Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hardcore was echt geniaal! Zo veel beter dan die hitjesbende (al viel het nog wel mee voor een mainstage) die Noize Suppressor draaide. En Breadstick :love: :loving: :worship: :woot: :drool: :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wilde m echt net zelf posten :thumbup:

En, Chukkels... wat zijn loemia's? xd

Dat ben jij! Nee, haha, was een 'p' vergeten. Het was laat, dus ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wilde m echt net zelf posten :thumbup:

En, Chukkels... wat zijn loemia's? xd


Als goedmakertje voor het zachte geluid op het einde de set uploaden zodat we hem tenminste thuis nog eens kunnen herluisteren :D Was het trouwens vanuit de organisatie uit voor een domme reden of vanwege politie? Want als het politie was snap ik er niks van aangezien de open air het geluid nog vol open had. Lijkt me dat daar mee overlast van komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
DjThera schreef:
Wilde m echt net zelf posten :thumbup:

En, Chukkels... wat zijn loemia's? xd


Als goedmakertje voor het zachte geluid op het einde de set uploaden zodat we hem tenminste thuis nog eens kunnen herluisteren :D Was het trouwens vanuit de organisatie uit voor een domme reden of vanwege politie? Want als het politie was snap ik er niks van aangezien de open air het geluid nog vol open had. Lijkt me dat daar mee overlast van komt?

Air geluid vol open? De house zeker, want het geluid bij de hardstyle mainstage was om te janken. Daar kon je elkaar fluisterend nog verstaan tijdens NS. Mijn laptop kan nog harder dan dat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee, hoorde via via dat politie aan t controleren was dus dat t geluid zachter werd gezet, anyway, we hadden alles op de dj booth vol open en op een gegeven moment ook maar de monitoren richting publiek gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik heb geen idee, hoorde via via dat politie aan t controleren was dus dat t geluid zachter werd gezet, anyway, we hadden alles op de dj booth vol open en op een gegeven moment ook maar de monitoren richting publiek gedraaid xd

Ja, Nando en ik kwamen in het begin al naar je toe om te zeggen dat het geluid zachter stond en toen draaide je hem even wat harder en was het geluid weer goed. Daarna heeft de organisatie hem dus toch weer zachter gezet. Maar het geluid werd al minder vanaf het laatste nummer van B-Front. Eeuwig zonde, maar goed, kunnen jullie niks aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen AVIO geloof ik starte met Realization Of A Dream, stond het geluid heel zacht. Wij keken elkaar aan van WTF, maar toen de mid-intro af was gelopen werd die alweer 3x zo hard gezet.:D Flink losgegaan dat half uurtje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Air geluid vol open? De house zeker, want het geluid bij de hardstyle mainstage was om te janken. Daar kon je elkaar fluisterend nog verstaan tijdens NS. Mijn laptop kan nog harder dan dat. xd


Laatste 10 minuten zijn we naar Noize Suppressor gegaan omdat hardcore zonder bass erin echt om te janken is, dat kon ik echt niet meer trekken. Daar vanvoor knalden de bassen wel gewoon door hoor dus ik weet niet waar jij hebt gestaan. Oordoppen ook terug in moeten doen daar. Op een gegeven moment tijdens Thera voelden we zelfs de bass van de mainstage tussen zijn set door :x Volgens mij was het geluid niet gewoon minder maar vooral de bass erg laag gezet want het volume vond ik nog aardig te doen, alleen zonder bass klinkt het nergens naar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Air geluid vol open? De house zeker, want het geluid bij de hardstyle mainstage was om te janken. Daar kon je elkaar fluisterend nog verstaan tijdens NS. Mijn laptop kan nog harder dan dat. xd


Laatste 10 minuten zijn we naar Noize Suppressor gegaan omdat hardcore zonder bass erin echt om te janken is, dat kon ik echt niet meer trekken. Daar vanvoor knalden de bassen wel gewoon door hoor dus ik weet niet waar jij hebt gestaan. Oordoppen ook terug in moeten doen daar. Op een gegeven moment tijdens Thera voelden we zelfs de bass van de mainstage tussen zijn set door :x Volgens mij was het geluid niet gewoon minder maar vooral de bass erg laag gezet want het volume vond ik nog aardig te doen, alleen zonder bass klinkt het nergens naar :/

Fingerz knalde toch aardig hard hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar blijven de foto's op djguide nou !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vette harde afsluiting
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traveling edit? xd
Klinkt iig niet, vocals klinken niet echt synchroon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat tijdens die afsluiting op dat strand, beetje kijkend naar vuurwerk met een kapot been. xd Was verder niet echt bijzonder idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Waar blijven de foto's op djguide nou !


Zit ik ook al de hele dag op te wachten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
De middelste is ook echt een toffe gast! :P
Alleen weet ik niet hoe die heet ofzo, terwijl die dat ook al minstens 6 keer heeft verteld xd

Lucas, of pepijn. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
De middelste is ook echt een toffe gast! :P
Alleen weet ik niet hoe die heet ofzo, terwijl die dat ook al minstens 6 keer heeft verteld xd

Lucas, of pepijn. XD


Lucas inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO, Crypsis & de A2 showcase waren puur genieten. Sowieso erg fijne sfeer in de tent, en buiten was het ook lekker te doen in het zonnetje.

IJskoud water uit de kraan! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
De middelste is ook echt een toffe gast! :P
Alleen weet ik niet hoe die heet ofzo, terwijl die dat ook al minstens 6 keer heeft verteld xd

Lucas, of pepijn. XD


Lucas inderdaad :)

Ik hoorde dat die Lucas echt een vreemd figuur is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:36 
 
Hardtraxxer

vond het echt een super feestje!
Hing naar mij idee een goede sfeer, wat ik bijvoorbeeld op defqon totaal niet had (uitzondering bleu).
Veel bij raw gestaan, maar na crypsis( :love: ) naar buiten gegaan omdat daar mijn groep stond. :/

Ben volgend mij ook nog een aantal mensen van hier tegen gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik kwam je idd tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard schreef:
vond het echt een super feestje!
Hing naar mij idee een goede sfeer, wat ik bijvoorbeeld op defqon totaal niet had (uitzondering bleu).
Veel bij raw gestaan, maar na crypsis( :love: ) naar buiten gegaan omdat daar mijn groep stond. :/

Ben volgend mij ook nog een aantal mensen van hier tegen gekomen?


En mij ook! :D Ik herkende je maar half/niet :P Haha, maar na wat woorden werd het al snel duidelijker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
Olijfboompje schreef:
De middelste is ook echt een toffe gast! :P
Alleen weet ik niet hoe die heet ofzo, terwijl die dat ook al minstens 6 keer heeft verteld xd


Lucas inderdaad :)

Ik hoorde dat die Lucas echt een vreemd figuur is xd

Chille gozer idd, kom hem ook altijd tegen op feesten haha. Post hier niet al te vaak op Hardtraxx volgens mij, meer een meelezer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:17 
 
Hardtraxxer

Ik stond op de hardstyle main en we wilden net vertrekken naar de raw tent tikt een vriendin van me me opeens aan en wees , zag ik Headhunterz lopen helemaal pissed en opgefokt omdatie door het publiek heen moest lopen haha arrogant ventje is het ook hea :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lucas, of pepijn. XD


Lucas inderdaad :)

Ik hoorde dat die Lucas echt een vreemd figuur is xd


Uiterst merkwaardig ventje, elke keer met zn handen in zn zij... zo'n beetje puffend voor zich uit staren... mijn god, en zijn humor!!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten