Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w

WTF :lol:

En dan ook nog zo'n outfit aan hebben... Dan maak je niet echt een goeie indruk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


:x

Volgens mij heb ik jou nog gezien :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


:x

Volgens mij heb ik jou nog gezien :thumbup:

WHAHAHA die zag ik idd bij binnenkomst ook! Zwaar vd kaart :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

er was zand dus ook tijd om zandkastelen te bouwen :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


:x

Volgens mij heb ik jou nog gezien :thumbup:

Ik stond heel ff met Wyke bij Gijs, had een blauw shirt aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
hardaddict schreef:
D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


:x

Volgens mij heb ik jou nog gezien :thumbup:

Ik stond heel ff met Wyke bij Gijs, had een blauw shirt aan :thumbup:


Ja volgens mij gezien, licht blauw-shirt korte broek en een gemilimeterd koppie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja idd! Alleen dat gemillimeterde valt wel mee haha.
Maar jullie hebben dus nog een bult posters meegenomen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ja idd! Alleen dat gemillimeterde valt wel mee haha.
Maar jullie hebben dus nog een bult posters meegenomen :P?


Dat waren we van plan, maar uiteindelijk fietste ik met 3 posters onder de arm weg, wat zeer irritant was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was echt super grappig. Een vriend van me zag Niels van Frequencerz lopen dus die ging praatje maken. Tikt die vriend van me me aan en wijst naar Niels. Ik geen flauw idee hebben dat het Frequencerz was dus ik me heel relaxt voorstellen en achteraf horen wie het nou eigenlijk was haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan het trouwens zijn dat Headhunterz een van zijn nieuwe tracks heeft gedraaid, stonden daar even een kwartiertje ofzo en kwam best een vet onbekend nummer langs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:50 
 
Hardtraxx Newbie

top feestje! mooi weer erbij af entoe regen om af te koelen xd

thera en chris one draaide lekker later naar de mainstage gelopen daar even lopen wousen :P
kwam nog paar van hardtraxx tegen beetje gepraat en gesprongen was gezellig!

volgend jaar zeker weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb bijna 5 uur alleen hier in me eentje naar toe moeten reizen met het OV (heenweg alleen) maar dat was het dubbel en dwars waard! :)

Was weer geniaal feest, nooit verwacht dat dit de vorige twee weken weer ging overtreffen! En het is toch wel weer gebeurd hoor. Wat een setjes allemaal zeg. :worship: Josh & Wesz en Frequencerz een beetje half/half meegekregen door eten en buiten wat rondkijken. Digital Punk & The Beholder wel grotendeels gezien, was allemaal een beetje standaard vond er niet zo super veel aan maar was wel lekkere opwarmer voor alles wat daarna kwam, want dat was namelijk alleen maar genialiteit zeg! :D

Chain Reaction & Crypsis, wat een bazenset was dat zeg. Echt het meest slopende anderhalf uur ooit voor mij, bestond voor het grootste deel vooral uit Minus is More werk uiteraard, wat het juist zo vet maakte. Het bleef maar doorgaan, en opbouw was niet nodig want het was vanaf track 1 al helemaal kapot gaan tot en met de laatste track. Ook heel wat nieuwe gehoord eigenlijk, klonk allemaal niet verkeerd daaro. Na deze set meteen gaan eten en zitten, ik had het echt onderschat en me helemaal gesloopt voor de rest van de dag leek het wel. :lol:

Eerste deel van de A2 Showcase gemist dus, was ook even bij Frontliner gaan kijken, daarna het laatste hele uur van A2 Showcase weer gezien. Wat een gekkenhuis achter de DJ Booth zeg, wel leuk om te zien allemaal toppers zijn het. Je kon het zeker niet vergelijken met de set van Chain Reaction & Crypsis maar was wel leuk, ook al hoor je die plaatjes op elk feest een paar keer tegenwoordig maar goed. Behalve die E-Force tracks dan, voor het eerst heel wat tracks van hem live gehoord, kon me niet heel erg overtuigen maar het klonk al beter als thuis in ieder geval.

Toen AVIO Live van te voren weet je bij die mannen altijd dat het een gekkenhuis wordt, ook nu kregen ze we het weer voor elkaar en wat gingen ze heerlijk los zeg. Was best opzwepend voor het publiek in ieder geval. Maar als nog zie ik liever een DJ set van hun, heb van te voren ook nog even met Alphaverb staan lullen hij draait zelf ook liever een DJ set als live set zei tie. :P

B-Front! Op Wish vond ik hem geniaal, ik had ook super veel zin in deze set. Toen deze set begon was mijn vermoeidheid opeens met de noorderzon verdwenen. En wat klapte er alles er weer heerlijk op zeg, persoonlijk vind ik die Inner Creativity edit eigenlijk wel vet, kippenvel tot op het bot. En al dat nieuwe spul wat hij nog hebt liggen, echt niet te geloven wat hij elke keer maar weer uit de studio's tovert. Vooral Charger wat een pareltje. :loving: Bij de laatste nummers van deze set was de pijp weer heel even een beetje leeg bij mij, jammer genoeg niet alles kunnen geven op Magic dus, moet mijn inspanningen echt eens beter gaan verdelen. :P

Dan de afsluiter Thera en Chris One. Op papier al een harde set, en dat bewezen ze ook maar weer is door te openen met The Sexual Thrill edit waar ik even de mist in ging, maar ik was niet de enigste. xd Voor de rest natuurlijk Psycho, Killshot gehoord. En ook een nieuwe Chris One met dat metalgejank, dat verpest echt heel het nummer. En was heel blij dat Do The Happy Face en Peace of Mind er ook nog ingesmeten werd. Toen begon het geluid kut te doen, wat erg storend was jammer genoeg. Toen ik Done hoorde, die ik live ook niets vindt wist ik wel al hoe laat het was, en dat het tijd was voor hardcore. :P Moet zeggen dat ik het steeds meer begin te waarderen op het eind van een feest, eerst had ik er een schijthekel aan maar nu vond ik het wel vet om de laatste beetjes er uit te gooien. ^^

Mooie dag gehad, ook al kwam ik dus alleen aan maar had binnen nog geen 5 minuten al 10 bekende gezien ofzo, dat was wel top natuurlijk! Bedankt jongens. :thumbup: Waren echt veel nieuwe mensen of die mij herkende van Wish, ben de helft alweer vergeten. Terugweg wel met de auto gegaan met mensen uit mijn buurt, wegkomen van de parkeerplaats was wederom een drama.

+ en - punten

+ Chain Reaction & Crypsis (andere sets deden ook niet veel ten onder van hun!)
+ Sfeer in de Raw tent
+ Bekende mensen
+ Security, loste die opstootjes (Zie - punt) goed op, zag de ene na de ander hardhandig weggesleept worden. Voor de rest waren ze erg vriendelijk en zeker niet dominant aanwezig
+ Geluid, op het laatste half uur na
+ Voor de eerste keer in mijn leven gebruik gemaakt van flesjes water bijvullen, heeft me zeker 50 euro bespaard :worship:
+ 2 meisjes die naar mij toe kwamen om te vragen of ze op een goede manier los gingen, WTF.. Kon er wel om lachen. :P

- Sfeer bij de outdoor hardstyle stage, de paar keer dat ik er even was ging het niet echt los en vond er maar een raar sfeertje hangen
- Vechtpartijen en andere dorpsidioten die "hooligans" gaan schreeuwen (ik zag het bij toeval toen ik naar de wc ging)
- Aankleding Raw Stage
- Wegkomen op de parkeerplaats, stonden dik 1 uur vast
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hier nog 2 filmpjes die ik gemaakt heb:

http://www.youtube.com/watch?v=S0qBNQbMoOQ

http://www.youtube.com/watch?v=WaLPo-cvn2c
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WaLPo-cvn2c

Mainstage was weer een dooie boel zo te zien. :) Gelukkig heb ik de hele dag voor de raw stage gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


Duidelijk wat in haar drinken gehad nu is het de vraag of ze het zelf gedaan heeft :D Wel kansloos dat die gozer er zo misbruik van maakt maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
D-Ruz schreef:
Ooh verkeerde linkje, deze: http://www.youtube.com/watch?v=ouWkcI_F10w


Duidelijk wat in haar drinken gehad nu is het de vraag of ze het zelf gedaan heeft :D

vast wel :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Patjee410 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WaLPo-cvn2c

Mainstage was weer een dooie boel zo te zien. :) Gelukkig heb ik de hele dag voor de raw stage gekozen

Mainstage was niet zo dood hoor, heb er ook een tijdje gestaan en ging toch wel goed los :thumbup: . de Raw overtreft het alleen bij lange na niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
b-ram schreef:
Patjee410 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=WaLPo-cvn2c

Mainstage was weer een dooie boel zo te zien. :) Gelukkig heb ik de hele dag voor de raw stage gekozen

Mainstage was niet zo dood hoor, heb er ook een tijdje gestaan en ging toch wel goed los :thumbup: . de Raw overtreft het alleen bij lange na niet.


Bij elk feest is de mainstage de laatste tijd gewoon dood... maakt niets uit welke dj er draait het blijft er een dooie boel :thumbdown:

Zeer spijtig is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:28 
 
Hardtraxx Newbie

Verslagje van mijn Dreamfields ( heb eigenlijk alleen bij rawstage gestaan)

Geweldig feest. Voor mij begon de dag al met een heerlijk nummer wat ik nog nooit live had gehoord: Poltergeist. Genoten van enkele sets, met als klapper natuurlijk Crypsis & Chainreaction, pfft.. GEWELDIG :thumbsup:

A2 was ook lekker, Under Attack knalde er zoals altijd goed in. Avio was wel okee, B-Fron was heerlijk weer, draaide machtige set.

Toen de set waar ik heeeeel erg naar uitkeek: Thera en Chris One. Begon geweldig met the Sexual Thrill (edit), was heerlijk om te zien hoeveel er weer fout gingen:P, al viel het rechts vooraan heel erg mee. Helaas was het na Happy Face een drama geworden. Ze hadden de volume knop bijna uitgezet, zo zacht was het, daarna hoorde ik het zelfs kraken zo hier en daar. Blijkbaar was de politie langs gekomen of zo, geen idee. Het was ontzettend jammer, want die lekkere therakicks kwamen niet goed door, alleen die BIZARRE psycho kicks waren nog lekker:).

Vond het publiek in zijn geheel niet echt los gaan, pas na Crypsis & Chain zat er echt beweging in. Gelukkig was het eerst links en daarna rechts vooraan beuken, beuken, en nog is beuken geblazen. Had kramp in mijn benen, rechterarm, en op een gegeven moment zelfs mijn reet :P.

Al met al een geweldig feest, waar ik chille Ht-ers ben tegengekomen en samen verschrikkelijk hard gebeukt heb.

grtz

Pr0sp3ct
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ik begin met de minuten die verstrijken meer spierpijn te voelen :oh:


Hier ook, 2 ouwe mensen hier in huis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand ook die ouwe opa gezien die rondliep bij noize suppresor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 15:34 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest zeg,
voor een debuut goed geregeld, mooie locatie eten en muntjes centraal alleen toiletten waren lang lopen vanaf de Raw.

Bij aankomst draaide kevin kaos en Low-E, zelfs bij de set erna van Josh & Wesh kregen we niet het idee dat we bij de area met het bordje ''Raw'' erboven stonden. Dit maakte mijn dag, als chauffeur van 4 man die zich versliep waardoor we de 1e set van D&R miste, misschien een beetje goed.

The Beholder & Digital Punk zorgde voor een lekkere warming up waardoor de meester set van Crypsis en Chain Reaction niet te plotseling kwam. Radical Redemption propte nog een camera in me smoel omdat ik een Crypsis shirt aanhad, dus wellicht sta ik nog met mijn kop in de Crypsis aftermovie xd

Na CR & Crypsis dacht ik dat mijn testament al wel kon opmaken, maar tijdens de A2 showcase hebben we lekkere pauze genomen om ons weer op te laden voor AVIO, B-Front en Thera vs Chris One.

Uiteindelijk mijn enige favoriete tracks van A2 nog meegepakt, Haunter of the Dark en Under Attack en toen kwam AVIO. Zoals altijd zijn hun Live acts geweldig met hun vertrouwde sound waarvan je wel moet houden, ik ben een groot liefhebber in ieder geval. B-front ging ook wel aardig, en toen kwam Thera vs Chris One, Wat een geweld, zoals verwacht eigenlijk. Halverwege werd opeens het geluid enorm gedempt, ik las op twitter dat Thera melde dat het geluid zachter moest, heel jammer want ik kon zelfs Chris One ''Psycho'' horen schreeuwen, maar de tracks waren natuurlijk subliem en deden me het volume vergeten! Uiteindelijk nog dikke Industrial gehoord waaronder de originele Breadstick. Special Thanks to Chukkels, voor het bedelen :D

Nog veel HT'ers gezien waaronder, Nando en Chukkels, en nog veel meer waarvan ik de naam echt niet weet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:21 
 
Hardtraxxer

Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten! Ik ben volgens mij nuchter nog nooit zo hard los gegaan als gister, vooral op de set van Crypsis & Chain Reaction. Jezus, dat was echt beuken tot het naadje :drool: . Ik vond het ook erg gezellig links vooraan in de Raw met een aantal HT-ers :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Ik was gister aan het werk op Dreamfields, maar toch nog een paar uurtjes lekker kunnen feesten!

Stond je achter de bar in de Raw stage toevallig? Ik ging een flesje water halen daar, ik gaf muntjes en hij legt dat flesje op de bar, maar hij wilde het dopje er nog afdraaien, dus ik pak dat flesje en ik smeer hem gauw met het dopje erop. :lol: Hij keek niet blij. Soms moet je hard zijn in het leven. :$
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten