Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Waar ergens staan die botsauto's? Zeker aan de rechterkant bij de house?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Waar ergens staan die botsauto's? Zeker aan de rechterkant bij de house?

De afgelopen 2 jaar schuin rechtsachter de hardstyle main, dus eigenlijk vlakbij die food/drink corner rechts van de hardstyle main. 4 uur meeten daar? :beer: Kom je anders ook letterlijk altijd wel tegen maarja

Zie nu trouwens dat Mental Theo ook nog afsluit, misschien daar maar heen dan en een beetje dom doen. Echt geen zin in G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dreamfields op FB

Citaat:
Opbouw Dreamfields tijdelijk stopgezet

Lathum, 2 juli 2018

Komend weekend wordt Dreamfields festival voor de achtste keer gehouden op recreatieplas Rhederlaag (Lathum). Tijdens de opbouw deden de decorbouwers een bijzondere vondst. Bij het uitgraven van een strandpodium stuitten ze op botrestanten van mogelijk een dinosaurus.

Paleontologen van Naturalis uit Leiden zijn ter plaatse om de botten veilig te stellen. Eerste onderzoek wijst uit dat de botrestanten 60-70 miljoen jaar oud zijn en vermoedelijk toebehoren aan een Triceratops.

In overleg met burgemeester Ella Schadd van gemeente Zevenaar heeft organisator Matrixx besloten het decor aan te passen en het podium om de archeologische vindplaats heen te bouwen. Dreamfields kan dan komend weekend gewoon doorgaan voor de verwachte 40.000 bezoekers.

Afbeelding

Goeie grap man.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Waar ergens staan die botsauto's? Zeker aan de rechterkant bij de house?

De afgelopen 2 jaar schuin rechtsachter de hardstyle main, dus eigenlijk vlakbij die food/drink corner rechts van de hardstyle main. 4 uur meeten daar? :beer: Kom je anders ook letterlijk altijd wel tegen maarja

Zie nu trouwens dat Mental Theo ook nog afsluit, misschien daar maar heen dan en een beetje dom doen. Echt geen zin in G4H.

Hahaha ik kom je inderdaad toch wel tegen, ben niet zo goed in meetings onthouden, of we moeten ff appen.
Paar rondjes botsauto's en daarna terug voor Clockartz vs C1 lijkt mij een hele goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:

Goeie grap man.. :x


https://www.facebook.com/Emporiumfestiv ... =1&theater

Gelukkig pas de tweede keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff kaartje verkocht wegens de drukte en slechte garp
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hahaha ik kom je inderdaad toch wel tegen, ben niet zo goed in meetings onthouden, of we moeten ff appen.
Paar rondjes botsauto's en daarna terug voor Clockartz vs C1 lijkt mij een hele goeie.

Strak plan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in, gok dat ik grootse deel van de dag in raw tent ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nice Pommer, maar weer even samen een biertje pakken. :cool:

Rik, neem je de pep mee?

Sta overigens de hele dag middenvoor zoals ieder jaar, lekker klooien met onbekende mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 07:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gvd zin in, veel te vroeg wakker natuurlijk. Vanmiddag te herkennen aan m'n zwarte spoontech (roll up) shirt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanuit het hoge Noorden onderweg, partijtje zin in! :woot:

Te herkennen aan een zwart lyle & scott shirt en een korte spijkerbroek. Spreek me gerust aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 10:40 
 
Hardtraxxer

Met de vriendin ook aanwezig!

Te herkennen aan witte kortebroek met grijs shirtje en HHZ pet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 10:53 
 
Hardtraxxer

Zin aaaan! Te herkennen aan een grijs shirt, zwarte spijkerbroek met gaten en compleet rico verhoeven gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 11:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fucking brak. Gvd geen zin gvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Ik ben ook te herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxx Addict

Rebelion LIVE wat een set. Confronting Hate :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 10:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, alleen jammer dat er vanaf 7 uur eigenlijk alleen maar bagger werd gedraaid op NC na. Was er daardoor vrij snel klaar mee (en mss ook door de kater van gister). Ook veel rond gelopen en geouwehoerd dus de meeste setjes niet volledig meegekregen.

++ Geluid
+ DBSTF, Keltek
+ Binnenkomst etc was mega snel
- Jaar moeten wachten voordat de bus weg kon na afloop
------ Geen botsauto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hardstyle mainstage was wel echt next level met die bewegende dino's :surrender: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxxer

Heb ook een heerlijk feestje gehad, maar zoals pommer ook al zei kwam dat niet door de setjes later op de avond. Man man man, wat draaide BH slecht. Avio en chris one waren wel erg dik, volle bak genoten :bomb:

De main vond ik ook erg geslaagd. Zeker door de bewegende dino's en de vulcaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feest gehad! De hele dag vooraan gestaan en met iedereen staan ouwehoeren, heerlijk! Qua muziek was het tot Da Tweekaz begon leuk, wat vind ik hun kut zeg. Grootste pluspunt van de dag is toch wel dat Brennan Heart na Wake Up en Lose My Mind even Boys interface draaide uit het niets :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer gezellie. Geluid in de ruwe tent was wel echt kut, vooraan hoorde je helemaal niks meer door een overkill aan bass. Na 10 minuten Clockartz & Chris One daar maar weer weggelopen omdat ik er gewoon naar van werd.

En pluspuntje voor Shiverz. Lang geleden dat ik die gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Tijdens het laatste uur in de raw tent in de set van Gearbox werd een track gedraait waarin meerde malen "Kryptonite/Cryptonite" oid werd geroepen. Hele dikke track maar kan hem niet terug vinden op youtube. Zal vast en zeker van Cryptonite zijn maar kan niks concreets vinden. Iemand enig idee welk plaatje dit is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
En pluspuntje voor Shiverz. Lang geleden dat ik die gehoord heb.

Jaloers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 12:39 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart, dit was misschien de kutste set die ooit heb meegemaakt. Niet geheel onverwacht maar alsnog :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad!
Aankleding is altijd mooi, dit jaar Hardstyle mainstage erg gaaf met die bewegende dino´s! :thumbsup:
Qua setjes prima tot een bepaald moment.
Noisecontrollers die redelijk vaak alleen intro´s van tracks draaide :nono:
Brennan Heart weer dramatisch op een enkele track na zoals Decibel anthem.
Genoten van Sound Rush, Keltek, D Block S T Fan. Na BH gevlugd naar Cross Over waar Mental Theo een heerlijk setje draaide als afsluiter!

Hopelijk volgend jaar een sterkere line up en mss een extra Hosting stage erbij zoals op Q Base.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten