Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up!! Als het ook maar de helft zo leuk wordt als vorig jaar ga ik een top dag hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Prima line-up!! Als het ook maar de helft zo leuk wordt als vorig jaar ga ik een top dag hebben :thumbsup:

Vergeet je snelle bril niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Elite

Deze week een kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaart voor deze ook binnen sinds vorige week! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2018 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook van de partij! Lekker veel euforische deuntjes mee pakken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2018 08:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier ook m'n ticket binnen! Heb de avond ervoor wel een bedrijfsfeestje (die meestal aardig uit de klauwen lopen) dus ben hopelijk niet al te brak :P Nouja anders maar even in die botsautotjes om mezelf wakker te schudden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


https://www.facebook.com/DreamfieldsFestival/photos/a.229867313690026.70638.209236492419775/1988890277787712/?type=3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:
Wauw.... Als rechts van je de vuurwerkshow is, dan ga je toch niet naar links 180 graden kijken. Zo moeilijk ist toch niet :lol:


:huh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, 2uur Gearbox en Brennan Heart lekker laat. Hopelijk pakt 'ie Sandstorm er nog ff bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nice, 2uur Gearbox en Brennan Heart lekker laat. Hopelijk pakt 'ie Sandstorm er nog ff bij.

Zou echt niet weten waar ik na ZazaFront heen zou moeten. Misschien maar bier drinken en kut roepen bij Party Palace ofzo. Verder hele dag wel hardstyle main denk ik, op wellicht een uitstapje naar Clockartz en het laatste half uurtje B-Front na. En om 7 uur naar Lucas & Steve of gewoon wat rond lopen.

Edit: 4 tot half 5 is er ook niks interessants, mooi moment om ff die botsauto's in te knallen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Nice, 2uur Gearbox en Brennan Heart lekker laat. Hopelijk pakt 'ie Sandstorm er nog ff bij.

Zou echt niet weten waar ik na ZazaFront heen zou moeten. Misschien maar bier drinken en kut roepen bij Party Palace ofzo. Verder hele dag wel hardstyle main denk ik, op wellicht een uitstapje naar Clockartz en het laatste half uurtje B-Front na. En om 7 uur naar Lucas & Steve of gewoon wat rond lopen.

Edit: 4 tot half 5 is er ook niks interessants, mooi moment om ff die botsauto's in te knallen :cool:


Act of Rage live tijdens Intents was wel echt vet hoor, weet natuurlijk alleen niet van wat voor soort artiesten je fan bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Pommer schreef:
Alm1ghty schreef:
Nice, 2uur Gearbox en Brennan Heart lekker laat. Hopelijk pakt 'ie Sandstorm er nog ff bij.

Zou echt niet weten waar ik na ZazaFront heen zou moeten. Misschien maar bier drinken en kut roepen bij Party Palace ofzo. Verder hele dag wel hardstyle main denk ik, op wellicht een uitstapje naar Clockartz en het laatste half uurtje B-Front na. En om 7 uur naar Lucas & Steve of gewoon wat rond lopen.

Edit: 4 tot half 5 is er ook niks interessants, mooi moment om ff die botsauto's in te knallen :cool:


Act of Rage live tijdens Intents was wel echt vet hoor, weet natuurlijk alleen niet van wat voor soort artiesten je fan bent.

Heb hem de laatste tijd niet echt gevolgd, ben sws niet zo'n MiM fan meer. Maar kan het een kans geven.

Maarja botsauto's zijn ook leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 21:02 
 
Hardtraxxer

De zin begint te komen!

Zal waarschijnlijk grotendeels op de main te vinden zijn. Voor clockartz & Chris one maak ik sowieso een uitzondering. T/m prefix & density zal het even kijken zijn hoe de setjes bij de raw zijn, hopelijk met wat goude oude. Anders wordt het een lekker euforisch dagje

Laat ze de despo's maar groot inslaan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 00:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pohh twijfels beginnen wel te komen nu, ov kan wel maar wel vroeg weg en laat thuis .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 06:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Pohh twijfels beginnen wel te komen nu, ov kan wel maar wel vroeg weg en laat thuis .

Je bentneeen week te vroeg maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook voor volgende week zaterdag zien de weersvoorspellingen er prima uit :D
Volgens mij is het een van de weinige festivals waar het altijd mooi weer is geweest, dit jaar de 8e x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering veel zin hierin. Blijft een van de meest gezellige festivals uit deze buurt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 13:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk eindelijk een keer Dreamfields mee pakken. Misschien ook eerste keer vriendeloos naar een feestje, erg benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met de pendelbussen hier? Is het te doen als we 00:00 het terrein verlaten en uiterlijk 02:02 in de trein moeten zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Desley DD schreef:
Iemand ervaring met de pendelbussen hier? Is het te doen als we 00:00 het terrein verlaten en uiterlijk 02:02 in de trein moeten zitten?

Ik was meestal rond 00:40 op Arnhem Centraal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frank85 schreef:
Desley DD schreef:
Iemand ervaring met de pendelbussen hier? Is het te doen als we 00:00 het terrein verlaten en uiterlijk 02:02 in de trein moeten zitten?

Ik was meestal rond 00:40 op Arnhem Centraal.


Ja het lijkt me prima te doen, maar tijdens Karnaval Festival heb ik ervaren dat het ook dusdanig slecht geregeld kan zijn dat je zelfs als je zoveel tijd hebt alsnog te laat komt. Fijn om te horen dat het hier oke geregeld is de afgelopen jaren, kijk ik even of we misschien toch het OV pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 23:40 
 
Hardtraxxer

Desley DD schreef:
Iemand ervaring met de pendelbussen hier? Is het te doen als we 00:00 het terrein verlaten en uiterlijk 02:02 in de trein moeten zitten?


Dat wisselt. 2 jaar geleden ging het allemaal redelijk soepel. Vorig jaar ging er echter iets mis waardoor we volgens mij tot 2 uur moesten wachten voor we uberhaupt in de pendelbus zaten.

Gelukkig ging er nog een nachtbus richting wageningen waar mn maat op kamers zit, anders was het met een grote groep afteren op Arnhem centraal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt mijn eerste keer Dreamfields. Ben benieuwd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warmte info van Dreamfields:

Citaat:
- Gratis Dreamboys insmeerbar met 15 tanboys en -girls om je lekker te laten insmeren.
- Tenten worden gekoeld en extra geventileerd.
- Voldoende gratis watertappunten bij de toiletten.
- Vijf Freshpoints met gratis deo en opfris-spullen
- Veel lekkere lounge schaduwplekken met parasols.
- Extra schaduwtenten op het strand.
- Veel Ola ijskraampjes.
- Extra cocktail en waterbarren.

Let op:
- Zelf zonnebrand meenemen is toegestaan (geen spray!)
- Deo roller/stick meenemen is toegestaan (geen spray!)
- Zwemmen is verboden (ivm veiligheid), de reddingsbrigade houdt toezicht.
- Het koelt avonds af, dus neem iets warms mee. (er zijn voldoende kluisjes)


Tan girls aanwezig :D
Gratis deo is ook ideaal :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten