Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Na BH gevlugd

Echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tattuffino schreef:
Tijdens het laatste uur in de raw tent in de set van Gearbox werd een track gedraait waarin meerde malen "Kryptonite/Cryptonite" oid werd geroepen. Hele dikke track maar kan hem niet terug vinden op youtube. Zal vast en zeker van Cryptonite zijn maar kan niks concreets vinden. Iemand enig idee welk plaatje dit is?


Deze misschien? Niet dat je er wat aan zal hebben want het is alsnog een TBA maarja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
hurricane schreef:
Na BH gevlugd

Echt

Deels gelogen, het was halverwege. Kon t niet meer verdragen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Alm1ghty schreef:
En pluspuntje voor Shiverz. Lang geleden dat ik die gehoord heb.

Jaloers.

:love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
tattuffino schreef:
Tijdens het laatste uur in de raw tent in de set van Gearbox werd een track gedraait waarin meerde malen "Kryptonite/Cryptonite" oid werd geroepen. Hele dikke track maar kan hem niet terug vinden op youtube. Zal vast en zeker van Cryptonite zijn maar kan niks concreets vinden. Iemand enig idee welk plaatje dit is?


Deze misschien? Niet dat je er wat aan zal hebben want het is alsnog een TBA maarja xd


Volgens mij hoor je ''Cryptonite'' wel in elke track van hun terug :lol: want gisteravond hoorde ik Cryptonite echt 20x op zen minst voorbij langskomen in hun set. Dikke tracks dat wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele gezellig dag gehad gisteren. Geluid op de Hardstyle main was erg lekker, maar in de raw moest je echt je plek vinden voor goed geluid, wat heel zonde was. Ook jammer dat er geen Desperado werd verkocht, maar Jupiler doet t bij mij ook altijd heel goed. Delete & Regain voor mij set van de dag, die nieuwe collab :bomb:, wat een ontzettend gave plaat. Dbstf, KELTEK, B-Front en Warface vs Killshot draaide ook erg lekker. Afgesloten bij Rooler, en een stukje van Malice. Rooler was erg vet, Malice is altijd wisselvallig, dan weer een heel lekker nummer, daarna weer het grootste stuk zaad wat je kunt bedenken. Toen lekker op tijd naar huis gegaan omdat we er wel doorheen zaten en honger hadden, dus thuis nog even eten besteld, en naar bed om vandaag weer lekker van 12:00 - 20:00 te werken. Volgend jaar eventueel wel weer aanwezig met een leuke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Dreamfields en uitstekend vermaakt! Aankleding van het terrein was erg vet gedaan (de hardstyle-main en de duistere sfeer die in de raw-tent hing :love: ) en een aantal prima sets gehoord (NC, halfuurtje Delete & Regain, D-Sturb LIVE en Gunz For Hire). Volgend jaar zeker weer van de partij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onvoorstelbaar dat er nog mensen helemaal vooraan stonden in de raw zonder oordoppen, mét oordoppen was het nog maar net te doen...

Maar zoals altijd weer een erg goed feest, main was heel bijzonder, origineel, en fucking vet dat die dino's nog bewogen. Wat moet daar een werk en techniek in zitten.

Dag lekker begonnen bij de main, toen eigenlijk vanaf Act of Rage tot Regain & Delete bij de raw geweest. Afgesloten bij de main bij D-Sturb LIVE voor de derde keer in een maand, maar gaat nog altijd niet vervelen. Die tracks zijn stuk voor stuk steengoed.

Gunz for Hire was weer wat je kon verwachten, ik vind die Immortal plaat echt geen bal aan, maar Lions en nog wat andere tracks waren gewoon dikke prima. Leuke show d'r bij. Vrij dood publiek, maar m'n benen hielden er om half 12 toch mee op.

Nog een shoutout naar onze busschauffeur, die een manouvre uithaalde op de weg waardoor hij het voor elkaar kreeg om te kunnen keren zodat we vrij snel weg konden. Wel even 7 kleuren stront gescheten omdat we een paar keer bijna in de sloot zaten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar zoals altijd weer een erg goed feest, main was heel bijzonder, origineel, en fucking vet dat die dino's nog bewogen. Wat moet daar een werk en techniek in zitten.


Wel toevallig, in het hotel waar we overnachtten zaten ook de verhuurders van de dino's (een pretpark, naam ben ik kwijt). Raakten me ze aan de praat toen we richting het feest gingen. +100 voor de organisatie dat ze zo ver gaan om zo'n vette stage neer te zetten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was me toch weer een partij gezellig. Denk dat ik dit wel de tofste editie vond van degene die ik ben geweest! Muzikaal boeide het eigenlijk geen fuck en hierdoor dus eigenlijk de hele dag bij de Hardstyle main gestaan. Lekker genoten van het zonnetje ook. Hierdoor zelfs sets van Da Tweekaz, Brennan Heart, D-Sturb & Gunz For Hire meegepakt. Bij de eerste twee namen verbazingwekkend goed vermaakt, had ik vooraf toch ook niet kunnen bedenken. Thanks naar everyone wie dit mogelijk heeft gemaakt, you know who you are. ;)

+++ Echte shotjesbar achteraan bij de Hardstyle main. Was een geweldig idee om alle 5 de shotjes tegelijk te proberen en daarna gelijk door te gaan naar de Apfelkorn- en Bacardi bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 23:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bijzonder om al die positieve reacties over D-Sturb te lezen, ik vond het dus echt pure kutherrie op High Power na. Nouja zal wel komen doordat ik echt helemaal niks met die raw van tegenwoordig heb met die verijdelde hardcore kicks die alle kanten op gaan en i.c.m. 183 kickrolls per minuut.

Oja DBSTF die Drift Away en Rock Civilization erop gooide maakte die set toch wel helemaal af. Echt genoten een uur lang :loving: NC was ook wel vet maar hij pakt wel héél erg vaak dezelfde platen. Doe dan een keer Pillars of Creation ofzo ipv Gimme Love voor de miljoenste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 08:57 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
------ Geen botsauto's
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dag gehad, lekker vroeg binnen om het terrein op het gemak te verkennen. Dit was mijn eerste keer Dreamfields maar wat een top locatie en alles zag er strak uit. Met name de hardstyle stage en alle details, wauw.

Eerste setje Avio classics, was heerlijk om eens te zien. Het geluid stond al aardig op volume dus het klapperde lekker.

Hierna direct rennen naar de main om vooraan bij Ecstatic te gaan staan. Flink uit mijn pan gegaan, 50 keer gefilmd door stil staande mede ''feestgangers'' maar dat kon me op dit moment gestolen worden (wel een minpuntje voor de sfeer). Wat een fenomenale set, machtig mooi. :worship: :loving:

Keltek ook echt genieten, is al talloze keren gezegd hier maar wat een tracks heeft deze man gemaakt omdat de Keltek alias heerlijk.

Na Keltek even een pauze ingelast om energie te bewaren voor de set van de dag (samen met Ecstatic). Clockartz vs Chris One. Wat een klappers kwamen hier voorbij zeg. En erg gezellig om eens te stampen met wat mede Hardtraxxers. Geen idee wie ik precies heb gesproken, maar het was goed gezellig in de voorhoede!

Hoewel de acts die ik muzikaal het leukste vond inmiddels allemaal al geweest waren en mijn vriendin barstende hoofdpijn had toch nog even door gegaan. B-Front van wat ik heb gezien draaide weer een heerlijke set zoals altijd. Voor mijn vriendin naar Da Tweekaz gegaan, ik vond er zelf weinig aan maar geven en nemen hoort erbij natuurlijk. Hierna Noisecontrollers bekeken, ook lekker van genoten onder het genot van het avond zonnetje. Hierna besloten om wat eerder naar huis te gaan i.v.m. de hoofdpijn van mijn vriendin en alles na NC kon mij toch al gestolen worden.

Leuk feest gehad! Ik las wisselvallige berichten over het geluid maar vond het zelf echt top. Kei harde bass maar toch kwamen de melodieën goed door. Leuk ook dat overal dino's, holbewoners en draken rond liepen, de organisatie deed duidelijk zen best om je voor 1 dag in een droom te wanen. Sfeer wel erg wisselvallig afhankelijk van waar je stond.

+++ De Hardstyle Stage
+++ Chris One vs Clockartz, Ecstatic
++ Keltek, Primeshock, Avio
++ Uitwerking Thema (Bewegende Dino's)
+ Geluid
+- Sfeer

- Rijen bij de eet standjes
- Hoeveelheid zit plekken rond de eet standjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was top, mooi wat oudere platen er hier ook op gegooid zoals I See Stars en Ombrello Maledetto. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Onvoorstelbaar dat er nog mensen helemaal vooraan stonden in de raw zonder oordoppen, mét oordoppen was het nog maar net te doen...

Dit inderdaad, werd gewoon oprecht misselijk van de bass toen ik vooraan stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja DBSTF die Drift Away en Rock Civilization erop gooide maakte die set toch wel helemaal af. Echt genoten een uur lang :loving: NC was ook wel vet maar hij pakt wel héél erg vaak dezelfde platen. Doe dan een keer Pillars of Creation ofzo ipv Gimme Love voor de miljoenste keer.


Je neemt me de woorden uit m'n mond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gimme Love is wel echt te vaak gedraaid al inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 20:58 
 
Hardtraxx Newbie

TheUnnamed schreef:
Svbtwee schreef:
tattuffino schreef:
Tijdens het laatste uur in de raw tent in de set van Gearbox werd een track gedraait waarin meerde malen "Kryptonite/Cryptonite" oid werd geroepen. Hele dikke track maar kan hem niet terug vinden op youtube. Zal vast en zeker van Cryptonite zijn maar kan niks concreets vinden. Iemand enig idee welk plaatje dit is?


Deze misschien? Niet dat je er wat aan zal hebben want het is alsnog een TBA maarja xd


Volgens mij hoor je ''Cryptonite'' wel in elke track van hun terug :lol: want gisteravond hoorde ik Cryptonite echt 20x op zen minst voorbij langskomen in hun set. Dikke tracks dat wel. :thumbsup:


Haha dit was hem idd heleaas een TBA inderdaad maar toch bedankt
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten