Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh B-Front draaide wel een Zatox nummer, Raw Style dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Hooli schreef:
Alleen in de bus spraken mensen de hele tijd over grote vechtpartij op de hardstyle outdoor... Iemand daar iets van meegekregen?


Ja een maat van mij liep daar langs, het scheen er daar vol op te gaan zijn, toen de een op de grond laggen lipen ze zo hard als ze konde er op te trappen allemaal van zulke dingen

Klopt heb er ook heel wat van meegekregen omdat ik toen toevallig naar de WC ging. Zag voor me ogen ook iemand kansloos op de grond liggen die heel wat smerige trappen nakreeg, wat bezielt mensen toch soms..

Maar goed ik hoef nou niet het feest de grond in te praten, want de sfeer in de Raw tent was gewoon super en verder geen opstootjes gezien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de house zijn ook verschillende kleine opstootjes geweest volgens mij, mja dat weet je he, house trekt vooral paupervolk aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Oh B-Front draaide wel een Zatox nummer, Raw Style dan?

Raw Style is correct ^^ Shit wat vond ik die weer is vet om live te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het zo mooi hoe dat mens van fight cancer stond te kijken, toen ze zag dat we geen 18 waren
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Maar goed ik hoef nou niet het feest de grond in te praten, want de sfeer in de Raw tent was gewoon super en verder geen opstootjes gezien. ;)


Feest was super en zeker t sfeertje in de raw tent! Zelf ook niks van meegekregen, maar sommige mensen in de bus waren er nogal van ontdaan.
Zo min mogelijk woorden aan vuil maken, rare mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha wtf dat filmpje.
Dikke attractie daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Hahaha wtf dat filmpje.
Dikke attractie daar.

Welke attractie die vrouw of het draaimolen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje zeg! Heb me goed vermaakt de hele dag met alle Hardtraxxers. :D Thanks allemaal! Hing over het algemeen wel een goede sfeer in de Raw. Ook al stonden de meeste wel stil, je werd niet raar aangekeken als je los ging. :) Verder werd je ook wel snel geholpen aan de bar en water voor 1 muntje is ook top! Locatie was ook in orde, alleen jammer dat de WC zo'n kut eind lopen was vanaf de Raw.

Maar goed, ik en Mr Lellebel gingen met EventTravel. Verliep allemaal spoedig op een paar onnodige pauzes na. Uiteindelijk waren we rond 12:40 bij het terrein, waar we vanaf buiten al Degos & Re-Done hoorde draaien. Draaien die gekken gewoon Rotten From The Inside en daarna Outside The Box, kon wel janken dat ik nog niet binnen was. Eenmaal bij de ingang was er iets mis met m'n kaartje, denk door m'n printer die nogal slecht print. Mocht gelukkig wel naar binnen! :) Eenmaal in de Raw draaide ze nog State Of Your Mind, een nieuwe track die erg vet klonk en sloten af met If All Fails.

Daarna waren Kevin Kaos vs Low-E aan de beurt. Begonnen leuk met o.a. Dead Of The Night, Harde Rag, Housedog, maar dat werd jammer genoeg afgewisseld met wat zachtere tracks. Zelfde geld voor Josh & Wesz. Zeg maar 75% van de set was echt geen zak aan. Hoe durven ze Back 2 Basics en Underground Tacticz te draaien bij een Raw area. Wel vet dat ze G-Force, die nieuwe met een vette anti en Let's Get Durty achter elkaar draaide, maar dat was dan ook alles.

Na Josh & Wesz kwamen de Frequencerz op. Ik keek wel uit naar deze set! Lekker wat Fusion power in het midden van de dag. Was een leuke set! Die Rich MF is echt heel dik en zoals gewoonlijk ging Night Colours Black ook weer keihard! Verder kan ik me niet veel van de set herinneren. Weet alleen dat Euphoria en Phaser nog zijn gedraaid.

The Beholder vs Digital Punk was ook niet veel aan. Wat je van ze verwacht eigenlijk de laatste tijd. Over het algemeen alleen maar zachte tracks. Was wel vet om samen met Tel en andere helemaal los te gaan op Psychedelic Trip en Fade To Black. Ook vet dat ze afsloten met Do You Want Heavy, maar ik vond het verder maar een saaie set.

Hierna Crypsis vs Chain Reaction, een set waar ik me erg op had verheugd. En wat was dit een set zeg! Serieus 1 van de ziekste sets die ik ooit heb gehoord, ook al was het zo voorspelbaar. Echt knaller na knaller! Eindelijk The Worst Nightmare live gehoord. :loving: Verder nog You Don't Know Shit, Pattern 1, Shade, Times Like These, Strike You Down en bijna al het heilige MiM werk wat er te bedenken valt. Ook eindelijk is Before The Storm live gehoord, wat een plaat is dat toch!

Had niet veel verwacht van de A2 Records Showcase en dat maakte ze ook waar. Opende met The New Shit, en daarna eigenlijk alleen maar wat zachtere en voorspelbare platen, wat ze ook aanhielden tot het einde van hun set. Hoe durven ze in het laatste kwartier nog Bringing The Funk Remix te draaien. :/ Sloten af met Haunter Of The Dark en Under Attack, dat was wel weer heerlijk! Ook vet om Put It On en The Cycle gehoord te hebben, die nieuwe G4H tracks doen het erg goed bij mij. :)

Na A2 Records waren de helden van AVIO aan de beurt. Was zoals gewoonlijk waar een super energieke en vette set! Van te voren nog even met ze gesproken en ze snapte eigenlijk niet waarom ze zo laat stonden, maar ik vond het zeker niet misplaatst! Die Black edit van Ginger is zo gruwelijk! :worship: Verder zo'n beetje alles wat je je kan bedenken. :) Hele tijd vooraan staan beuken met b-ram, was erg vet! :D

Ik verheugde me ook erg op de set van B-Front. Hoopte al dat hij geen zachte tracks zou draaien en dat heeft ie 100% waargemaakt! De enige wat zachtere track die ik me kan bedenken was Raw Style, maar het was erg vet om die weer is live te horen! Verder alle vette tracks die je je maar kan bedenken. Sleepwalker, Magic, Inner Creativity Edit, Symphonic Feedback Remix, For The Girls, noem maar op. Hij draaide ook de nieuwe B-Front & Jack of Sound, die heel erg vet klonk! Hij sloot af met de nieuwe Jack of Sound track met dat gekrijs etc. Klonk dit keer wel wat minder vet als op Defqon, maar toch nog steeds een brute track!

Het was de eer aan Thera vs Chris One om af te sluiten en dat hebben ze erg goed gedaan qua track keuze! Tracks als LMPSJNK, Psycho, Who Want's This konden imo prima afgewisseld worden met tracks als Do The Happy Face, Peace Of Mind (heel vet dat Thera die draaide) en Done. Never Fall Asleep, jezus christus wat is dat een vette track zeg! Echt geniaal. Ook vet dat Thera en Chris One zelf ook lekker los gingen achter de decks! Enige minpunt was natuurlijk het geluid dat af en toe een stuk zachter ging. Waarom ook echt bij Who Want's This? :( Maar verder heb ik niks te klagen!

Plus en min punten:
+ Crypsis vs Chain Reaction, B-Front en Thera vs Chris One
+ Goede sfeer, met name tussen de Hardtraxxers natuurlijk
+ Geluid in de Raw, behalve op het einde

- De aankleding van de Raw stage
- WC's waren best ver lopen
- Sfeer op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Effetjes de plusjes en minnetjes:
+: Het weer/Locatie
+: Goeie sets, niet al te veel 'showcasing' om het maar even zo te zeggen. Zaten af en toe verassende platen tussen.
+: Lekker dicht bij huis. Binnen 10 minuten thuis met de auto
+: Eten/drinken was lekker!
+: Publiek bij de 'Main' Hardstyle stage achteraan! Gezellige bende daar!

-: WC's waren vanaf 9uur voor de helft dichtgetaped (?) wtf
-: Afslaande tabletops en mic's die VEUL te hard stonden!
-: Aankleding Raw-tent was echt om te janken
-: Belachelijke politie optredens

Al met al een van de betere feesten (zoals ik eerder al gezegd heb)
Heeft iemand overigens een TL van Zatox/R3bels want daar zaten een paar nummertjes tussen die ik zo snel niet kon plaatsen (een remix van een oud plaatje. weet alleen niet hoe die heet, maar hij ging donders hard!) bvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal maar eens even een mooi partyverslag schrijven :)

Een weekend waarin de plannen extreem veel gewijzigd werden (bijv. het niet meer hoeven op te pikken van Olijfboompje), kon ik na een langdurige ochtend eindelijk naar Dreamfields vertrekken. Met m'n nieuwe autoradio die USB/Aux-ingang heeft, had ik er flink zin in. Geen gekut meer met CD's. Voordat ik naar Dreamfields ging, moest ik eerst even naar Nijmegen om Maikel (Squirie) en Coen op te halen. Eenmaal daar aangekomen, besloten we maar om in Coen's auto richting Dreamfields te gaan, omdat er in mijn cabrio geen 3 man past. Helemaal top dus! Na vele omwegen, wegwerkzaamheden en extreem veel afzettingen (kut A325) kwamen we tegen half 3 aan bij de ingang van Dreamfields. Kluisje en muntjes halen ging super snel en toen konden op weg naar de Raw Stage, waar we vanaf het eerste aanzicht meteen verliefd op werden.

Tijdens Josh & Wesz en Frequencerz ging het al ziekelijk hard los hier en na zo'n beetje iedere Hardtraxxer en andere bekenden gesproken te hebben, werd duidelijk dat we hier niet meer waren weg te slaan. Toen de klok 4 uur sloeg, kwam een act waar ik enorm veel zin in had: The Beholder & Digital Punk. Nou draaiden ze op zich wel heerlijke nummers, zeker voor dat tijdstip, maar het mixwerk was dramatisch te noemen. En over de opbouw was ook niet veel goeds te zeggen. Gold ná Psychedelic Trip? Burn als een-na-laatste nummer? Maar goed, Do You Want Heavy, On The Go, Yellow Minute, Act of Rage, Bringing The Funk, The Virus Spreads, A Dark Tomorrow, Neophobia Remix, For The Girls... Allemaal knallers!

De toon was dus gezet en hierna kwamen Crypsis & Chain Reaction. Op voorhand zou je zeggen dat dit weer een set zou worden waarvan we al zoveel hebben gehoord. En op zich klopte dat ook wel een beetje. Maar waar dit soort sets normaal gesproken standaard zijn, was het deze keer alles behalve dat. Wat een geniale set was dit, perfecte trackkeuzes, perfect getimed allemaal en ook nog eens fabuleus gemixt en geteased. Alle Minus is More knallers kwamen voorbij, zowel de wat oudere als de nieuwe. Dit was by far de meest geniale anderhalve uur die ik op een feest heb meegemaakt, wat heb ik lopen raggen en beuken op deze set, wat de aanleiding was voor mijn fysieke klachten, vooral mijn enkel. Eigenlijk kon het feest na deze set wel voorbij zijn, want deze set zou toch niet worden overtroffen.

Of toch wel? Het was immers tijd voor de A² Records Showcase. In het begin dacht ik van snel iets te eten halen, even buiten zitten en rustig op adem komen. Want aan tracks van het kaliber Breath had ik niet zoveel zin in. Dus toen maar even met Nando en David (die ook weer heerlijk losgingen) op de bankjes gezeten voor de Raw tent. Maar dit heeft nog geen 10 minuten geduurd of we hoorden de intro van Rebirth al. Dit nummer wilden we niet missen, dus Nando en ik sprintten snel weer naar binnen. En sindsdien zijn we ook niet meer weggegaan tijdens deze set. De een na de andere knaller werd erin gegooid en Breath heb ik geeneens gehoord. Ook Yellow Minute kwam voor de 2e maal voorbij op de avond, maar dat vond ik helemaal niet erg, want dat nummer heb ik al een tijdje niet meer gehoord op feesten. Na Haunter of the Dark en Under Attack was ik voor de 2e maal helemaal gesloopt en kwam AVIO als een perfect momentje om ff snel een broodje kroket te halen.

Maar AVIO draaide ook gigantisch lekker en dus was het snel die kroket naar binnen werken en weer terug de zaal in. Ook echt weer een geweldige set, met Substream die er heerlijk op los klapte met het goede geluid daar. Na AVIO was het tijd voor B-Front. Hoorde matige verhalen over hem van Defqon, maar aangezien ik daar niet bij zijn set ben geweest, had ik dus geen vergelijkingsmateriaal. In ieder geval was de set die hij op Dreamfields neerzette subliem! Eventjes zat ik nog te twijfelen om het die set van Crypsis en Chain Reaction had overtroffen, maar ik weet het allemaal niet weer. Het behaald zeker het niveau van die set. Wat heb ik toch weer lopen rossen en beuken. Inner Creativity (edit), Magic, Everything Changes, Charger, Chemical, Emporium Anthem, Neophobia Remix, Panic Attack, Sleepwalker & Haunted zijn enkele platen die voorbij kwamen. En de rest lag ook op dat niveau. Damn, wat ging ik kapot tijdens die set.

En dan werkte het ook niet mee dat Thera & Chris One daarna klaar stonden om de tent af te breken. En dan niet even aardig zijn en mijn toch al zwaar pijn lijdende enkel rust geven, nee, ze gooien meteen The Sexual Thrill erop. Na een klein half uurtje waren we toch maar even naar Noize Suppressor gegaan om te kijken wat hij ervan bakte. Het was immers weer bloedjewarm in de tent en had toch wel even de behoefte aan hardcore. Wel voor even, want ik wist zeker dat de hardcore in de Raw die van de mainstage zou overtreffen. Enorm zonde was ook toen we bij de main aankwamen, dat het geluid bagger was. Zelfs fluisterend kon je elkaar nog verstaan. Dus na een kleine 10 minuten weer rechtsom gekeerd en naar de Raw gegaan. Laatste paar nummers hardstyle nog meegepakt en daarna over op de (heerlijke) industrial hardcore. En hier ging toen ook mijn laatste hoop verloren om geen pijnlijke enkel te hebben de dag erna. Eindelijk, eindelijk, werden mijn gebeden gehoord en heeft Pieter zichzelf een godenstatus gegeven. Afflictive - Breadstick... Do I need to say more? De eerste keer dat ik de Slowed Down mix hoorde in de Matrixx gingen Pepepe en ik al helemaal door het lint en het was dan ook niet toevallig dat we dat deze keer weer gingen. Wat een plaat, wat een held dat hij deze erop gooide. Toen daarna nog Oh My Sun erop knalde was ik helemaal gesloopt.

En dat ik gesloopt was kon ik wel merken. De afsluiting was beter (qua muziek) dan bij Emporium en deze keer werd er wél hardstyle gedraaid. Maar de eerste stap die ik wou zetten op Wake Up, ging het al mis. Ik verging van de pijn en ik wist dat het over was. Ff rust houden en niet meer inspannen, want ik moest immers ook nog terug rijden. Toen maar even kluisje leeg gehaald voor de drukte en daarna rustig zitten en wachten op Olijfboompje. Want we zagen de bui alweer hangen met die enkele toegansweg en besloten dus om niet geïrriteerd te raken, maar gewoon een ruim 2 uur durende afterparty te houden op de parkeerplaats. En ook deze was geniaal. Hebben gelachen, (toch weer) gesprongen, en gestampt. En met een lekkere subwoofer erbij + wat drank ging het helemaal goed komen. Nog aardig vermaakt dus en uiteindelijk gingen we als een van de laatste weg van de parkeerplaats.

Toen dus weer op naar Nijmegen om Maikel en Coen terug te brengen en aangezien ik nog steeds enorm veel last had van mijn enkel, besloot ik maar dat het verstandig was om daar te blijven pitten en niet in m'n eentje om 4 uur 's nachts naar huis te gaan rijden met al extreme vermoeidheid. Ook weer gezellig daar nagepraat enzo en een leuke after-afterparty gehouden.

Kortom, al deze punten maakten het feest voor mij tot het beste festival van 2011. Er hing een geweldige sfeer, de Hardtraxx Ragbende was weer behoorlijk op dreef en de setjes die gedraaid werden, waren stuk voor stuk heerlijk.

Pluspunten:
+++++++++++++++++++++++++ 5-Hours Energy Shot (damn, dat spul geeft meer energie dan wat dan ook!)
++++++ Crypsis vs. Chain Reaction
+++++ B-Front
++++ De overige setjes
++++++++++++++ Afflictive - Breadstick (Original Version)
+ Korte wachttijden voor de barren alsmede voor de eetkraampjes
+ Loempia's! :drool:
+ Muntenmachines. Werkt veel sneller en veel gemakkelijker
+ Geluid tot aan het laatste nummer van B-Front
+ Hardtraxx lui
+ Overige lui
+ Ragstijl tijdens Psychedelic Trip, waarna er nog tientallen volgden :thumbsup:
+ Sfeer
+ Wouze mensjes wijsmaken dat ik een keizersnee heb gehad en het nog geloven ook xd
++++ Afterparty op de parkeerplaats

Minpunten:
---- Schijnbaar de opstootjes (al heb ik daar niks van meegekregen, op 1 klein incidentje na)
- De hitte in de tent. Het was een sauna! Erger dan Knock Out, Euphoria, Matrixx of welk ander feest dan ook.
- Mensen die op weg naar de parkeerplaats de Albert Heijn reclame met hamburgers gaan zingen. Fuck off met dat kutnummer, schijthekel aan die reclame :P
- Geluid op de mainstage en het laatste uur in de Raw (al had ik daar in de tent met oordopjes uit geen last meer van)
- Uh... Tja... Parkeerplaats misschien als ik toch wat moet zeggen? Maar goed, vond het zelf totaal niet hinderlijk dat het zo lang duurde.

Al met al dus een uitstekend festival en dat voor een festival dat voor het eerst gegeven werd. Emporium was hier helemaal niks bij. Dit was zo veel vetter, beter, mooier. Overtrof WiSH, Defqon, Ground Zero, Rebirth, Festivaart en al die andere festivals waar ik dit jaar ben geweest. Beste festival van het jaar en de lat is extreem hoog gelegd voor festivals van het kaliber Decibel en Q-Base om aan deze kwaliteit te kunnen voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga me niet vertellen dat ik Charger, Panic Attack en vooral Haunted heb gemist? :oh: Kan bijna niet, was maar 1 keer naar de wc en dat was tijdens Musical Analysis. Chemical was ook weer zoals altijd heerlijk raggen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ga me niet vertellen dat ik Charger, Panic Attack en vooral Haunted heb gemist? :oh: Kan bijna niet, was maar 1 keer naar de wc en dat was tijdens Musical Analysis. Chemical was ook weer zoals altijd heerlijk raggen! :D

Jij gaat in 3,47 minuten naar de WC? Je hebt nog wel meer gemist dan die 3 nummers hoor :P

Trouwens 110 mensen aangehouden wegens drugsbezit en 39 vervolgd. Toch een behoorlijk aantal als je berekend dat bij de hardstyle 60% strak stond van de ongeveer 3000-4000 mensen. Want ik neem aan dat house-chappies niet veel aan de pillen of pep zitten xd In ieder geval lag het wousheidgehalte vele malen hoger dan op WiSH of Ground Zero. Maar dat geeft wel sfeer! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@chukkles
Die munten automaten zijn precies dezelfde die ze bij (bijv.) defqon hebben. Gaan echt niet sneller of langzamer hoor! hahaha
Maar werd er in de rauwetent ook hardcore gedraaid ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
@chukkles
Die munten automaten zijn precies dezelfde die ze bij (bijv.) defqon hebben. Gaan echt niet sneller of langzamer hoor! hahaha
Maar werd er in de rauwetent ook hardcore gedraaid ja?

Hmm, true. Maar voor mijn gevoel ging dit sneller. Misschien ook omdat er gewoon 30 van die kasten naast elkaar stonden of dat het systeem sneller werkt, maar het is sowieso beter dan met cassiéres werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mannonymous schreef:
@chukkles
Die munten automaten zijn precies dezelfde die ze bij (bijv.) defqon hebben. Gaan echt niet sneller of langzamer hoor! hahaha
Maar werd er in de rauwetent ook hardcore gedraaid ja?

Hmm, true. Maar voor mijn gevoel ging dit sneller. Misschien ook omdat er gewoon 30 van die kasten naast elkaar stonden of dat het systeem sneller werkt, maar het is sowieso bezig dan met cassiéres werken.

Sneller bedoel je? ;) hahaha
Maar komt denk ik door de drukte dat je bijna niet hoefde te wachten. Er waren altijd wel kasten vrij. Vrijwel geen rijen (behalve rond 6 uur want toen moest men massaal een frikandel naar binnen werken haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was tog nog een opkomst van 9000 man, als dit jaar een succes werd zouden ze volgend jaar uitbreiden :thumbup:
Hoppelijk ook een hardcore stage erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Was tog nog een opkomst van 9000 man, als dit jaar een succes werd zouden ze volgend jaar uitbreiden :thumbup:
Hoppelijk ook een hardcore stage erbij

Weet niet of dat goed gaat qua volk? Op Mysteryland paar jaar terug was daar ook al gedonder om. En dit feest heeft een véél lagere drempel waarde. Maar 't zou wel dik zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In plaats van een extra stage, zou t beter zijn om het concept wat nu bestaat (en zeker vet was) uit te breiden. Dus wellicht iets grotere stages.
Maar allereerst moeten ze zorgen dat ze uitverkopen of t terrein groter maken.
Weet niet wat de capaciteit was voor dit festival, 10000?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
In plaats van een extra stage, zou t beter zijn om het concept wat nu bestaat (en zeker vet was) uit te breiden. Dus wellicht iets grotere stages.
Maar allereerst moeten ze zorgen dat ze uitverkopen of t terrein groter maken.
Weet niet wat de capaciteit was voor dit festival, 10000?

De capaciteit was volgens mij iets van 12500 had ik ergens gelezen (gelderlander dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 02:01 
 
Hardtraxxer

Had dus kaarten gewonnen maar ik had voor dit feest ZEKER wel 35 euro over gehad ^^ Sowieso een optie voor volgend jaar om weer heen te gaan!

Echt een heel goed feestje gehad en ik kan weinig minpunten bedenken. Dat moet dan het feit zijn dat ik & maat van me om 22.50 uur al moesten vertrekken om de pendelbus te nemen om zo onze trein te halen. :P Maar nu ik de reacties lees dat het geluid zachter stond in het laatste uurtje vind ik het al minder erg. Geluid was gewoon prima & de sfeer was ook goed mede dankzij het heeeerlijk festival weertje dat het gisteren was (zonnetje en niet te warm). Ging goed los in de RAW tent! Setjes van Chain Reaction & Crypis én de A2 Records showcase waren echt heerlijk.

Grappig was nog wel dat ik & me maat buiten stonden achter de RAW tent. Kijk ik opeens achterom over het hek heen, zie ik een meisje van 11 en een jochie van 7 (leeftijden gok ik) over het hek heen gluren om te kijken wat er allemaal gebeurde op het festival :P Die moeten ook wel hun ogen uitgekeken hebben toen ze recht die RAW tent in keken xd Verder kwam ik die kerel uit het Geenstijl filmpje (Hardcore bidfreaks op Ground Zero) ook nog tegen, ff een praatje mee gemaakt.. lachen figuur, die vermaakte zich ook weer optimaal en hij deed exact hetzelfde dansje als uit het filmpje haha. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 02:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Hooli schreef:
In plaats van een extra stage, zou t beter zijn om het concept wat nu bestaat (en zeker vet was) uit te breiden. Dus wellicht iets grotere stages.
Maar allereerst moeten ze zorgen dat ze uitverkopen of t terrein groter maken.
Weet niet wat de capaciteit was voor dit festival, 10000?

De capaciteit was volgens mij iets van 12500 had ik ergens gelezen (gelderlander dacht ik)

Er was ieder geval ruimte genoeg zo met 9000 man, genoeg om uit te breiden. Een groot gedeelte van het terrein was nog over, maar denk ook niet dat ze het overdreven groter moeten gaan maken. Was perfect zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Mannonymous schreef:
Hooli schreef:
In plaats van een extra stage, zou t beter zijn om het concept wat nu bestaat (en zeker vet was) uit te breiden. Dus wellicht iets grotere stages.
Maar allereerst moeten ze zorgen dat ze uitverkopen of t terrein groter maken.
Weet niet wat de capaciteit was voor dit festival, 10000?

De capaciteit was volgens mij iets van 12500 had ik ergens gelezen (gelderlander dacht ik)

Er was ieder geval ruimte genoeg zo met 9000 man, genoeg om uit te breiden. Een groot gedeelte van het terrein was nog over, maar denk ook niet dat ze het overdreven groter moeten gaan maken. Was perfect zo.


Ik heb in die week voor dreamfields ff staan praten met zon beveiliger, hij zij als het dit jaar een succes word gaan ze uitbreiden dus ik denk wel dat ze er wat bij gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thera vs Chris One:

Citaat:
Onze tracklist :)

Dj Thera vs Chris One, Dreamfields, NL 09-07-2011

01. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit) :bomb:
02. The Machine ft Chris One - Never Fall Asleep :bomb:
03. The Machine ft Dj Thera - It Is This Feeling :bomb:
04. Chris One - The Darkness :bomb:
05. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
06. Donkey Rollers - LMPSJNK
07. Catatonic Overload - Peace Of Mind
08. Chris One - Killshot
09. Zany & The Beholder - Who Wants This
10. Chris One - Psycho
11. Geck-o vs Thera - Trespassing
12. The R3bels - Pattern 2
13. Wavolizer - Done
14. Satronica -Life Blood Pain Death (Tymon remix)
15. Tymon - Now Who's Laughing (Ophidian Remix)
16. Afflictive - Breadstick
17. Art Of Fighters - Oh My Sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wilde m echt net zelf posten :thumbup:

En, Chukkels... wat zijn loemia's? xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten