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:15 
 

Markos schreef:
KSwoosh schreef:
het wordt lekker weer :D


Vergelijk het KNMI, hetweer.nl en weer.nl maar eens met elkaar.

Zeggen allemaal iets anders :huh:

oh lame :/
watvoor weer denken jullie dat het zou worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

18 graden, met veel bewolking maar weinig tot geen regen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zoover.nl (die site heeft ALTIJD gelijk bij mij) zegt bewolking en 18 graden. Wel droog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
dus meeting;

18.30 bij de toren, achter de hardcore tent, op het strant

iedereen mee eens?


Als ik het niet vergeet, kom ik wel! :lol:
Maar ga er maar van uit dat ik er niet bij ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik de laatste tijd slechte timetables gezien had, maar deze is wel erg slecht. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik dacht dat ik de laatste tijd slechte timetables gezien had, maar deze is wel erg slecht. :/

Indd...maar ondanks dat ben ik jaloers op iedereen die gaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

meeting om 18:30 vergeet je niet snel! :D dan draait hhz :x

@ Loesje: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
meeting om 18:30 vergeet je niet snel! :D dan draait hhz :x

@ Loesje: :aww:

Ik zeg doen en een kusje voor loesje :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach wat zijn jullie allemaal meelevend (of kan ik beter slijmballen zeggen?? :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pure meeevendheid :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet te hard huilen Loesje ik ga ook niet. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
slijmballen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
slijmballen :whistle:

^^

Zal wel mms'en of moet je dan nog harder huilen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maarten jij bent een echte slijmbal! :D
jij hebt haar nummer nu al :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
maarten jij bent een echte slijmbal! :D
jij hebt haar nummer nu al :x

Maarten is een slimme gozer ! Helaas voor ons ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
maarten jij bent een echte slijmbal! :D
jij hebt haar nummer nu al :x

Volgens mij was dat toen voor de meeting bij Zany show :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Tel schreef:
maarten jij bent een echte slijmbal! :D
jij hebt haar nummer nu al :x

Volgens mij was dat toen voor de meeting bij Zany show :P ?

Ding ding ding! Door voor de kleurenkoelkast! :P Maar heb die van jou ook nog hoor lieverd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Tel schreef:
maarten jij bent een echte slijmbal! :D
jij hebt haar nummer nu al :x

Volgens mij was dat toen voor de meeting bij Zany show :P ?

Ding ding ding! Door voor de kleurenkoelkast! :P Maar heb die van jou ook nog hoor lieverd :loving:


:loving:
Sms me maar zaterdag dan ;) meeten we wel even :D
Moet je wel je naam er bij zetten en niet net als vorige x.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaterdag loss!!!!! zin in Yoji! vet om die gast eindelijk te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
:loving:
Sms me maar zaterdag dan ;) meeten we wel even :D
Moet je wel je naam er bij zetten en niet net als vorige x.. :huh:

Hahah het is toch goed gekomen, maar is goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 23:23 
 

helaas, zwemporium gaat toch niet door :/
2 maten zoeken het niet, en 1 is jarig [die niet van HS houdt] dus dan maar avondje bier zupen!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten