Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Zij ^^

Nee.. er stond ook 1 jongen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haat aan mijn linkerbeen :mad:

Nog nooit zoveel stilgestaan op een feest.
Baalde zo hard hiervan, heeft heel mijn humeur verpest.
Hierdoor niet veel meegekregen en ik ben op de main gaan zitten.
Daar valt het namelijk niet op, stond toch alles stil.

Later ging het wel weer.
Verder was het muzikaal en qua sfeer echt een topfeestje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Tel schreef:
Zij ^^

Nee.. er stond ook 1 jongen hoor.

Klik eens op het huisje van Love_Fulfilled :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:46 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten!

Stond je achter de bar in de Raw stage toevallig? Ik ging een flesje water halen daar, ik gaf muntjes en hij legt dat flesje op de bar, maar hij wilde het dopje er nog afdraaien, dus ik pak dat flesje en ik smeer hem gauw met het dopje erop. :lol: Hij keek niet blij. Soms moet je hard zijn in het leven. :$

Ik ben inderdaad een zij maar goed :P . Ik stond niet achter de bar, maar ik werkte backstage. Ik heb
tijdens Crypsis vs Chain Reaction en de A2 records Showcase links vooraan gestaan bij de HT-ers. Ik had
een spijkerbroek aan met daarop een felroze shirt. Misschien heb je me wel gezien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:53 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:
Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen xd


My!!! heb weer genoten!!! Avio :drool: :love: en Low-e & Kevin Kaos :bomb: waren geweldig!! en rest ook hoor !!! veel leuk nieuwe mensen leren kennen super feesje!! volgende weer Free Festival !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
hardaddict schreef:
Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen xd


My!!! heb weer genoten!!! Avio :drool: :love: en Low-e & Kevin Kaos :bomb: waren geweldig!! en rest ook hoor !!! veel leuk nieuwe mensen leren kennen super feesje!! volgende weer Free Festival !!


Haha jij vond op defqon ook 7 muntjes tijden de set van psyko punkz toen stond ik naast je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Haat aan mijn linkerbeen :mad:

Nog nooit zoveel stilgestaan op een feest.
Baalde zo hard hiervan, heeft heel mijn humeur verpest.
Hierdoor niet veel meegekregen en ik ben op de main gaan zitten.
Daar valt het namelijk niet op, stond toch alles stil.

Later ging het wel weer.
Verder was het muzikaal en qua sfeer echt een topfeestje :thumbup:


Ik heb ook veel stilgestaan, maar met plezier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, wat was het terrein moeilijk te vinden zeg! We waren met de auto, had gepland om vanuit Eindhoven langs Nijmegen naar Arnhem te rijden (tot zover goed) en vanuit daar richting Doetinchem te gaan, ervan uitgaande dat er iets van borden zouden zijn. Ten eerste waren er geen borden waar Doetinchem op stond aangegeven die ik heb gezien en ten tweede was zowat iedere weg afgesloten. Na even snel via Google maps een nieuwe route te hebben uitgezocht, en 15 min bij een brug te hebben wachten, bleek het een fucking veerpont te zijn... omdraaien en uiteindelijk via Arnhem naar Westervoort kunnen rijden en daar eindelijk bordjes gezien voor Rhederlaag. Belachelijk dat er nergens aanwijzingen staan voor Dreamfields als er pas op het laatst aanwijzingen zijn voor Rhederlaag, vooral als zoveel wegen zijn afgesloten. Of ik had van tevoren op de Dreamfields site kunnen kijken >.<

Maar goed, bij binnenkomst wat gegeten en de opening van Headhunterz meegepakt. From Within Edit en een nieuwe track van hem of mss Noisecontrollers ofzo die erg lekker klonk (met zo'n 'oh my god' sampletje erin dat Skrillex ook gebruikt). Vervolgens naar Beholder & DP die schijnbaar al een hoop klappers erop hadden gegooid. Vervolgens Gold, Discorecord en wat zachter DP werk, rare opbouw dus, al had ik daar niet veel van gemerkt als ik niet had geweten wat er het eerste halfuur was gedraaid :P. Mixwerk was overigens verschrikkelijk slecht :/

Crypsis en Chain reaction ging ook wel aardig, tot het laatste half uur toen ALLES kapot ging. Times Like These, Strike, Torture, Nackt en als hoogtepunt Before The Storm (L) WAAROM wordt die track niet vaker gedraaid?!?!?!?!

Werd gevolgd door de A2 records showcase met wat vermakelijke tracks maar uiteindelijk toch irritant veel (sub?)bass, met name in de E-Force tracks. Ook een eetpauze gehouden. Hoogtepunten waren Yellow Minute en Haunter Of The Dark.

AVIO Live: kwam er niet helemaal in, maar ze hebben een hoop leuke tracks gedraaid. Die BLACK edit van Ginger gaat gruwelijk lekker.

Bob was gewoon goed - eindelijk weer een keer Sleepwalker gehoord.

En Thera en Chris One sloopten alles wat er nog over was. Heerlijke set gewoon. Jammer dat het geluid zachter moest, maar toen de oordoppen uitgingen was alles weer prima :P Ontzettend hard gebeukt op heel de set (t/m Done), geen idee waar ik de energie vandaan haalde. Done (L) (L) (L) Vond het alleen jammer dat heel de zaal stilstond, maar vind het wel begrijpelijk. Het is echt een track die je moet kennen en dan is het ongekend heerlijk, anders is het maar een hoop vaag bij elkaar.

Over het feest algemeen:
Erg vaag/waus publiek :P
Bar was goed geregeld (33cl flesje water voor 1 muntje is ideaal)
WCs te ver weg van de RAW
Beetje weinig vegetarisch eten (bleek bij de house nog een pizza kraam te zijn - wisten we niet)
Betere aanwijzingen waren aangenaam geweest :P

Oja, en een hele gezellige groep, was weer supervet met iedereen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:36 
 
Hardtraxxer

hardaddict schreef:
thehardstyleholland schreef:
hardaddict schreef:
Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen xd


My!!! heb weer genoten!!! Avio :drool: :love: en Low-e & Kevin Kaos :bomb: waren geweldig!! en rest ook hoor !!! veel leuk nieuwe mensen leren kennen super feesje!! volgende weer Free Festival !!


Haha jij vond op defqon ook 7 muntjes tijden de set van psyko punkz toen stond ik naast je :D


Ja !!! mooi mee genomen !! tog!! schilt weer paar euro !! maarja ga niet altijd alleen maar meestal wel ! ik koop een kaartje kijk daarna wel of iemand mee gaat of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben grotendeels bij de Xxelerator stage buiten geweest, maar het beeld dat de meesten stil stonden vind ik niet de juiste. We stonden met een groepje middenin en het ging echt wel los ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ik ben grotendeels bij de Xxelerator stage buiten geweest, maar het beeld dat de meesten stil stonden vind ik niet de juiste. We stonden met een groepje middenin en het ging echt wel los ;)


Jep, das waar ging er flink op daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ging inderdaad wel aardig, maar hoe het erop ging in de Raw is niet te evenaren. Erger me altijd wel kapot aan dat volk dat een paar maanden naar de sportschool en het solarium gaan, om dat dan speciaal op zo'n feest te laten zien. En alleen de hele dag maar beedje breed rondlopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Wat een foto weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeuj daar sta ik ook op. :P Was die fotograaf al weer even vergeten. Heb zelf ook nog 1 fotootje op me eigen camera staan, die ziet er wel wat beter uit maar daar sta jij niet op dacht ik. Zal hem zo eens uploaden.

Wie is die rechtse gast?

EDIT die foto:
Afbeelding

(Van links naar rechts) Mr Lellebel, Nando, Pr0sp3ct, ???, Mr Vertigo, 93Wesley93
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen xd

Iets van Hardstyle Holland, kon hem niet heel goed verstaan, hij post vrijwel nooit wat, dus ik kon hem ook niet :P

93Wesley93 schreef:
Heeuj daar sta ik ook op. :P Was die fotograaf al weer even vergeten. Heb zelf ook nog 1 fotootje op me eigen camera staan, die ziet er wel wat beter uit maar daar sta jij niet op dacht ik. Zal hem zo eens uploaden.

Wie is die rechtse gast?

Kon alleen jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De knul int blauw is Vonk op partyflock!

Toffe gast :)

Aaaha, dat is dus Mr.Lellebel daar links :P
De middelste is ook echt een toffe gast! :P
Alleen weet ik niet hoe die heet ofzo, terwijl die dat ook al minstens 6 keer heeft verteld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:09 
 
Hardtraxx Newbie

Mooiste momentjes voor mij persoonlijk: Poltergeist (1 vd eerste nummers die ik kende toen ik met hardstyle begon), de hele Crypsis & CR set oa: Typeface, Worst nightmare, Style Droppin, Strike(ZIEK), Furious etc etc, belachelijk gwn. Under Attack en Haunter of the Dark in de A2 set. Vooral Under Attack was echt smullen geblazen. Do the Happy Face ( belachelijk hard) en Psycho (Insane gwn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten! Ik ben volgens mij nuchter nog nooit zo hard los gegaan als gister, vooral op de set van Crypsis & Chain Reaction. Jezus, dat was echt beuken tot het naadje :drool: . Ik vond het ook erg gezellig links vooraan in de Raw met een aantal HT-ers :).


Nou ik vond het ook gezellig je te ontmoeten hoor! Grappig dat je ons ook helemaal niet kende maar dacht dat we hardtraxxers waren omdat we hard losgingen :P Hopelijk zie ik je weer op Dominator, dan gaan we lekker weer samen los!

Ik vond het ook een ontzettend vet feest! Gewerkt van 15u tot 18u aan de Unity stand en de laatste 6u gewoon nonstop doorbeuken. Jezus wat had ik verschrikkelijk pijn aan mijn voeten vanochtend toen ik na 2.5u slaap alweer opstond om te gaan werken.. Chain Reaction vs Crypsis vond ik zelf ook echt geweldig, maar vooral Thera vs Chris One deden het voor mij, ook gelijk The Sexual Thrill erop gooien, heerlijk! Alleen jammer dat Goddamn dit keer niet voorbij kwam. Volgend jaar denk ik dat ik vast weer erbij ben.

PNXRMX schreef:
Oja, en een hele gezellige groep, was weer supervet met iedereen :D


Daar geef ik ook bonuspunten voor! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Iets van Hardstyle Holland, kon hem niet heel goed verstaan, hij post vrijwel nooit wat, dus ik kon hem ook niet :p
Kon alleen jou :P

Ja kweet al wie het is hij had zelf al op die post gereageerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Mooiste momentjes voor mij persoonlijk: Poltergeist (1 vd eerste nummers die ik kende toen ik met hardstyle begon), de hele Crypsis & CR set oa: Typeface, Worst nightmare, Style Droppin, Strike(ZIEK), Furious etc etc, belachelijk gwn. Under Attack en Haunter of the Dark in de A2 set. Vooral Under Attack was echt smullen geblazen. Do the Happy Face ( belachelijk hard) en Psycho (Insane gwn)

Poltergeist draaide B-Front toch? Vond ik persoonlijk wat minder, zat zo heerlijk in die set komt hij met dat nummer aanzetten, maar had me er al heel snel weer overheen gezet. :P

Do The Happy Face vond ik ook super vet, toen ik die teases van die vocals hoorde sprong ik echt een gat in de lucht. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het echt een top feestje! Zeker voor een eerste keer, was alles best wel goed geregeld.
Jammer van t geluid dat zachter moest, misschien volgend jaar van 11 tot 23?

AVIO en Crypsis & Chain Reaction waren voor mij de helden van de dag.
Thera helaas alleen eerste nummer geweest, daarna wou groepje naar Noise Suppressor die draaide ook goed vond ik.

Alleen in de bus spraken mensen de hele tijd over grote vechtpartij op de hardstyle outdoor... Iemand daar iets van meegekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Alleen in de bus spraken mensen de hele tijd over grote vechtpartij op de hardstyle outdoor... Iemand daar iets van meegekregen?


Ja een maat van mij liep daar langs, het scheen er daar vol op te gaan zijn, toen de een op de grond laggen lipen ze zo hard als ze konde er op te trappen allemaal van zulke dingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:55 
 
Hardtraxx Newbie

93Wesley93 schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Mooiste momentjes voor mij persoonlijk: Poltergeist (1 vd eerste nummers die ik kende toen ik met hardstyle begon), de hele Crypsis & CR set oa: Typeface, Worst nightmare, Style Droppin, Strike(ZIEK), Furious etc etc, belachelijk gwn. Under Attack en Haunter of the Dark in de A2 set. Vooral Under Attack was echt smullen geblazen. Do the Happy Face ( belachelijk hard) en Psycho (Insane gwn)

Poltergeist draaide B-Front toch? Vond ik persoonlijk wat minder, zat zo heerlijk in die set komt hij met dat nummer aanzetten, maar had me er al heel snel weer overheen gezet. :P

Do The Happy Face vond ik ook super vet, toen ik die teases van die vocals hoorde sprong ik echt een gat in de lucht. :woot:



Poltergeist werd meteen in het begin gedraaid, door ik dacht.. Kevin Kaos en Low-E.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Poltergeist werd meteen in het begin gedraaid, door ik dacht.. Kevin Kaos en Low-E.


Dat is correct ^^
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten