Zij 
Nee.. er stond ook 1 jongen hoor.wrote:Zij
Nee.. er stond ook 1 jongen hoor.wrote:Zij
Klik eens op het huisje van Love_Fulfilledwrote:Nee.. er stond ook 1 jongen hoor.wrote:Zij
Ik ben inderdaad een zij maar goedwrote:Stond je achter de bar in de Raw stage toevallig? Ik ging een flesje water halen daar, ik gaf muntjes en hij legt dat flesje op de bar, maar hij wilde het dopje er nog afdraaien, dus ik pak dat flesje en ik smeer hem gauw met het dopje erop.wrote:Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten!Hij keek niet blij. Soms moet je hard zijn in het leven.
My!!! heb weer genoten!!! Aviowrote:Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen
Haha jij vond op defqon ook 7 muntjes tijden de set van psyko punkz toen stond ik naast jewrote:My!!! heb weer genoten!!! Aviowrote:Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen![]()
en Low-e & Kevin Kaos
waren geweldig!! en rest ook hoor !!! veel leuk nieuwe mensen leren kennen super feesje!! volgende weer Free Festival !!
Ik heb ook veel stilgestaan, maar met plezierwrote:Haat aan mijn linkerbeen![]()
Nog nooit zoveel stilgestaan op een feest.
Baalde zo hard hiervan, heeft heel mijn humeur verpest.
Hierdoor niet veel meegekregen en ik ben op de main gaan zitten.
Daar valt het namelijk niet op, stond toch alles stil.
Later ging het wel weer.
Verder was het muzikaal en qua sfeer echt een topfeestje
Ja !!! mooi mee genomen !! tog!! schilt weer paar euro !! maarja ga niet altijd alleen maar meestal wel ! ik koop een kaartje kijk daarna wel of iemand mee gaat of nietwrote:Haha jij vond op defqon ook 7 muntjes tijden de set van psyko punkz toen stond ik naast jewrote:My!!! heb weer genoten!!! Aviowrote:Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen![]()
en Low-e & Kevin Kaos
waren geweldig!! en rest ook hoor !!! veel leuk nieuwe mensen leren kennen super feesje!! volgende weer Free Festival !!
Jep, das waar ging er flink op daarwrote:Ik ben grotendeels bij de Xxelerator stage buiten geweest, maar het beeld dat de meesten stil stonden vind ik niet de juiste. We stonden met een groepje middenin en het ging echt wel los

Iets van Hardstyle Holland, kon hem niet heel goed verstaan, hij post vrijwel nooit wat, dus ik kon hem ook nietwrote:Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen
Kon alleen jouwrote:Heeuj daar sta ik ook op.Was die fotograaf al weer even vergeten. Heb zelf ook nog 1 fotootje op me eigen camera staan, die ziet er wel wat beter uit maar daar sta jij niet op dacht ik. Zal hem zo eens uploaden.
Wie is die rechtse gast?
Nou ik vond het ook gezellig je te ontmoeten hoor! Grappig dat je ons ook helemaal niet kende maar dacht dat we hardtraxxers waren omdat we hard losgingenwrote:Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten! Ik ben volgens mij nuchter nog nooit zo hard los gegaan als gister, vooral op de set van Crypsis & Chain Reaction. Jezus, dat was echt beuken tot het naadje. Ik vond het ook erg gezellig links vooraan in de Raw met een aantal HT-ers
.
Daar geef ik ook bonuspunten voor!wrote:Oja, en een hele gezellige groep, was weer supervet met iedereen
Ja kweet al wie het is hij had zelf al op die post gereageerdwrote: Iets van Hardstyle Holland, kon hem niet heel goed verstaan, hij post vrijwel nooit wat, dus ik kon hem ook niet :p
Kon alleen jou
Poltergeist draaide B-Front toch? Vond ik persoonlijk wat minder, zat zo heerlijk in die set komt hij met dat nummer aanzetten, maar had me er al heel snel weer overheen gezet.wrote:Mooiste momentjes voor mij persoonlijk: Poltergeist (1 vd eerste nummers die ik kende toen ik met hardstyle begon), de hele Crypsis & CR set oa: Typeface, Worst nightmare, Style Droppin, Strike(ZIEK), Furious etc etc, belachelijk gwn. Under Attack en Haunter of the Dark in de A2 set. Vooral Under Attack was echt smullen geblazen. Do the Happy Face ( belachelijk hard) en Psycho (Insane gwn)
Ja een maat van mij liep daar langs, het scheen er daar vol op te gaan zijn, toen de een op de grond laggen lipen ze zo hard als ze konde er op te trappen allemaal van zulke dingenwrote: Alleen in de bus spraken mensen de hele tijd over grote vechtpartij op de hardstyle outdoor... Iemand daar iets van meegekregen?
wrote:Poltergeist draaide B-Front toch? Vond ik persoonlijk wat minder, zat zo heerlijk in die set komt hij met dat nummer aanzetten, maar had me er al heel snel weer overheen gezet.wrote:Mooiste momentjes voor mij persoonlijk: Poltergeist (1 vd eerste nummers die ik kende toen ik met hardstyle begon), de hele Crypsis & CR set oa: Typeface, Worst nightmare, Style Droppin, Strike(ZIEK), Furious etc etc, belachelijk gwn. Under Attack en Haunter of the Dark in de A2 set. Vooral Under Attack was echt smullen geblazen. Do the Happy Face ( belachelijk hard) en Psycho (Insane gwn)![]()
Do The Happy Face vond ik ook super vet, toen ik die teases van die vocals hoorde sprong ik echt een gat in de lucht.